Så tjänar du feta pengar i Battlefield Hardline

Robot
Medlem
Så tjänar du feta pengar i Battlefield Hardline

Hur kul är det att få det bästa direkt? Föredrar att spela på riktigt. Själva belöningssystemet i spel är halva grejen för mig.

Medlem

och FZ sedan när vart ni en sida som tipsar om sånt hära? xD dax att ni börjar med Cheats också.

Medlem

Tror det bara är stockholmare som känner till ordet para.

Medlem

Vad är "para"?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Tror det bara är stockholmare som känner till ordet para.

Yep, ofta samma som ordet "bamba" känner nästan bara göteborgare till

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Vashgang:

och FZ sedan när vart ni en sida som tipsar om sånt hära? xD dax att ni börjar med Cheats också.

Vi hade faktiskt en fuskdatabas back in the days..


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Vashgang:

och FZ sedan när vart ni en sida som tipsar om sånt hära? xD dax att ni börjar med Cheats också.

Vi hade faktiskt en fuskdatabas back in the days..

oja det minns ja faktiskt xD men det var en tid tebax som sagt.

Medlem

Det bli ju lika roligt som när jag joinade en payday 2 server i början och nån snubbe började spruta ut pengaväskor på slutet, resulterade i måååånga miljoner. Tröttnade på det mycket snabbare tack vare mina rikedomar.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Tror det bara är stockholmare som känner till ordet para.

Jag är inte stockholmare. Jag känner till ordet "para". Vanligt förekommande i filmer och böcker som du kan hitta även utanför stockholm.

Jag kommer ihåg att jag gjorde det här i betan. Det var första gången jag testade Hotwire, jag hoppade in i en bil och bara körde omkring. Av någon anledning brydde sig ingen om att jaga mig så jag gick upp typ 3 levlar i ett liv.

Medlem

Jag är skitless på allt låsa-upp tjafs. CS har aldrig behövt att man ska spela i tre år innan man har alla grejor. Det lever på bra gameplay.

Ge oss allt från start och se till att det är bra balanserat, så ska ni nog få se att spelarna stannar i alla fall..


signatur

K9
:.:

Medlem

Abri, fixa para vi gitt haffla!!!

Medlem
Skrivet av absimilard:

Jag är skitless på allt låsa-upp tjafs. CS har aldrig behövt att man ska spela i tre år innan man har alla grejor. Det lever på bra gameplay.

Ge oss allt från start och se till att det är bra balanserat, så ska ni nog få se att spelarna stannar i alla fall..

Håller med, hoppar över många spel tack vare detta. Vill kunna hoppa in i ett spel när jag vill utan att behöva känna att folk som inte har några liv har bättre saker än en själv som inte har lika mycket tid att spela.

Dock har CS:Go sitt jäkla rankingsystem som gör att jag inte ens orkar bry mig om det, gav upp spelet efter några matcher för jag orkade inte med alla fjortispojkar som ska köra en teamkill för skojs skull osv.

Gillar inte hur multiplayer-spel har utvecklats med alla sina rewards, rankingsystem osv.
Visst är det alltid kul att låsa upp saker, men som sagt, alla har inte tid att låsa upp och de hamnar i skymundan tack vare detta.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av absimilard:

Jag är skitless på allt låsa-upp tjafs. CS har aldrig behövt att man ska spela i tre år innan man har alla grejor. Det lever på bra gameplay.

Ge oss allt från start och se till att det är bra balanserat, så ska ni nog få se att spelarna stannar i alla fall..

Håller med, hoppar över många spel tack vare detta. Vill kunna hoppa in i ett spel när jag vill utan att behöva känna att folk som inte har några liv har bättre saker än en själv som inte har lika mycket tid att spela.

Dock har CS:Go sitt jäkla rankingsystem som gör att jag inte ens orkar bry mig om det, gav upp spelet efter några matcher för jag orkade inte med alla fjortispojkar som ska köra en teamkill för skojs skull osv.

Gillar inte hur multiplayer-spel har utvecklats med alla sina rewards, rankingsystem osv.
Visst är det alltid kul att låsa upp saker, men som sagt, alla har inte tid att låsa upp och de hamnar i skymundan tack vare detta.

Jag tycker du har helt fel angående csgo, klart fan ranking är bra, jag menar då får man ju möta folk som är lika bra eller bättre, det är väl de man vill när man trycker på "Tävlingsinriktat"! För dom som inte pallar finns ju ändå "Casual"! Jag stödjer till fullo ranking i multiplayerspel

Medlem

Tja, ranking faller inte riktigt under det som jag inte gillar. Tävling mot andra kan vara kul, även om jag helst ser att det finns möjlighet att bara köra avslappat utan att det ska "kosta" något i förlorad rank eller annat, för då blir det ett jobb av det.

Att man rankas så man spelar med folk som är ungefär som en själv kan vara bra om det görs rätt såklart, så systemet fungerar, vilket det inte alltid gör.

Det jag inte gillar är samlarhysteri och annat skit. Spela så här mycket för att öppna möjligheten till den här bössan. Sånt skräp.

Likaså med achievements i spel som blivit smått hysteriskt. T,ex tyckte jag det sabbade mycket av känslan i Tomb Raider 2013 där man hade en asbra story och man försökte få fram känslan av hopplöshet och ensamhet. Så ska man springa och samla svampar och annat skit som de inte ens orkat bygga in som ett element i storyn. Ytterst personligt såklart, men det störde mig

Över lag så tycker jag dock att de krånglar för mycket. Ge mig ett enkelt och kul spel som jag kan hoppa rakt in i och lira utan att behöva fundera eller känna tvång.


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Vad är "para"?

Det är det man(djuriskt) gör när man behöver fler barn..

Medlem
Skrivet av Ninjan:
Skrivet av Kimpur:

Vad är "para"?

Det är det man(djuriskt) gör när man behöver fler barn..

Aha "Fett med para" = Fett med samlag


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Sparar hellre 500kr och avstår spelet helt.

Medlem

Para =ett vapen i cs 1.5
Bamba = skolmatsal


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av bondmaster:

Para =ett vapen i cs 1.5

FN M249 Para har funnits i Counter-Strike, även i betan.

Medlem

Så var det ja, minnet svek mig
Jag har ju spelat många av cs betorna


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Vashgang:

och FZ sedan när vart ni en sida som tipsar om sånt hära? xD dax att ni börjar med Cheats också.

Vi hade faktiskt en fuskdatabas back in the days..

idkfa =D

1
Skriv svar