Mario Kart 8 släpps i dag – ska du köpa?

Medlem

Har nu spelat MK8 ca:10tim. Jag skulle vilja att alla som inte har en Wii-U skulle få prova detta, för det är nog det bästa "mest" underhållande bilspel när man är några stycken.. Online läget fungerar också alldeles utmärkt.

Medlem

Har haft världens Mario Kart 8 kväll med vänner och familj och kan säga att det har varit en otroligt kul kväll! =D


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Köpte det idag via Nintendo online shoppen och laddade ner det. Blev mycket nöjd Lite dyrt, men värt det

Medlem

Kan också tillägga att jag testat singleplayer, multiplayer lokalt samt onlinespel med andra i Europa... sjukt kul och man blir lika förbannad som förr när man gång på gång blir "mördad" av motståndarna med skal och annat. Finns lite kul extra saker som inte funnits förr också som är riktigt roliga.

Medlem

<sarcasm> Nintendo är lika nyskapande som alltid. Vilken fantastisk spelstudio. </sarcasm>

Medlem

Har lirat igenom en omgång olika Grand Prix och är brutalt nöjd med spelet. Känslan är intakt och de nya elementen introducerar nya moment utan att ta kål på Mario Kart-känslan.

Härligt att lira med både gamepad och Rem/Nun. Vid lokal multiplayer och spelande på gamepad blev jag dock lite fundersam. Finns möjligheten att slå av splitscreen där?

12
Skriv svar