Trailer – hur överlever du i Alien: Isolation?

Robot
Trailer – hur överlever du i Alien: Isolation?

Om två veckor ska The Creative Assembly skrämma vettet ur oss. Vuxenblöja, någon?

#the-creative-assembly, #alien-isolation


Trailer – hur överlever du i Alien: Isolation?

Man får hoppas att den blir bra.

Medlem

Höstens största släpp för min del. Jag räknar med att det blir bra.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Höstens största släpp för min del. Jag räknar med att det blir bra.

Samma här, jag hoppas verkligen man kommer få sin Alien-fix...

Medlem

Längtar.... Men 600kr för ett 8-10 timmar singleplayer spel.. Sen då? Omspel en gång till... Sen då? Vill ha det dag ett, men tror fan jag väntar tills det kostar 300kr.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

De har verkligen skruvat upp hype-maskinen på högvarv.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Väntar tills det blir mer vettiga priser på spelet. Runt 300 kr funkar för mig.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av bent toe:

Längtar.... Men 600kr för ett 8-10 timmar singleplayer spel.. Sen då? Omspel en gång till... Sen då? Vill ha det dag ett, men tror fan jag väntar tills det kostar 300kr.

600kr? Var och till vilket format har du tänkt köpa spelet till? Inte i speciellt många butiker spelet är så förbannat dyrt.

Kostar 231kr till PC på wowhd (lång frakt)
Kostar 415kr till PS4 på wowhd (lång frakt)

Vill du ha spelet på release till PC kan det vara värt att köpa från en talibanbutik
http://www.allkeyshop.com/

Skrivet av Ravenknight:

De har verkligen skruvat upp hype-maskinen på högvarv.

Följer i ditt spår. Trailern såg inte speciellt bra ut alls och jag har avbokat spelet. Tror det blir som med Watch Dogs, ett ok spel men inte mer än det.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

väntar nog också på att priset ska gå ner när det inte ens finns Coop, dock är jag väldigt intresserad, Trailern sög tyckte jag ändå, för vem fan stannar helt still å vänder sig om för att bli överskörd av springande alien bara för att man springer in i en security cam som slår larm.

Medlem

Jävlar va rädd ja kommer va! Äntligen kommer Escape knappen att användas för fullt när man blir rädd hehe, precis som förr när man spelade doom på win 95

Medlem
Skrivet av Ahris:

Höstens största släpp för min del. Jag räknar med att det blir bra.

Samma här!

Medlem

Jag är äldre och mer vis nu..Jag har inte så mycket testosteron längre så jag erkänner villigt att jag kommer nog behöva vuxen-blöja

Medlem

Ush jag är för feg för att spela sånna här spel..

Barbie online är lite mer för mig eller my litel ponny

Medlem

Hoppas det blir bra, men från vad jag har sett så verkar AI:n suga

Jag köper inte det här spelet fullpris även om det ser bra ut. Det ska helst spelas på konsol med den stora feta TV:n i ett mörkt rum.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av SnelHest:

Hoppas det blir bra, men från vad jag har sett så verkar AI:n suga

All Ai suger i regel. Jag är nöjd så länge man dör om man klantar sig.

Medlem

Det här spelet kommer kräva dubbla vuxenblöjor och 112 förladdad i mobilen när hjärtat inte orkar längre.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Du överlever bäst genom att undvika spelet helt och en potentiell flopp!

Medlem
Skrivet av bent toe:

Längtar.... Men 600kr för ett 8-10 timmar singleplayer spel.. Sen då? Omspel en gång till... Sen då? Vill ha det dag ett, men tror fan jag väntar tills det kostar 300kr.

Still.. Billigare än bio

Skrivet av Raklödder:

Du överlever bäst genom att undvika spelet helt och en potentiell flopp!

Mannen som kunde se in i framtiden (?) Du får ge spelet en chans


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av bent toe:

Längtar.... Men 600kr för ett 8-10 timmar singleplayer spel.. Sen då? Omspel en gång till... Sen då? Vill ha det dag ett, men tror fan jag väntar tills det kostar 300kr.

600kr? Var och till vilket format har du tänkt köpa spelet till? Inte i speciellt många butiker spelet är så förbannat dyrt.

Kostar 231kr till PC på wowhd (lång frakt)
Kostar 415kr till PS4 på wowhd (lång frakt)

Mediamarkt, elgiganten, gamestop, siba, game, webhallen osv... alla tar närmare (eller över) 600kr för spel till PS4, vet inte vilken sten du lever under eller om du aldrig varit inne i en fysisk spelbutik. Men jag och många andra tycker att det är förbannat dyrt.

Att köpa det från ett annat land och inte veta när skiten dyker upp för att spara 150-200kr är inte aktuellt. Tycker snarare att vi konsolspelare skall bojkotta spel dag ett tills dem sänker priserna till PC priser, dvs. 349-400kr.

Dem tjänar redan så satans med pengar på all DLC och microtransaktioner i form utav "OH!! En ny digital t-shirt!! OMG!!??! Måste ha!"


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av bent toe:

Längtar.... Men 600kr för ett 8-10 timmar singleplayer spel.. Sen då? Omspel en gång till... Sen då? Vill ha det dag ett, men tror fan jag väntar tills det kostar 300kr.

600kr? Var och till vilket format har du tänkt köpa spelet till? Inte i speciellt många butiker spelet är så förbannat dyrt.

Kostar 231kr till PC på wowhd (lång frakt)
Kostar 415kr till PS4 på wowhd (lång frakt)

Mediamarkt, elgiganten, gamestop, siba, game, webhallen osv... alla tar närmare (eller över) 600kr för spel till PS4, vet inte vilken sten du lever under eller om du aldrig varit inne i en fysisk spelbutik. Men jag och många andra tycker att det är förbannat dyrt.

Att köpa det från ett annat land och inte veta när skiten dyker upp för att spara 150-200kr är inte aktuellt. Tycker snarare att vi konsolspelare skall bojkotta spel dag ett tills dem sänker priserna till PC priser, dvs. 349-400kr.

Dem tjänar redan så satans med pengar på all DLC och microtransaktioner i form utav "OH!! En ny digital t-shirt!! OMG!!??! Måste ha!"

Eller varför inte bojkotta konsoller vars spel kostar skjortan?

Medlem
Skrivet av bent toe:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av bent toe:

Längtar.... Men 600kr för ett 8-10 timmar singleplayer spel.. Sen då? Omspel en gång till... Sen då? Vill ha det dag ett, men tror fan jag väntar tills det kostar 300kr.

600kr? Var och till vilket format har du tänkt köpa spelet till? Inte i speciellt många butiker spelet är så förbannat dyrt.

Kostar 231kr till PC på wowhd (lång frakt)
Kostar 415kr till PS4 på wowhd (lång frakt)

Mediamarkt, elgiganten, gamestop, siba, game, webhallen osv... alla tar närmare (eller över) 600kr för spel till PS4, vet inte vilken sten du lever under eller om du aldrig varit inne i en fysisk spelbutik. Men jag och många andra tycker att det är förbannat dyrt.

Att köpa det från ett annat land och inte veta när skiten dyker upp för att spara 150-200kr är inte aktuellt. Tycker snarare att vi konsolspelare skall bojkotta spel dag ett tills dem sänker priserna till PC priser, dvs. 349-400kr.

Dem tjänar redan så satans med pengar på all DLC och microtransaktioner i form utav "OH!! En ny digital t-shirt!! OMG!!??! Måste ha!"

Senast jag köpte spel i fysisk butik var till nes.

Jag betalar inte mer än 400kr för standardutgåvor till ps4. Importerar från Hong Kongoch England utan större problem.
Nackdelen är att det är lång frakt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar