Färdigställ Half-Life 3 med crowdfunding

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Ännu ett bevis på Amerikaners genomsnittliga intelligens.

Ungefär i klass med hon som stämde RedBull för att hon inte fick vingar

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Haha, ja tanken är god men 1 miljon... gud det har valve dragit in fortare än det tog mig att skriva den här raden

signatur

<Djupt i din buk med mina knivar>

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av Kimpur:

Only in America får inte folk i USA lära sig kritiskt tänkande i skolan?

signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av robbis:
Skrivet av Kimpur:

Only in America får inte folk i USA lära sig kritiskt tänkande i skolan?

Precis! Typ som att folk inte har nån källkritik alls!

Medlem

Vad som var coolt med just HL var ju att nytänkande och kreativa personer själva skapade det utan yttre faktorer (såvitt jag vet). Om Valve nu inte tänker göra en fortsättning är det förstås beklagligt, men att tjata eller tvinga fram något som ska kunna mätas med de tidigare spelen är nog fel sätt.

HL1 var fantastiskt och HL2 var minst lika stortslaget, men jag tror att det konceptet inte fungerar längre. Det gäller helt enkelt att de tänker om. Inte bara tejpar ihop någon sorts Half-Life 3: Online eller så... Usch jag mår dåligt bara av att tänka på hur det skulle bli...

signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Skrivet av anon_4660:

Ärsh Half life i sig är överskattat...:P

Ja faktiskt, de är t.ex. för linjära.

Killmonday Games

Dom kör med flexibel funding = tar pengarna och kommer garanterat leva lyx i några veckor

signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Jag tror att anledningen till att valve inte har släppt spelet än är pga att de inte vet hur de skall avsnuta storyn i spelet.

Medlem

De kommer ju inte släppa ett halvfärdigt spel bara för att folk tjatar? Förstår mig inte riktigt på kampanjen. Spelet släpps när det är klart, vi vet att de jobbar på det men Valve har inga deadlines. Spelet kommer troligtvis inom ett år.

Medlem

Äh ettan var bra men tyckte inte tvåan var något särskilt så ser inte fram emot en uppföljare så mycket. Det räcker om de fixar fram en ny Source-motor.

Medlem

Spelet kommer när nya source motorn är klar och det blir säkert en steambox launch title... ingen mening med att tjata direkt.

Medlem

Nog för man är nyfiken när det ska släppas eller ens om det är i bruk fast i hemlighet, för jag tror inte dom vägrar göra en trea
.
Men detta är faktiskt jävligt patetiskt och kommer inte hjälpa, någon gång lär vi få se tredje delen, vad fan vinner tjat på detta?

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Southpark- fuck you
- red skins

Go fund yourself!

Medlem

Får mig bara att tänka på South Park. Må detta inte lyckas!

Medlem

"Bra" sätt att lura till sig pengar.

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av Kimpur:

Om jag tänker på samma som du så handlade det inte om att han/hon inte fick vingar.

signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

Klurigt att använda hypen kring Half-Life 3 till att lura åt sig pengar av de godtrogna! Clever, very clever indeed... *rubs hands*

Medlem

""this campaign will receive all funds raised even if it does not reach its goal.""

såååklart... Detta är verkligen ingen seriös kampanj (dööh) och personerna bakom detta vet om det. Mest troligt tar dom pengarna och sticker. Varför ska det ens få finnas en kampanj för detta?

Medlem
Skrivet av zobino:

""this campaign will receive all funds raised even if it does not reach its goal.""

såååklart... Detta är verkligen ingen seriös kampanj (dööh) och personerna bakom detta vet om det. Mest troligt tar dom pengarna och sticker. Varför ska det ens få finnas en kampanj för detta?

funkar inte sånt här att går det inte igenom så får man tillbaka pengarna automatiskt? Det andra kan sluta hur som haver men går det inte igenom vad jag vet brukar ju folk få igen, väldigt ologiskt ifall det inte skulle funka så.

Medlem
Skrivet av zobino:

Kan du länka till det? Låter väldigt konstigt.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av zobino:

funkar inte sånt här att går det inte igenom så får man tillbaka pengarna automatiskt? Det andra kan sluta hur som haver men går det inte igenom vad jag vet brukar ju folk få igen, väldigt ologiskt ifall det inte skulle funka så.

Skrivet av von_lidl:
Skrivet av zobino:

http://i.imgur.com/6iIPu95.png

Det är vad "flexible funding" betyder. Indigogo har ett sådant alternativ. Väldigt sjukt

Medlem
Skrivet av zobino:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av zobino:

Skrivet av von_lidl:
Skrivet av zobino:

http://i.imgur.com/6iIPu95.png

Det är vad "flexible funding" betyder. Indigogo har ett sådant alternativ. Väldigt sjukt

Helt stört!

Medlem

Förstår inte varför folk hetsar upp sig så över detta?

De är inte ute efter att crowdfounda HL3, de är ute efter att göra något KUL. Ett skämt, driva lite med Gabe, göra lite publicitet. De som betalar för detta gör det inte för att få HL3 utan för att de tycker att de sakerna de lovat göra ser underhållande ut.

Att hävda att de inte är seriösa tycker jag är dumt, när ni inte vet något om de. Får de ihop 3000 dollar gör de en adword kampanj, får de mindre än så så får de behålla pengarna utan att behöva göra något. Oavsett så har de hållt vad de lovat.

Fan, sluta klaga och se det som en rolig grej Ni som inte gillar det, funda det inte.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Även om spelet släpps så kommer det aldrig kunna leva upp till hypen.

Kan även vara förklaringen till deras ovilja att släppa fortsättningen.

signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Äh va fan hyr en hitman som räknar till 10 och då ska det vara klart! Som i Die Hard 4, hehehe.

Måste ju bli världens bästa spel när det kommer!

12
Skriv svar