Julkalendern – finaltävling!

Medlem
Julkalendern – finaltävling!

Den här gången får ni ingen snabb gissning, ingen aning vad det kan vara

Inaktiv
Skrivet av laban005:

Den här gången får ni ingen snabb gissning, ingen aning vad det kan vara

exakt!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Just nu har jag ett par gissningar, men får se vad det blir för ledtrådar senare innan jag gissar något.

Medlem

La en tidig gissning, får bära eller brista

Medlem

Gissat o klart, är rätt säker på denna


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Hur kan folk komma på ett svar till detta och vara säker på det?
Rockstar, Oralsex, bil och GTA V, finns ju inte lite spel att välja i mellan.

Inaktiv

Jag tror jag såg ledtråden i alla fall men tänker safea, väntar på nästa Lurigt!

Medlem

Bil, tänker på Tyskland och deras bilindustri. Till lunch äter tyska industriarbetare korv med surkål på. Man tar kål på en jädrans massa i Call (Kål?) of Duty. Jag köper alltid duty free-varor på Heathrow, en flygplats man kan landa på i Flight Simulator. Tada! Lite svårare tävlingar, tack!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Nä nu vill jag veta om jag vann förra tävlingen

Medlem

Väntar tills imorgon för att se om min gissning är korrekt.

Medlem
Skrivet av Winzi:

Hur kan folk komma på ett svar till detta och vara säker på det?
Rockstar, Oralsex, bil och GTA V, finns ju inte lite spel att välja i mellan.

Precis, finns 0 möjlighet att vara helt säker efter endast en ledtråd. I stort sett enbart tur om man har rätt så här långt.

Medlem

Klurig.. Men gjorde en chansning dock med viss tanke bakom.

Medlem

när får man veta vinnarna från förra tävlingen?

ZF
Medlem
Skrivet av Winzi:

Hur kan folk komma på ett svar till detta och vara säker på det?
Rockstar, Oralsex, bil och GTA V, finns ju inte lite spel att välja i mellan.

initialerna i dom där bildar R O B, denne ägnar sig ibland åt en av aktiviteter som ligger nära den de professionella ibland utför, och då är det alltså "Gyromite" som ska in på lodrät 4.

Medlem

Alltså, om man t ex väljer Wildstar-vinsten (om man nu skulle ha rätt) och de är nog inte många som väljer den antar jag gentemot PS4 paketet, är det större chans att vinna då eller hur ser ni på det ?

Redaktör
Skrivet av naess91:

Alltså, om man t ex väljer Wildstar-vinsten (om man nu skulle ha rätt) och de är nog inte många som väljer den antar jag gentemot PS4 paketet, är det större chans att vinna då eller hur ser ni på det ?

Vi har inte tid att redovisa allt sånt nu, dessutom berättar vi aldrig hur många som deltar. Så du får gå på känsla, om vinstchans är prio ett.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av naess91:

Alltså, om man t ex väljer Wildstar-vinsten (om man nu skulle ha rätt) och de är nog inte många som väljer den antar jag gentemot PS4 paketet, är det större chans att vinna då eller hur ser ni på det ?

Vi har inte tid att redovisa allt sånt nu, dessutom berättar vi aldrig hur många som deltar. Så du får gå på känsla, om vinstchans är prio ett.

Nej såklart att ni inte ska redovisa något, men har jag rätt att eftersom det är 9 vinstpaket så blir det 9 vinnare ?

Redaktör
Skrivet av naess91:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av naess91:

Alltså, om man t ex väljer Wildstar-vinsten (om man nu skulle ha rätt) och de är nog inte många som väljer den antar jag gentemot PS4 paketet, är det större chans att vinna då eller hur ser ni på det ?

Vi har inte tid att redovisa allt sånt nu, dessutom berättar vi aldrig hur många som deltar. Så du får gå på känsla, om vinstchans är prio ett.

Nej såklart att ni inte ska redovisa något, men har jag rätt att eftersom det är 9 vinstpaket så blir det 9 vinnare ?

Nej.


signatur
Medlem
Skrivet av naess91:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av naess91:

Alltså, om man t ex väljer Wildstar-vinsten (om man nu skulle ha rätt) och de är nog inte många som väljer den antar jag gentemot PS4 paketet, är det större chans att vinna då eller hur ser ni på det ?

Vi har inte tid att redovisa allt sånt nu, dessutom berättar vi aldrig hur många som deltar. Så du får gå på känsla, om vinstchans är prio ett.

Nej såklart att ni inte ska redovisa något, men har jag rätt att eftersom det är 9 vinstpaket så blir det 9 vinnare ?

Det blir ju såklart en vinnare och 8 julbonusar till redaktionen. Är väl uppenbart?

Medlem

Vart är vinnaren från andra tävlingen?

1
Skriv svar