Spelhösten 2014

Medlem

Hotline, PoE och WoW: WoD blev det för mig

Inaktiv

Civilization Beyond Earth hoppas jag på, men det lär krävas massa expansionspaket först. Alpha Centauri är fullt spelbart som det är dock.

Dragon Age Inquisition är liksom övriga Dragon Agespel trams, men har man spelat ettan och tvåan är trean given.

Elite låter bra, men behöver man inte massa joysticks och MP-stöd?

GTA V bör man köpa bara om det är kraftigt uppdaterat och förbättrat för PC. Men lär inte motivera så sent släpp. Lutar åt bojkott.

Resten verkar vara utfyllnad.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Inaktiv

Ser endast fram emot att få spela The Witcher 3, Project CARS och GTA V på PC.

Medlem

Hotline Miami är det enda jag ser fram emot(och det väldigt mycket!). Kanske skaffar GTAV om det har mod support. Dragon Age väntar jag till reviews på.

Medlem

Ja alla spel kan väl inte bli skit. Har inhandlat den dyraste upplagan av guide till GTA V. Väntar verkligen på det färdiga Destiny. Annars har jag mest tröttnat på den otroligt "snabba" övergången till NEXT GENkonsolspel. Spelar faktiskt The Witcher 2 nu och väntar med spänning till nästa år.

Medlem

Ni har glömt Metro Redux!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag är en dåre, men jag ser mest framemot "CoD:AW" faktiskt. De andra spelen till PC köper man på kommande reor.

Crazy person.

Medlem

Var är Farming Simulator 15? Det ska spridas massor av säd om ~2 månader när det släpps.

Medlem

The Binding of isaac: rebirth och hotline miami 2, i needs them nooow D:

Medlem

Destiny hade varit intressant...till PC
Men men.

k3m
Medlem

Pillars of eternity är mest längtad här

Medlem

F1 2014 från Codemasters!

k3m
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag är en dåre, men jag ser mest framemot "CoD:AW" faktiskt. De andra spelen till PC köper man på kommande reor.

Hädare!

Skrivet av k3m:
Skrivet av walter_iego:

Jag är en dåre, men jag ser mest framemot "CoD:AW" faktiskt. De andra spelen till PC köper man på kommande reor.

Hädare!

Sorry, jag har svårt att släppa taget


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

k3m
Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av k3m:
Skrivet av walter_iego:

Jag är en dåre, men jag ser mest framemot "CoD:AW" faktiskt. De andra spelen till PC köper man på kommande reor.

Hädare!

Sorry, jag har svårt att släppa taget

Jo, alltså! Spelet säljer ju nå enormt. Så nog finns det folk som gillar det, absolut. Dock så har jag jävligt svårt att se tjusningen med CoD längre. Jag mena, de första var riktigt bra. Men sen när de började släppa spelen stup i kvarten, så blev de bara jobbiga.

Skrivet av k3m:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av k3m:
Skrivet av walter_iego:

Jag är en dåre, men jag ser mest framemot "CoD:AW" faktiskt. De andra spelen till PC köper man på kommande reor.

Hädare!

Sorry, jag har svårt att släppa taget

Jo, alltså! Spelet säljer ju nå enormt. Så nog finns det folk som gillar det, absolut. Dock så har jag jävligt svårt att se tjusningen med CoD längre. Jag mena, de första var riktigt bra. Men sen när de började släppa spelen stup i kvarten, så blev de bara jobbiga.

De senaste åren har det varit skit, speciellt från Infinity Ward, men jag tror på Sledgehammer Games, deras "Dead Space"-spel har varit riktigt bra, så även MP-delen de utvecklade.

Hoppet och saltet är det sista som lämnar människan.

Jag kommer skriva en utförlig recension i min blogg när det beger sig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Elite: Dangerous är egentligen det enda jag ser fram emot.

Civ och Project Cars fick stöd röster för det är inte omöjligt att jag kommer införskaffa det om en fem-sex år när jag tröttnat på Elite: Dangerous och Star Citizen släpps.

Medlem

Redlig lista. Ser framemot nya AC, och inte minst Far Cry 4.

Fast Risen 3 saknas på listan, kommer ju denna vecka!

Medlem

vill ha alla...

12
Skriv svar