FZ stödjer Movember
Vill man verkligen ge sitt stöd, ge pengar till cancerfonden istället för syssla med något så flummigt som "Movember".
Hur, om eller var man donerar är helt upp till varje enskild individ, vår fokus är uppmärksammandet.
Trodde det hette No(Shave)November. Så kunde man odla hela ansiktet spec om har har glest som fan på överläppen...
Som jag har förstått det har det alltid varit dessa regler.
Jag stödjer INTE "Movember"... men "No Shave November". http://www.no-shave.org/
Vill man verkligen ge sitt stöd, ge pengar till cancerfonden istället för syssla med något så flummigt som "Movember".
Hur, om eller var man donerar är helt upp till varje enskild individ, vår fokus är uppmärksammandet.
Ädelt. Men hur tänker ni när prostacancer är redan den vanligaste cancerformen i Sverige? Testikelcancer inte lika uppmärksammat?
Åsikter är åsikter, fakta är fakta. Fakta bryr sig inte om dina känslor.
Tog ju hur lång tid som helst att låta mina fjun växa in förra året, vågar inte raka av den. Kan man leva på förra årets meriter? Inte kan jag väl ta bort den här fina?
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34....
Oj oj. Du får nog ta det lite lugnt med testosteronpillren, Rossana.
Oj oj. Du får nog ta det lite lugnt med testosteronpillren, Rossana.
Hårdknarkade dem till kattpälsen växte ut under näsan, nu är jag på avgiftning. Men tackar ödmjukast för omtanken!
Stöd Movember nu!
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Trodde det hette No(Shave)November. Så kunde man odla hela ansiktet spec om har har glest som fan på överläppen...
Som jag har förstått det har det alltid varit dessa regler.
Jag stödjer INTE "Movember"... men "No Shave November". http://www.no-shave.org/
Gott så! Alla sätt är bra, förutom de dåliga.
Ädelt. Men hur tänker ni när prostacancer är redan den vanligaste cancerformen i Sverige? Testikelcancer inte lika uppmärksammat?
Jag tycker det känns småaktigt att diskutera "Varför gör ni detta, och inte Y". Men ur ett rent personligt perspektiv har jag velat göra något "ädelt" av den fina plattformen FZ ändå är. Älskar Child's Play-initiativet från Penny Arcade, som exempel. Nu fick vi vara möjlighet att haka på när Playstation och Movember samarbetar, när vi fick frågan tvekade jag en knapp sekund. Mest för att jag inte varit renrakad på 7-8 år.
Jag vill skaffa en T-tröja där det står V = Extremister. Det ligger mer sanning i det påståendet.
Och med den repliken lämnar vi det politiska och fokuserar på ämnet.
Är självisk nog att behålla den lilla skäggväxt jag får, med tanke på hur cellgifterna "rakat" mig så många gånger den senaste tiden.
Hurra för all uppmärksamhet angående cancer!
En vidrig sjukdom, förstår inte hur någon kan klaga på att "varför gör ni inte X istället för Y" och svagt att försöka få detta till någon slags politisk diskussion istället för att fokusera på det positiva budskapet.
Otroligt svagt att censurera min bild, som hade en stor proportion humor, medans ni tillåter andra political statements, det speglar en stor dubbelmoral tyvärr skall man tåla A får man tåla B om man vill behålla någon form av trovärdighet.
Skriv inlägg som håller sig till ämnet så har de större existensberättigande.
Skriv inlägg som håller sig till ämnet så har de större existensberättigande.
Jag förstår inte jag länkar till en brutta med mustasch, mer hemma än så för Movember kan det inte vara. Jag vill att det skulle vara en inkluderad plattform för den delen av befolkningen som har berikats med 2x kromosomer, och så tar man bort detta välkomnade i mitt försök att bredda plattformen, fullständigt onyanserat dessvärre.
Dock skall inte ett övertramp få förminska det egentliga budskapet, att uppmärksamma 2 elakartade former av cancer, testikel och prostatacancer, som dessutom är de mest vanliga inom Svearikets gränser. Det är en god bedrift att de tas på allvar, för den dagen man själv eller en bekant drabbas att man har något att luta sig tillbaka emot.
Budskapet är klart låt den växa man som kvinna, mustaschen alltså!