Se den feta trailern för Goat Simulator till Xbox

Robot
Se den feta trailern för Goat Simulator till Xbox
Releasehästryttare
Se den feta trailern för Goat Simulator till Xbox

Snälla Coffee stain studios, get oss Sanctum 3! Eller mer Dlc till 2an åtminstonde!

Medlem

Playstation får Bloodborne , Xbox får Goat Simulator


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

Playstation får Bloodborne , Xbox får Goat Simulator http://vignette1.wikia.nocookie.net/saintsrow/images/4/44/Fai...

Fanbooooooooooooooooy

Inaktiv

Jisses vilket knasspel, det duger gott nar man har lite tid over.

Medlem

"Feta", haha. Jag ser vad du gjorde där, Johan!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Falsk marknadsföring. I trailern säger rösten att det kommer till _ALLA_ Xbox men det finns ingenting som tyder att det ska komma till Xbox (1).

Inaktiv
Skrivet av grollo_92:

Falsk marknadsföring. I trailern säger rösten att det kommer till _ALLA_ Xbox men det finns ingenting som tyder att det ska komma till Xbox (1).

Spelet har kommit till xbox och xbox 360, fast vet inte om dom finns i Sverige just nu, min xbone har England som val av land.

Medlem
Skrivet av FireFart:
Skrivet av grollo_92:

Falsk marknadsföring. I trailern säger rösten att det kommer till _ALLA_ Xbox men det finns ingenting som tyder att det ska komma till Xbox (1).

Spelet har kommit till xbox och xbox 360, fast vet inte om dom finns i Sverige just nu, min xbone har England som val av land.

Antar att han menar orginal Xbox?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av FireFart:
Skrivet av grollo_92:

Falsk marknadsföring. I trailern säger rösten att det kommer till _ALLA_ Xbox men det finns ingenting som tyder att det ska komma till Xbox (1).

Spelet har kommit till xbox och xbox 360, fast vet inte om dom finns i Sverige just nu, min xbone har England som val av land.

Antar att han menar orginal Xbox?

Han fattar val att den forsta xboxen ar sedan lang tid tillbaks ar borta fran marknaden, eller forsoker han vara rolig.

Inaktiv
Skrivet av FireFart:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av FireFart:
Skrivet av grollo_92:

Falsk marknadsföring. I trailern säger rösten att det kommer till _ALLA_ Xbox men det finns ingenting som tyder att det ska komma till Xbox (1).

Spelet har kommit till xbox och xbox 360, fast vet inte om dom finns i Sverige just nu, min xbone har England som val av land.

Antar att han menar orginal Xbox?

Han fattar val att den forsta xboxen ar sedan lang tid tillbaks ar borta fran marknaden, eller forsoker han vara rolig.

Jag kanske försökte vara lite rolig men dom säger ALLA!!!!!!!!!!!!!! Xbox och där inkluderas Orignal Xbox i mitt tycke.

1
Skriv svar