The Witcher 3 – E3-trailern snuddar vid Blizzard-klass

Robot
The Witcher 3 – E3-trailern snuddar vid Blizzard-klass

CD Projekt släppte två minuter ögongodis. Dessutom har releasedatumet spikats.

#blizzard, #the-witcher-3, #cd-projekt


Medlem
The Witcher 3 – E3-trailern snuddar vid Blizzard-klass

släpp det nu

Medlem

Snarare som en trailer till en Uwe Boll film...

Medlem

CooooooooooooooooL

Medlem

Blizzard-klass vet jag inte, om detta nu inte är in-game. Men nog pulserar hype-ådrorna.

Testpilot
Medlem

The witcher 2 är sjukt bra! är sjukt taggad! CD Projekt vet hur man gör spel, och dom lyssnar på vad spelarna vill ha o pumpar inte ut 3000 extra packs för 5euro styck som allt för många företag gör idag.. dom ger dom gratis.

Medlem

Skillnaden är väl att detta mycket väl skulle kunna vara ingame.

dmn
Medlem

Blizzard-klass på trailern? Dagens skämt!

Medlem

Spelet ser helt otroligt ut.

Vad menas med Blizzard-klass, detta är bättre än Blizzard. Blizzard har inte gjort något bra på länge tycker jag i alla fall.

Medlem

Blizzardklass var det inte. Däremot var det in-game och det såg fruktansvärt bra ut. Musiken och känslan i animeringar och miljöer gjorde detta till något riktigt lockande.

Medlem

Självklart ä det in-game. Allt är gameplay och ingen CGI.

Medlem
Medlem
Skrivet av Map-pen:

Spelet ser helt otroligt ut.

Vad menas med Blizzard-klass, detta är bättre än Blizzard. Blizzard har inte gjort något bra på länge tycker jag i alla fall.

Du kanske borde förbättra din läsförståelse innan du kommenterar nästa gång.

Dessutom höll denna trailer inte alls Blizzard-klass. Förstår inte om titeln är ett skämt eller inte


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Slutet med fågeln är från CGI trailern som släpps senare.

Inaktiv

Märkligt, på youtube kan jag titta på 1080p utan problem med mitt 5 mbit. Men på FZ går det knappt även på lägsta kvalite. Är eran högupplösta version 4k eller?

Hur som helst ser jävligt nice ut. Måste spela igenom ettan och tvåan igen innan man ger sig på detta i lägsta inställningar

Medlem

Sanningen är väl att Blizzard inte längre håller Blizzard-klass, deras CGI- och ingamefilmer har blivit sämre och sämre med tiden.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Map-pen:

Spelet ser helt otroligt ut.

Vad menas med Blizzard-klass, detta är bättre än Blizzard. Blizzard har inte gjort något bra på länge tycker jag i alla fall.

Du kanske borde förbättra din läsförståelse innan du kommenterar nästa gång.

Dessutom höll denna trailer inte alls Blizzard-klass. Förstår inte om titeln är ett skämt eller inte

Blizzard håller inte ens Blizzard-klass längre.

Medlem

Detta är Game of Thrones i spelvärlden.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Map-pen:

Spelet ser helt otroligt ut.

Vad menas med Blizzard-klass, detta är bättre än Blizzard. Blizzard har inte gjort något bra på länge tycker jag i alla fall.

Du kanske borde förbättra din läsförståelse innan du kommenterar nästa gång.

Dessutom höll denna trailer inte alls Blizzard-klass. Förstår inte om titeln är ett skämt eller inte

Jag har bra läsförståelse, jag var bara för exalterad av trailern att jag missade 2 ord.
Varför vara så otrevlig? Du kan ju säga att jag kanske borde läsa igenom det en gång till behöver inte säga att jag borde skaffa bättre läsförståelse på det där sättet. (Det vill säga om du menar att jag *citerade* en annan person efter att ha läst hans inlägg lite för snabbt?)

Blizzard har inte gjort något bra på flera år. Deras senaste CGI videos samt in-game har inte varit så mycket att hänga i julgranen enligt mig då. Deras CGI är mer grafik än innehåll numera. Riktigt snygga i alla fall.

The Witcher 3 ser otroligt ut i alla fall.

Medlem

Känns som att detta spel kommer bli ett av de bästa spelen jag någonsin spelat

Har bra förtroende för CD Project sedan The Witcher 2!

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Skillnaden är väl att detta mycket väl skulle kunna vara ingame.

90% av trailern är ingame tror jag.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av dmn:

Blizzard-klass på trailern? Dagens skämt!

Eller hur, det här var ju in-game.

k3m
Medlem
Skrivet av Map-pen:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Map-pen:

Spelet ser helt otroligt ut.

Vad menas med Blizzard-klass, detta är bättre än Blizzard. Blizzard har inte gjort något bra på länge tycker jag i alla fall.

Du kanske borde förbättra din läsförståelse innan du kommenterar nästa gång.

Dessutom höll denna trailer inte alls Blizzard-klass. Förstår inte om titeln är ett skämt eller inte

Jag har bra läsförståelse, jag var bara för exalterad av trailern att jag missade 2 ord.
Varför vara så otrevlig? Du kan ju säga att jag kanske borde läsa igenom det en gång till behöver inte säga att jag borde skaffa bättre läsförståelse på det där sättet. (Det vill säga om du menar att jag *citerade* en annan person efter att ha läst hans inlägg lite för snabbt?)

Blizzard har inte gjort något bra på flera år. Deras senaste CGI videos samt in-game har inte varit så mycket att hänga i julgranen enligt mig då. Deras CGI är mer grafik än innehåll numera. Riktigt snygga i alla fall.

The Witcher 3 ser otroligt ut i alla fall.

Det här är bättre än vad något Blizzard någonsin gjort.

Medlem

hearthstone är blizzard-klass nu för tiden

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Skillnaden är väl att detta mycket väl skulle kunna vara ingame.

Allt i trailern förutom sista scenen är in-game.

Medlem
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av Rurounin:

Skillnaden är väl att detta mycket väl skulle kunna vara ingame.

90% av trailern är ingame tror jag.

Han (Marcin) sa att allt var in-game innan trailern. Dock tror jag de sista sekunderna med fågeln är till en uppkommande CGI trailer.

Edit: tydligen bara in-game enligt vad han säger efter 9 minuter strecket i videon ovan.

Medlem

Jäkligt mkt ingame sekvenser i denna trailer. Hoppas de gör PC versionen rättvisa!

Medlem
Skrivet av dTexN:

Detta är Game of Thrones i spelvärlden.

Nej, det är The Witcher i spelformat. Ärligt talat föredrar jag Witcher-böckerna framför A song of Ice and fire-böckerna (varav Game of thrones är den första boken).

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Draug:
Skrivet av dTexN:

Detta är Game of Thrones i spelvärlden.

Nej, det är The Witcher i spelformat. Ärligt talat föredrar jag Witcher-böckerna framför A song of Ice and fire-böckerna (varav Game of thrones är den första boken).

Jaså? Jag kan tycka att världarna är ungefär lika intressanta, men i min bok (höhö) är Asoiaf mycket mer välskriven.

12
Skriv svar