Spela gratis multiplayer i Killzone: Shadow Fall

Robot
Medlem
Spela gratis multiplayer i Killzone: Shadow Fall

Börjar dom bli skakiga i brallan


signatur

Jäh!

Inaktiv
Skrivet av Chrester:

Börjar dom bli skakiga i brallan

mja det tror jag inte dom börjar bli, killzone kommer nog vara en riktig storsäljare även när titanfall släpps.

Dock finner jag det bra att dlcn tydligen skulle vara gratis om jag inte missförstod det hela, mer sånt bör komma även när det kommer till pc och xbox.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Chrester:

Börjar dom bli skakiga i brallan

mja det tror jag inte dom börjar bli, killzone kommer nog vara en riktig storsäljare även när titanfall släpps.

Dock finner jag det bra att dlcn tydligen skulle vara gratis om jag inte missförstod det hela, mer sånt bör komma även när det kommer till pc och xbox.

Det står ju att det är MP delen som kommer vara gratis att spela.

Och anledningen till att de är en "storsäljare" måste ju vara för att det knappt finns några andra bra spel ute till PS4 just nu Jag har det men rör det knappt.

Medlem

För lite Playstation nyheter. Kom igen FZ, lite mer smör har ni?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

För lite Playstation nyheter. Kom igen FZ, lite mer smör har ni?

Nämen ojsan, någon som gillar Xbone lite för mycket? Tror inte det sker någon favorisering, då spelrelaterade nyheter är av intresse för FZ och dess medlemmar oberoende av format.

Medlem
Skrivet av Xzander:
Skrivet av Kleptoman:

För lite Playstation nyheter. Kom igen FZ, lite mer smör har ni?

Nämen ojsan, någon som gillar Xbone lite för mycket? Tror inte det sker någon favorisering, då spelrelaterade nyheter är av intresse för FZ och dess medlemmar oberoende av format.

Öh va? Vadå gillar xbone för mycket? Han tyckte ju bara att de skulle vara mer ps nyheter.

Inaktiv
Skrivet av metro swe:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Chrester:

Börjar dom bli skakiga i brallan

mja det tror jag inte dom börjar bli, killzone kommer nog vara en riktig storsäljare även när titanfall släpps.

Dock finner jag det bra att dlcn tydligen skulle vara gratis om jag inte missförstod det hela, mer sånt bör komma även när det kommer till pc och xbox.

Det står ju att det är MP delen som kommer vara gratis att spela.

Och anledningen till att de är en "storsäljare" måste ju vara för att det knappt finns några andra bra spel ute till PS4 just nu Jag har det men rör det knappt.

Stod något om dlc kommer vara gratis vilket som, därav jag vet inte om jag missförstod.
Sedan tror jag det är inte bara därför, killzone är en titel många tycker om, och jag har inte läst eller hört många kommentarer där dom tycker om illa om nya Killzone så

Inaktiv
Skrivet av P1rate:
Skrivet av Xzander:
Skrivet av Kleptoman:

För lite Playstation nyheter. Kom igen FZ, lite mer smör har ni?

Nämen ojsan, någon som gillar Xbone lite för mycket? Tror inte det sker någon favorisering, då spelrelaterade nyheter är av intresse för FZ och dess medlemmar oberoende av format.

Öh va? Vadå gillar xbone för mycket? Han tyckte ju bara att de skulle vara mer ps nyheter.

Här dömer vi innan vi har mer information förstår du, tycker man en sak så är man automatiskt en fanboy av en viss konsol eller spel.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av P1rate:
Skrivet av Xzander:
Skrivet av Kleptoman:

För lite Playstation nyheter. Kom igen FZ, lite mer smör har ni?

Nämen ojsan, någon som gillar Xbone lite för mycket? Tror inte det sker någon favorisering, då spelrelaterade nyheter är av intresse för FZ och dess medlemmar oberoende av format.

Öh va? Vadå gillar xbone för mycket? Han tyckte ju bara att de skulle vara mer ps nyheter.

Här dömer vi innan vi har mer information förstår du, tycker man en sak så är man automatiskt en fanboy av en viss konsol eller spel.

Ja justja

Medlem
Skrivet av Xzander:
Skrivet av Kleptoman:

För lite Playstation nyheter. Kom igen FZ, lite mer smör har ni?

Nämen ojsan, någon som gillar Xbone lite för mycket? Tror inte det sker någon favorisering, då spelrelaterade nyheter är av intresse för FZ och dess medlemmar oberoende av format.

Huh? Har ingen konsol. Skulle jag köpa en idag så vore det antagligen en Ps4 då hårdvaran sägs vara kraftigare, dessutom brukar de ha bättre exklusiva spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Xzander:
Skrivet av Kleptoman:

För lite Playstation nyheter. Kom igen FZ, lite mer smör har ni?

Nämen ojsan, någon som gillar Xbone lite för mycket? Tror inte det sker någon favorisering, då spelrelaterade nyheter är av intresse för FZ och dess medlemmar oberoende av format.

Huh? Har ingen konsol. Skulle jag köpa en idag så vore det antagligen en Ps4 då hårdvaran sägs vara kraftigare, dessutom brukar de ha bättre exklusiva spel.

Nja tycker det varierar, xbox har ett flertal skit bra exklusiva spel med. Att säga att ps4 eller ps rent allmänt har bättre spel är att ljuga för sig själv då sanningen är att det varierar mellan båda konsolerna

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Xzander:
Skrivet av Kleptoman:

För lite Playstation nyheter. Kom igen FZ, lite mer smör har ni?

Nämen ojsan, någon som gillar Xbone lite för mycket? Tror inte det sker någon favorisering, då spelrelaterade nyheter är av intresse för FZ och dess medlemmar oberoende av format.

Huh? Har ingen konsol. Skulle jag köpa en idag så vore det antagligen en Ps4 då hårdvaran sägs vara kraftigare, dessutom brukar de ha bättre exklusiva spel.

Sorry, my bad. Tog det som att du var sarkastisk och antydde på att FZ "smörar" för Sony med för många PS4-nyheter. Haha blev något av en överanalys av ditt inlägg, fail av mig!

Medlem

Undrar bara hur stor stor nedladdning det kommer att bli ??

Medlem

Otroligt snyggt spel men sämst story och multiplayer. Segt gameplay med alldeles för många fps-drops, går fan inte heller och sikta med precision när det är en halv sekund input-lag varje gång jag rör vid de analoga styrspakarna. Men detta Killzone flyter betydligt bättre än de gamla iaf, de var ju fan ospelbara på PS3, hur man man göra ett fps som flyter i knappt 30 fps och tycka att det är roligt och spela?

Jag kommer nog aldrig riktigt gilla fps-spel på konsol, då jag känner mig helt handikappad av kontrollen... Spelar hellre BF4 eller CS:GO på pc!

1
Skriv svar