Se dokumentären om World of Warcraft

Robot
Se dokumentären om World of Warcraft

Fira tio år med World of Warcraft tillsammans med utvecklarna själva!

#world-of-warcraft


Medlem
Se dokumentären om World of Warcraft

Detta + Video Games the movie = en helkväll
Kanske se om Indie Games the movie också

Medlem
Medlem

Hoppades på mer snack om vanilla och föra release

Medlem

Spelade typ 3 timmar för 10 år sedan. Återvände aldrig, stod inte ut med estetiken.

Medlem

Naej, nu blev jag ju sugen på WoW igen. Jag fick lite hemlängtan till min gamla guild som funnits sedan Vanilla efter allt snack om den sociala aspekten i spelet. Min "familj", som någon kallade det.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Blir ett besök i nya expansionen, saknar det faktiskt! För övrigt bra dokumentär men hade gärna gått in mer på djupet om vanilla lite mer.

Medlem

tror denna expansion kommer falla mig i smaken, gillade aldrig riktigt allt fluff i pandaria så slutade spela då efter att ha hållit på sedan vanilla


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Draug:

Spelade typ 3 timmar för 10 år sedan. Återvände aldrig, stod inte ut med estetiken.

Hela Sverige höjer ögonbrynen. Eller inte.

Medlem

Kul:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Draug:

Spelade typ 3 timmar för 10 år sedan. Återvände aldrig, stod inte ut med estetiken.

Ok, då vet vi.

Medlem

Alltså, denna film får mig att för första gången vilja sätta min fot innanför spelet..

Medlem

Jag lämnade WoW i samband med att Mist of Pandaria kom. Det kändes fel, och jag var trött på WoW som jag spelat så sjukt mycket sedan Vanilla beta.
Jag kommer dock att köpa nästa expansion, och titta in en stund igen. Jag har dock inga som helst förväntningar att jag kommer spela det så mycket. Känns ändå så gammalt.
Samt att tab target känns så förlegat när man spelat med free form targeting. Man vet dock aldrig.

Medlem
Skrivet av emanuels:
Skrivet av Draug:

Spelade typ 3 timmar för 10 år sedan. Återvände aldrig, stod inte ut med estetiken.

Hela Sverige höjer ögonbrynen. Eller inte.

Jag tolkar det som att resten av Sverige är av delad åsikt, och därför inte förvånad.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av emanuels:
Skrivet av Draug:

Spelade typ 3 timmar för 10 år sedan. Återvände aldrig, stod inte ut med estetiken.

Hela Sverige höjer ögonbrynen. Eller inte.

Jag tolkar det som att resten av Sverige är av delad åsikt, och därför inte förvånad.

Gjorde som dig första gången jag provade 2005, men när jag blev arbetslös under 4 månader förra året gav jag spelet en riktig chans.
Nu älskar jag lore'n och spelar mest för den.
Sen är det riktigt skoj att raida med några polare.

Medlem

Jahap å så väcktes alla härliga minne till liv.
Kanske blir till att öppna plånboken ikväll, bra längesen man satte foten i Azeroth!

Medlem

Bra dokumentär! Funtar på att lvla upp en gubbe, alltid kul att se ny content.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av emanuels:
Skrivet av Draug:

Spelade typ 3 timmar för 10 år sedan. Återvände aldrig, stod inte ut med estetiken.

Hela Sverige höjer ögonbrynen. Eller inte.

Skrivet av Dominus:
Skrivet av Draug:

Spelade typ 3 timmar för 10 år sedan. Återvände aldrig, stod inte ut med estetiken.

Ok, då vet vi.

Var får man anställning inom åsiktspolisen? Är det bra betalt? Måste man vara en WoW-fanboi?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av emanuels:
Skrivet av Draug:

Spelade typ 3 timmar för 10 år sedan. Återvände aldrig, stod inte ut med estetiken.

Hela Sverige höjer ögonbrynen. Eller inte.

Skrivet av Dominus:
Skrivet av Draug:

Spelade typ 3 timmar för 10 år sedan. Återvände aldrig, stod inte ut med estetiken.

Ok, då vet vi.

Var får man anställning inom åsiktspolisen? Är det bra betalt? Måste man vara en WoW-fanboi?

Är man fanboy bara för att man svarar lite syrligt till någon som tvångsmässigt måste kommentera nyheter som handlar om blizzard, ett företag som vederbörande onekligen inte gillar?

Medlem

Hoppas man någon gång hittar ett spel igen som får en att fastna lika mycket som WoW gjorde.

Medlem
Skrivet av Vemfanbryrsig:
Skrivet av Draug:
Skrivet av emanuels:
Skrivet av Draug:

Spelade typ 3 timmar för 10 år sedan. Återvände aldrig, stod inte ut med estetiken.

Hela Sverige höjer ögonbrynen. Eller inte.

Jag tolkar det som att resten av Sverige är av delad åsikt, och därför inte förvånad.

Gjorde som dig första gången jag provade 2005, men när jag blev arbetslös under 4 månader förra året gav jag spelet en riktig chans.
Nu älskar jag lore'n och spelar mest för den.
Sen är det riktigt skoj att raida med några polare.

Jag är lorenörd själv, äger alla böcker osv, men jag tål fortfarande inte spelet. Slutade med att jag fastnade för Eve Online & Guild Wars istället.

1
Skriv svar