Middle-Earth: Shadow of Mordor

Ase
Medlem

Hur är storyn ? bra? det enda man sett på trailers är strider ala assasin creed & det e nog det sämmsta konsollskit jag spelat.
Så är storyn bra ?så man kan leva sig in i spelet , eller är det bara ytterligare ett luta dig tillbaka i soffan & döda allt du ser?

Inaktiv

Grymt med ett sagan om ringen spel som är baserad på filmerna och inte de trista böckerna

Medlem

Bara jag som tycker att spelet blir upprepande och långtråkigt rätt snabbt?

Hade för stor hype tror jag efter all ära spelet fått

Medlem

Bara jag som tkr det är sjukt svårt? dör typ hela tiden, har bara lirat en timme eller två dock, kanske blir lättare längre in som vissa säger.

Inaktiv

Kan man inte ställa ner svårighetsgraden? Så trist med episka spel som inte klarar av att göra AI/enemies lätta att döda, pajar oftast stämningen när de gör fienderna löjligt svåra att döda

Inaktiv

Glott lite på några videos... börjar bli oroad att det är ett hack n slash spel.. typ man står i mitten omringad av fjorton fiender och måste knapp-masha järnet i en perfekt ordning för att vinna.... plz god hoppas det inte är så

Medlem
Skrivet av KneeDeepInHurt:

Glott lite på några videos... börjar bli oroad att det är ett hack n slash spel.. typ man står i mitten omringad av fjorton fiender och måste knapp-masha järnet i en perfekt ordning för att vinna.... plz god hoppas det inte är så

Button-mashing gör att du dör, det gäller att tima, har du spelat arkham-serien med batman så vet du vad jag menar.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Inaktiv

Mm litegrann.. diggade de inte så mkt.. gillar inte spel man står omringad av massor av fiender och ska spöa ner alla..

Medlem

rätt skoj, men för enkelt. man känner sig ganska mäktig. började hela spelet med att ta ner 2 captains samtidigt, och inom första timmen hade jag slaktat en med 15 i power. men ja, bra underhållning


signatur

//monster

Medlem

Har alltid gillat monolith som spelstudio. Det här ska köras igenom !

Medlem

Blev sugen att lira efter den här recentionen sen såg jag det här: https://www.youtube.com/watch?v=6AV9W2ZdmjU

Medlem

Alldeles för lätt. Men testa att lira igenom utan någon som helst hud och aldrig uppgradera health. Då får du en svårighetsgrad.

123
Skriv svar