Stöd mäns hälsa – odla mustasch, få rakningsset

Robot
Stöd mäns hälsa – odla mustasch, få rakningsset

Movember är snart här, vinn mustaschtrimmare från Gillette.


Medlem
Stöd mäns hälsa – odla mustasch, få rakningsset

Det var mycket jobb för lite Gilette-prylar. Jag håller mig till att odla en fin moppemush istället

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av umegatron:

Det var mycket jobb för lite Gilette-prylar. Jag håller mig till att odla en fin moppemush istället

Samtidigt är du redo för de kommande tävlingarna under november!


signatur
Medlem

Känns för trist att behöva ta bort sitt fina skägg för detta, tävlingen är bra men jag är för fäst vid mitt långa skägg så kommer nog avstå även om man var lockad ett antal gånger

Medlem

Vart är formuläret?

Medlem
Skrivet av robrt:

Vart är formuläret?

Här kan du fylla i! Det gjorde jag nyss.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av robrt:

Vart är formuläret?

Här kan du fylla i! Det gjorde jag nyss.

Thankz!

Medlem

Jävlar! Glömde fylla i den.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Är allt lite sugen, känns surt att raka skägget såhär till vintern dock. Hade ju hoppats på att åter igen slippa bära halsduk.

Medlem

Kanske blir lite arbetsintervjuer i november, så.. är nog dumt att se ut som ett troll då kanske. Fast å andra sidan så kanske lite vildvuxet skägg boostar ens programmerar-look?

Medlem
Skrivet av Katana:

Kanske blir lite arbetsintervjuer i november, så.. är nog dumt att se ut som ett troll då kanske. Fast å andra sidan så kanske lite vildvuxet skägg boostar ens programmerar-look?

Är ju bara mustach du ska ha och inte skägget på hakan, sedan är det ju regler om att man ska ta hand om den med och inte bara låta den växa hej vilt och inte fixa till den, skulle det vara så så skulle jag kunna varit med för länge sedan, har ett vildvuxet skägg och much som jag ska fixa till vid ett senare skede.

Medlem

Gillette Proglide Styler är ett utav mina bästa köp jag gjort.

1
Skriv svar