Påskrea på PSN under hela månaden

Medlem
Påskrea på PSN under hela månaden

ps4?

Medlem
Skrivet av xarl:

ps4?

Precis!

Medlem
Skrivet av xarl:

ps4?

Näh, verkar inte så...

=(

Medlem

Ni No Kuni för €6.99 är verkligen ett bra pris för ett bra spel!


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

fan va kassa dom är som inte kör något till ps4:an.
va tusan köpte jag en sån för annars?

Medlem
Skrivet av Zero303:

fan va kassa dom är som inte kör något till ps4:an.
va tusan köpte jag en sån för annars?

Köpte du din ps4a för att köpa spel på rea?


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av Zero303:

fan va kassa dom är som inte kör något till ps4:an.
va tusan köpte jag en sån för annars?

PS4 är ny och knappt några spel. Dom mjölkar kossan så mycket som möjligt innan dom börjar med reor.

EDIT: För övrigt var Knack på rea för ett tag sen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av nisp88:

Ni No Kuni för €6.99 är verkligen ett bra pris för ett bra spel!

och ett riktigt snyggt spel också!

Wolf Among Us season pass för 63kr för den som är sugen på lite QTE spel.

Metal Gear Solid HD collection.
Dantes Inferno
Sly Cooper: Thieves in Time
Tales of Xilia
Tales of Graces F
Demons Souls
Dragons Dogma Dark Arisen
Batman Arkham City


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av xarl:

ps4?

De dyker upp lite PS4 reor då och då, oftast under deras flash reor, T.ex. För en vecka sedan kunde du köpa Theif sam Tomb Raider till PS4 för 50% av normala priset.

Så vist finns det reor på PSN när det gäller PS4 spel men inte lika vanligt, plattformen är förövrigt fortfarande väldigt ny.

Medlem

Tror de är lite för tidigt för PS4 att köra en tung rea på spel.. när dom försöker mjölka ut allt efter som många fortfarande väntar på sin enhet!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Ni No Kuni vart ju ett självklart köp så fort man såg hur så pass billig den var.

Mjna, väntar hellre på STEAM-rea och köper en bunte spel till jag aldrig hinner att spela ändå.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Mjna, väntar hellre på STEAM-rea och köper en bunte spel till jag aldrig hinner att spela ändå.

Hah! You said it, man

Skrivet av Laymachine:
Skrivet av walter_iego:

Mjna, väntar hellre på STEAM-rea och köper en bunte spel till jag aldrig hinner att spela ändå.

Hah! You said it, man

Precis. Man måste fokusera på det viktiga i livet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

En fråga. Har de rabatterat Journey? Verkar som de gett sig fan på att aldrig någonsin rabattera just Journey. Och jag vägrar köpa för 115kr. Så vi står där i våra nedgrävda positioner och blänger på varandra PSN och jag.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av nisp88:
Skrivet av Zero303:

fan va kassa dom är som inte kör något till ps4:an.
va tusan köpte jag en sån för annars?

Köpte du din ps4a för att köpa spel på rea?

Köpte PS4 på release, första spelet kom förra veckan när Zavvi reade ut Ground Zeroes för 189kr. Tror absolut att många väntar på bättre priser nu när priserna höjdes ytterligare för konsolspel.

Medlem

Det heter eller förkortas inte PSN (Playstation Network) längre, numera heter det SEN (Sony Entertainment Network) vilket låter relativt löjligt..

Medlem
Skrivet av rewoX:

Det heter eller förkortas inte PSN (Playstation Network) längre, numera heter det SEN (Sony Entertainment Network)

Nej det gör det inte. De SA att det skulle bli så men det blev aldrig så. Logga in på storen så kommer du se att det står PSN och inte SEN. De borde ju ha börjat där med att byta namn om de verkligen menade göra förändringen. Kanske kom de på att folk kände till PSN och ingen kände till SEN.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av rewoX:

Det heter eller förkortas inte PSN (Playstation Network) längre, numera heter det SEN (Sony Entertainment Network)

Nej det gör det inte. De SA att det skulle bli så men det blev aldrig så. Logga in på storen så kommer du se att det står PSN och inte SEN. De borde ju ha börjat där med att byta namn om de verkligen menade göra förändringen. Kanske kom de på att folk kände till PSN och ingen kände till SEN.

Okej, my bad! rätt länge sedan man satt vid PS3;an.. hade för mig dom bytte till SEN att man fick mail och allt om det, men vart det att dom ångrade sig? lol

Medlem

Inte ett skit till PS4:an... "Nej nej, nu när ni köpt vår splitternya konsol med 14 spel och 10 kassa indiespel så satsar vi stenhårt på Vita och PS3 med maaaaaaassor av deals"

Så jävla lågt.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Inte ett skit till PS4:an... "Nej nej, nu när ni köpt vår splitternya konsol med 14 spel och 10 kassa indiespel så satsar vi stenhårt på Vita och PS3 med maaaaaaassor av deals"

Så jävla lågt.

Du tror inte att utvecklarna som gjort spelen har något att säga till om när det gäller priser? Spel som fortfarande säljer bra brukar inte reas ut.

Konsolen har knappt funnits i ett halvår. Några tillfälliga prissänkningar har ju faktiskt skett.

Medlem

Ni No Kuni var roligt och utmanande tills man fångade Dinoceros.

Medlem
Skrivet av bent toe:

Inte ett skit till PS4:an... "Nej nej, nu när ni köpt vår splitternya konsol med 14 spel och 10 kassa indiespel så satsar vi stenhårt på Vita och PS3 med maaaaaaassor av deals"

Så jävla lågt.

Jag är fett nöjd. Jag har kommit in i andra andningen med PS3 så att säga


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar