Rykte: Witcher 3 är otroligt krävande

Medlem

Spelet släpps om ett år så.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Undrin:

Skall be spännande och se om min dator orkar med detta i 4k.. *krossar fingrarna*

Måste göra ont att krossa fingrarna.

Hhaha så galet det kan bli!

Medlem

Snarare en otroligt dåligt optimerad grafikmotor.

Medlem

Även om källan stämmer just nu så brukar inte kraven vara nära satta så här långt ifrån release.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Fan vad jag älskar att vara PC Gamer (bl.a). Den där oslagbara julaftons-känslan när det är dags för lite tyngre uppgraderingar av burken.. Mm.. Man myser!

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Snarare en otroligt dåligt optimerad grafikmotor.

Whoa whoa..
Långt kvar till släpp. Dessutom kommer spelet såklart bli fantastiskt snyggt, inget snack om den saken.. Witcher 2 maxat är fortfarande riktigt fint!!

Inaktiv

if (performanceNeededForAAAGame > min(PS4.Performance, XBOX1.Performance)) { try { LogicAndReasoning.Active = false; BlameDevelopersOptimizationBecauseLawsOfNatureDemandsConsolesToBeOnParWithAllReleasedPCsForAtLeast3YearsAfterRelease(); } catch (CalledOutOnButthurtCommentException e) { ??? //Still waiting for comebacks *nomnom popcorn* } }

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av posyko:
Skrivet av Chiefen:

Brukar aldrig köra MSAA, går ju typ aldrig att få 60fps med det på min rig. FXAA duger gott och väl för mina ögon!

Ja du jag har ännu inte redigt fattat vad dom där 2 gör för nått även om ja har gtx 780 och senaste prolle osv osv så pillar jag aldrig på dom där sakerna det sitter nog i sen man hade så dålig dator att minsta ändring på allt sånt fick spelet att laggasönder eller bete sig konstigt

http://international.download.nvidia.com/webassets/en_US/shar...

hehe okey det e det det handlar om då

Inaktiv

INGA PROBLEM FÖR PC:up:

123
Skriv svar