Fractal Design släpper nytt chassi utan 5,25"-platser

Robot
Fractal Design släpper nytt chassi utan 5,25"-platser
Medlem
Fractal Design släpper nytt chassi utan 5,25"-platser

I like it!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag jag har inte använt min dvd spelare på nåt år nu tror jag.

Medlem

Vart ska man då ställa kaffekoppen...

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Jag jag har inte använt min dvd spelare på nåt år nu tror jag.

Jag minns inte ens sist jag behövde använda en. Skippade en helt och hållet för min nuvarande dator, inte haft behov för en sen dess. Måste varit minst 3 år nu. Minns inte att jag använde den på min förra dator heller.

drygt eftersom operativsystem oftast är på dvd, och windows blir korrupt minst en gång var 3e månad

Medlem
Skrivet av humancentipede:

drygt eftersom operativsystem oftast är på dvd, och windows blir korrupt minst en gång var 3e månad

Då sköter du nog inte om din dator tillräckligt bra


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Skrivet av humancentipede:

drygt eftersom operativsystem oftast är på dvd, och windows blir korrupt minst en gång var 3e månad

Lägg ditt OS på bootbar usb och voila!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har inte haft DVD eller Bluray på de senaste två datorerna jag ägt. Känns som något väldigt förlegat vid det här laget. Även när internet inte är ett alternativ så fungerar USB-stickor och portabla hårddiskar mycket bättre.

Medlem

Kommer den i vitt?

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Kommer den i vitt?

Finns ett snyggare chassi i vitt.

https://www.inet.se/produkt/6911798/nzxt-h440w-silent-ultra-v...

Har själv ett sådant fast i svart/röd. Underbart chassi.

Medlem

Fönster? Nej vad fan...


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Installerade 55gb GTA V från skiva istället för att spendera en vecka med att tanka det i 17 kb/s (som servrarna var nere i). Är inte redo att släppa 5.25"-platserna, nej.

Medlem

Håll i hatten nu alla bakåtsträvande genier.

Se på fan, finns visst externa optiska läsare. Min ligger i en skrivbordslåda och tas endast fram när jag installerar windows vilket skett.. 2-3 gånger på 5 år? Och så snart MS börjar shippa sina nya OS på stickor så blir även den överflödig.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Fönster? Nej vad fan...

Precis min tanke.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Installerade 55gb GTA V från skiva istället för att spendera en vecka med att tanka det i 17 kb/s (som servrarna var nere i). Är inte redo att släppa 5.25"-platserna, nej.

Skaffa en extern dvd läsare, kan man plocka fram de enstaka tillfällena de behövs.

Medlem
Skrivet av beltet:
Skrivet av kebbe:

Installerade 55gb GTA V från skiva istället för att spendera en vecka med att tanka det i 17 kb/s (som servrarna var nere i). Är inte redo att släppa 5.25"-platserna, nej.

Skaffa en extern dvd läsare, kan man plocka fram de enstaka tillfällena de behövs.

Använder den optiska läsaren flera gånger i veckan, förvarar den hellre i datorn än i en låda.. (även om datorn är en låda, men ändå)

Medlem
Skrivet av kebbe:

Använder den optiska läsaren flera gånger i veckan, förvarar den hellre i datorn än i en låda.. (även om datorn är en låda, men ändå)

Hm, vad använder du den till? Uppriktigt nyfiken. Är som att höra att någon använder sin fax-maskin flera gånger i veckan :S

Inaktiv

3st 3.5" Enheter på höjden utan aktiv kylning? Går det?


signatur

Macintosh, grunden till PC gaming!

Medlem

Lär inte bli för mig. Har en rätt stor spelsamling på DVD och CD. Synd, det såg intressant ut annars. Finns det ett liknande chassi som *har* 5,25"-platser?


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Rafner:
Skrivet av kebbe:

Använder den optiska läsaren flera gånger i veckan, förvarar den hellre i datorn än i en låda.. (även om datorn är en låda, men ändå)

Hm, vad använder du den till? Uppriktigt nyfiken. Är som att höra att någon använder sin fax-maskin flera gånger i veckan :S

Jag är också nyfiken.

Inaktiv

Ännu ett steg i att slussa in folk på ett mer kontrollerat sett.
Själv har jag i högsta grad nytta av dvd-spelare.

Filmer jag köpt,filmer som HYRS,bränna filmer,spela äldre titlar,köpta cd skivor, OS Installationer,låna från bibliotek etc.

yeah !

Medlem

Såg fint ut tills man upptäckte att ena sidan skulle ha ett fönster.

1
Skriv svar