Rykte: Dragon Age: Inquisition har 40 olika slut
Mark Darrah Posted Yesterday, 06:00 PM
BioWare Employees
Hey guys,
I just want to clarify the endings in Dragon Age: Inquisition
Dragon Age Inquisition's endings variations come in three levels
1. Minor variations based upon choices you make in the game or previous games. There are HUNDREDS of these variations.
2. Major variations based upon larger decisions in the game. There are about forty of these
3. Completely unique endings. There are a small number of these
Åhh, har de delat upp färgskalan i 40 istället för 3?
Framsteg!
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Tvivlar på att det skulle vara mycket mer än sluten i Dragon Age: Origins eller Fallout 3. En slideshow med bilder och text rörande dina val i några utvalda quests.
Vilket är det bästa sättet att göra det.
Vad hade du föredragit?
Tycke inte att det är något dåligt sätt att utföra ett slut på. Det passade mycket bra i Origins. Dock så tycker jag det ringar falskt då det i citatet sägs vara 40 unika slut som ska skilja sig markant från varandra. Men det kan för visso bara vara jag som fortfarande är sur över hur de marknadsförde sluten till mass effect 3
Jag kan inte fatta hur dom fått Morrigan att se så slibbig ut (eew), visst hon kanske har levt som ett träskmonster men ändå?!
(hoppas man får använda sina pyroskills hur och på vad man vill)
Hon är något äldre i Inquisition. Ålder gör en del med utseendet!
Med tanke på hur värdelöst dåligt slutet var i Mass Effect 3, av flera anledningar, så föredrar jag två eller tre bra slut. Men förhoppningsvis har Bioware lärt sig av misstaget.
Alltså, ME3 är i princip det enda spelet jag kommer på (förrutom KOTOR) som har haft dåliga slut. Och ärligt talat kan jag inte ens tänka mig hur man skulle kunna skriva ett bra och värdigt avslut på Mass Effect trilogin. Jag har inte ens en susning om det, inte hur det skulle utföras i praktiken. Sen samtidigt som jag förstår viss skepsis så börjar det bli rätt löjligt att misstro BioWares kapacitet som spelutvecklare baserat på ett mediokert spel och ett dåligt slut. Allting som var fel på Dragon Age 2 har de redan fixat dessutom såatteh...
Jag kan inte fatta hur dom fått Morrigan att se så slibbig ut (eew), visst hon kanske har levt som ett träskmonster men ändå?!
Av ren nyfikenhet... vad menar du med "slibbig"?
Shrek + (träsk, sjögräs) + (en tunna sniglar) = Morrigan
Hon såg ju slibbig ut i ettan med? Eller du kanske menade ö.h.t?
Med tanke på hur värdelöst dåligt slutet var i Mass Effect 3, av flera anledningar, så föredrar jag två eller tre bra slut. Men förhoppningsvis har Bioware lärt sig av misstaget.
Alltså, ME3 är i princip det enda spelet jag kommer på (förrutom KOTOR) som har haft dåliga slut. Och ärligt talat kan jag inte ens tänka mig hur man skulle kunna skriva ett bra och värdigt avslut på Mass Effect trilogin. Jag har inte ens en susning om det, inte hur det skulle utföras i praktiken. Sen samtidigt som jag förstår viss skepsis så börjar det bli rätt löjligt att misstro BioWares kapacitet som spelutvecklare baserat på ett mediokert spel och ett dåligt slut. Allting som var fel på Dragon Age 2 har de redan fixat dessutom såatteh...
-KOTOR
-dåligt slut
Välj ett
DEHUMANIZE YOURSELF AND FACE TO BLOODSHED
-KOTOR
-dåligt slut
Välj ett
Ska jag välja ett så väljer jag KOTOR med det halvkassa slutet.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Av ren nyfikenhet... vad menar du med "slibbig"?
Shrek + (träsk, sjögräs) + (en tunna sniglar) = Morrigan
Haha okej.