Vinn Far Cry 4: Kyrat Edition!

Robot
Vinn Far Cry 4: Kyrat Edition!

Tävla hem ett exemplar av Ubisofts nya actionspel.

#far-cry-4


Inaktiv
Vinn Far Cry 4: Kyrat Edition!

Jag kommer ändå inte vinna något, så jag struntar i detta. Lycka till, till er som tävlar

Medlem

Varför kommer alla tävlingar EFTER spelsläpp nu för tiden, de flesta har ju redan köpt spelet då?

Medlem

Kom igen kom igen kom igen kom igen!! =D


signatur

Nä men, annars då?

Medlem

Alltid kul att tävla!
Nu har jag även lärt mig att inte hoppas för mycket på vinst

grattis till den som vinner .. och glöm inte ta med tekniska brister och buggar i den här recensionen

Medlem

Nån gång i sitt liv måste man ju vinna en tävling (även fast chansen är oerhört liten för det).


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Har tappat räkningen på hur många tävlingar man försökt vinna i utan att ha turen på rätt sida.
Men jag har nog aldrig hoppats så mycket som NU!
Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas!!!


signatur

ISgtVishnuI - The true God of gaming!

Medlem

Efter att ha vunnit ACU känns det inte som om jag kommer vinna detta, blixten slår inte ned på samma ställe två gånger liksom...

Medlem

Done and done

Tror jag vunnit en sådan här tävling en gång i mitt liv

Körde en timme i går och kan konstatera att det är vääääldigt likt 3:an

Tyvärr så har den "tunga" känslan försvunnit lite i rörelser så det känns som man springer i CoD i 50km/h när man sprintar och hoppar runt.

Men hey, jag älskade 3:an så detta kommer bli sköj


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Senaste gången jag vann något var ett pepparkakshus i tvåan, men man kan ju alltid hoppas

Medlem

Man kan alltid hoppas på vinst. Visste knappt att 4:an hade kommit ut. Precis när man köpt trean. Förhoppningsvis vinner man denna gång. Good game y'all

Medlem

Kul tävling! Lycka till alla tävlande

Skrivet av Le Erik:

Senaste gången jag vann något var ett pepparkakshus i tvåan, men man kan ju alltid hoppas

Är det bara jag som har snuskig humor?!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Va fan. Är ni köpta av Ubi? Så mycket reklam för så lite?

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Varför kommer alla tävlingar EFTER spelsläpp nu för tiden, de flesta har ju redan köpt spelet då?

Förmodligen svårt att lotta ut ett spel som inte släppts ännu.

Medlem

Förväntade mig en utslagsfråga, nu kanske man faktiskt har en liten liten liten liten chans att vinna

Medlem
Skrivet av Ercarret:
Skrivet av DeFeCT:

Varför kommer alla tävlingar EFTER spelsläpp nu för tiden, de flesta har ju redan köpt spelet då?

Förmodligen svårt att lotta ut ett spel som inte släppts ännu.

Eh näe? Det har varit flertalet tävlingar innan när man kan vinna spel som är gjorda innan spelet är släppt, och så har de skickat en spelet så man har det dagen vid release.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Le Erik:

Senaste gången jag vann något var ett pepparkakshus i tvåan, men man kan ju alltid hoppas

Är det bara jag som har snuskig humor?!

Nej, Tyvärr

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Le Erik:

Senaste gången jag vann något var ett pepparkakshus i tvåan, men man kan ju alltid hoppas

Är det bara jag som har snuskig humor?!

Låter som det skulle göra ont så inåt h-vete

Medlem
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av Ercarret:
Skrivet av DeFeCT:

Varför kommer alla tävlingar EFTER spelsläpp nu för tiden, de flesta har ju redan köpt spelet då?

Förmodligen svårt att lotta ut ett spel som inte släppts ännu.

Eh näe? Det har varit flertalet tävlingar innan när man kan vinna spel som är gjorda innan spelet är släppt, och så har de skickat en spelet så man har det dagen vid release.

Du svarade precis på din egna fråga.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av Ercarret:
Skrivet av DeFeCT:

Varför kommer alla tävlingar EFTER spelsläpp nu för tiden, de flesta har ju redan köpt spelet då?

Förmodligen svårt att lotta ut ett spel som inte släppts ännu.

Eh näe? Det har varit flertalet tävlingar innan när man kan vinna spel som är gjorda innan spelet är släppt, och så har de skickat en spelet så man har det dagen vid release.

Du svarade precis på din egna fråga.

Vad menar du? Spelet är släppt idag och är spelbart på Uplay, tävlingen avslutas på Söndag natt, alltså nästan en vecka efter att det är släppt?

Redaktör
Skrivet av DeFeCT:

Varför kommer alla tävlingar EFTER spelsläpp nu för tiden, de flesta har ju redan köpt spelet då?

Vissa tävlingar körs sent, andra tidigt - det varierar. Den här gången har vi jagat priser, och tyvärr var vi lite sent ute. Andra gånger får vi inte priserna förrän efter spelet släpps, även om vi är ute i god tid.

Skrivet av humancentipede:

grattis till den som vinner .. och glöm inte ta med tekniska brister och buggar i den här recensionen

Alltid!

Skrivet av FZappa:

Va fan. Är ni köpta av Ubi? Så mycket reklam för så lite?

Nej. Vi frågade Ubisoft om de kunde ställa upp med några spel till en tävling, av det enkla skälet att många läsare uppskattar chansen att vinna spel. Fler och gladare besökare till oss, mer uppmärksamhet till spelet och nöjdare FZ-läsare. Win-win-win, och det enda det kostar är Ubisoft några spel och oss ltie arbetstid.


signatur
Medlem

Hoppas jag vinner nåt inte vunnit något sen FZ delade ut WoD beta nycklar! Ska tamefan be till gud nu!

Medlem
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av Thane:
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av Ercarret:
Skrivet av DeFeCT:

Varför kommer alla tävlingar EFTER spelsläpp nu för tiden, de flesta har ju redan köpt spelet då?

Förmodligen svårt att lotta ut ett spel som inte släppts ännu.

Eh näe? Det har varit flertalet tävlingar innan när man kan vinna spel som är gjorda innan spelet är släppt, och så har de skickat en spelet så man har det dagen vid release.

Du svarade precis på din egna fråga.

Vad menar du? Spelet är släppt idag och är spelbart på Uplay, tävlingen avslutas på Söndag natt, alltså nästan en vecka efter att det är släppt?

Du skrev att "ALLA" tävlingar kommer efter spelsläppen. Sen skrev du att det har varit flera tävlingar innan spelen släpps.

Medlem

Till skillnad från Assassins Creed Unity skiten är detta verkligen ett fantastiskt spel. Ogillade f.ö 2an och 3an starkt.

Inaktiv

vad är syftet egentligen i denna skräplåda..?

Medlem

Herre jisses vilket prispott

Medlem
Skrivet av desert_games:

vad är syftet egentligen i denna skräplåda..?

Inte utan att man undrar vad syftet är med ditt "Inlägg"


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

12
Skriv svar