GTA V försenas igen

Medlem

Det skrevs dock inte vilket år heist och pc utgåvan ska släppas...

Inaktiv

Va säkert färdigt för ett halv år sen. Ett sett att driva upp ryktet/snacket kring titeln.

Medlem

FUCK OFF!

Medlem

Låter bra, Desto längre det tar desto bättre kommer det bli.
Vill inte ha något watchdogs.

Sen om jag gissar nu så tror jag att VR och Oculus är en stor sak som skapar förseningen nu. Vi såg gta V fps mode så ska dom lägga in det och oculus support så det funkar perfekt så gissar jag på November release då det är rykten om att oculus rift skall släppas.

Börjar se ett mönster. Valve ska snacka spel. Microsoft Hololens, GTA blir försenat, VR runt hörnet... hmm något stort är på G

Medlem

Syftar inte alla uppskjutna datum till att spelet inte fungerar speciellt bra?

Inaktiv
Skrivet av fatcamp:

Bara jag som överväger att ej köpa spelet nu?

Ja ja gnäll på men vi vet alla att du hur som helst kommer köpa det. Av vilken anledningen skulle du inte köpa det för att dom skjuter upp det ett tag?

Medlem
Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Jag som köpt nytt graffekort för detta och witcher 3.
Vägrar köpa detta om inte priset sänks! Som lök på laxen kommer väl spelet va en buggfest utan dess like.

Du köpte ett nytt grafikkort för detta och Witcher - men du vill inte köpa detta om inte priset sänks...

Priset kommer nog sänkas lagom tills att du köper ett nytt grafikkort för GTA6.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fan va kul om det är fortfarande buggigt vid release.

Inaktiv

Jag köpte alla spel vid release 1, 2, 3, Vice City och IV.
Sedan kom Episodes from Liberty City på en steam rea, då fick man alla spel igen till ett billigare pris än att köpa Episodes from Liberty City separat.. så nu äger jag dubbla..
2 Dagar sedan förbokade jag femman.. jag känner ändå att det var värt pengarna, Rockstars gör bra spel, även om man är jäkligt irriterad i stunden så får det gå! Irritationen från detta är inget gentemot politiken i landet.


signatur

Macintosh, grunden till PC gaming!

Medlem
Skrivet av PicooZ:

Bättre sent än dåligt optimerat!

[ironi]Som med WatchDogs. Försenat någon månad och helt perfekt vid lanseringen [/ironi]

Anledningen till förseniningen är nog snarare att Rockstar fortfarande tjänar pengar på konsol och lägger krutet där. Inget fel i det då man måste ta hänsy till ekonomin.

Skrivet av Intuiz:

Fan va kul om det är fortfarande buggigt vid release.

Kan jag nog nästan satsa en hel del pengar på. Synd att oddsen är minimala hos boockers.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av fatcamp:

Bara jag som överväger att ej köpa spelet nu?

Ja ja gnäll på men vi vet alla att du hur som helst kommer köpa det. Av vilken anledningen skulle du inte köpa det för att dom skjuter upp det ett tag?

Personligen tänker jag skita i min förbokning då den gällde ett spel man skulle kunna fördriva vintern med.

Maj-September finns annat att roa sig med och inte tjänar man några pengar på en förbokning, så OM spelet är/blir bra så blir det ett köp i höst istället.

De har har haft 18 extra månader på sig med PC-versionen, och ändå hinner de inte..

Medlem

Hoppas spelets mod-Community blir bättre i detta spelet! Tidigarte så buggade ju spelet ur ifall man hade för många snygga bilar i spelet.

Medlem

Det är åt helvete alltså


signatur

Meep!

Jag förstår varför folk är upprörda över detta, det är jag med. Men när vi alla väl sitter ner i april och lirar spelet i timmar på våra datorer utan de minsta buggar eller krascher kommer vi alla tycka det var värt det.

Medlem

Skönt - faktiskt. Det blev lite väl många spel för mig nästa månad.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Hoppas nästan att spelet är en buggig röra när det väl släpps. Varje forum hade blivit en komedifilm i ett par veckor

Det hade varit väldigt underhållande! Sånt älskar jag att se!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Okej. Fine.

MEN BEHÖVER NI FÖRSTÖRA SPELET GENOM ATT SLAMMRA PÅ EN MASSA ONLINE CREDITS?! Ska vi inte slänga in alla coola bilar i garaget direkt och flagga hälften av achievementsen klarade?

Medlem
Inaktiv

vänta f-esten, är de inte så att "Rockstar"vill ge lite spelrum för HL3..?..just wondering

Medlem

hm...Rock* har ju för vana att dissa pc spelare så förväntningarna bör väl som vanligt hållas låga.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Hoppas dom utvecklar nästa gta till pc och portar det till konsol så vi pc spelare slipper denna hjärtesorg


signatur

Game long and prosper

Medlem

Lustigt att de refererar till PC som en ny plattform.

Medlem

Jisses vilket misslyckande...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Mastermind530974:

Jag förstår varför folk är upprörda över detta, det är jag med. Men när vi alla väl sitter ner i april och lirar spelet i timmar på våra datorer utan de minsta buggar eller krascher kommer vi alla tycka det var värt det.

HAHA, tror du på det själv eller?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Gör mig ingenting denna gången, ska flytta den 1:april. Vilket betyder, fiber, istället för adsl. 100/10 istället för "24mbit" (10-12/1)

Medlem

Fine dom vill göra spelet mer polerat. Men två saker gör mig irriterad. Första är att när dom släppte GTAV på PS3an så fanns inte Online-delen tillgänglig och den patchades in senare. Varför i helvete kan dom inte göra det nu? Jag själv skiter fullständigt i online i första hand.

Och det andra. Va i helvete är det för "plåster på såren". 200 000 ingame cash? Är det inte nog med att utvecklare vill att vi ska köpa till oss boosts i AAA spel snart så kastar Rockstar skiten på oss? Fan dra av 10% på kostnaden för återköpet till PC. Det är ett "plåster på såret"

Medlem

Ni som klagar, vill ni hellre ha ett buggigt, ooptimerat ofärdigt spel? Skulle dom släppa spelet i tid i det skicket skulle ni vara glada då? Nej ni skulle tammefan klaga ändå, ni letar negativa saker istället för att se det posigiva. Sluta vara såna jävla pessimister, var glada att dom vill släppa ett färdigt spel. Geez

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Ni som klagar, vill ni hellre ha ett buggigt, ooptimerat ofärdigt spel? Skulle dom släppa spelet i tid i det skicket skulle ni vara glada då? Nej ni skulle tammefan klaga ändå, ni letar negativa saker istället för att se det posigiva. Sluta vara såna jävla pessimister, var glada att dom vill släppa ett färdigt spel. Geez

Det är det som är grejen. Spelet är färdigt. Multiplayer är inte färdigt. Och som jag skrev innan, multiplayer patchades in i efterhand på konsolerna.

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Smoo87:

Ni som klagar, vill ni hellre ha ett buggigt, ooptimerat ofärdigt spel? Skulle dom släppa spelet i tid i det skicket skulle ni vara glada då? Nej ni skulle tammefan klaga ändå, ni letar negativa saker istället för att se det posigiva. Sluta vara såna jävla pessimister, var glada att dom vill släppa ett färdigt spel. Geez

Det är det som är grejen. Spelet är färdigt. Multiplayer är inte färdigt. Och som jag skrev innan, multiplayer patchades in i efterhand på konsolerna.

Vart står det att det ENBART är för online? Vad jag kan läsa är att dom vill få spelet så polerat som möjligt, OCH få till heists och online delen.

123
Skriv svar