Assassin's Creed Chronicles: China

Robot
Assassin's Creed Chronicles: China

Assassin's Creed-fansens drömmar går i uppfyllelse när Ubisoft till sist utforskar 1500-talets Ming-dynasti. Tyvärr är uppvaknandet brutalt.


Moderator | Testpilot
Assassin's Creed Chronicles: China

Känns som spelet skulle tittat lite på "Mark of the Ninja" för lite tips.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Så en sämre version av Mark of the Ninja med andra ord.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Fast nu är ju inte det här deras första tvådimensionella AC-spel...
De har redan åtminstone ett spel i den serien som är 2d, är lite osäker på om det andra spelet, Assassin's Creed: Altaïr's Chronicles faktiskt räknas om 2d. Men Assassin's Creed II - Discovery är från AC-serien och är minnsann i 2d!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Flikarn:

Fast nu är ju inte det här deras första tvådimensionella AC-spel...
De har redan åtminstone ett spel i den serien som är 2d, är lite osäker på om det andra spelet, Assassin's Creed: Altaïr's Chronicles faktiskt räknas om 2d. Men Assassin's Creed II - Discovery är från AC-serien och är minnsann i 2d!

Nej, det påstår jag inte. Både Altaïr's Chronicles och Discovery är mestadels tvådimensionella (och rätt hopplösa, ärligt talat):

"...sitt första tvådimensionella Assassin's Creed sedan de tafatta försöken i seriens gryning."


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Hur fungerar unity? Fortfarande våldtaget?...

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Känns som spelet skulle tittat lite på "Mark of the Ninja" för lite tips.

Det spelet gjorde allt rätt. Jag ÄLSKAR Mark of The Ninja.

å sedan kom china..fan vad jag giissar deras spel rätt..nästa europa sent 18 tal eller vikingar


signatur

New life, New hope

Ambassadör
Xbox

Bleh.


signatur

Jump in.

Medlem

4:de AC spelet senaste 12 månaderna eller? Tycker att en CoD om året var att mjölka pengar men AC är mycket värre

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Hur fungerar unity? Fortfarande våldtaget?...

Fungerar bra för mig nu. Började spela det nyligen.

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

å sedan kom china..fan vad jag giissar deras spel rätt..nästa europa sent 18 tal eller vikingar

Ryssland 1910 tror jag ett utav spelen var.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Flikarn:

Fast nu är ju inte det här deras första tvådimensionella AC-spel...
De har redan åtminstone ett spel i den serien som är 2d, är lite osäker på om det andra spelet, Assassin's Creed: Altaïr's Chronicles faktiskt räknas om 2d. Men Assassin's Creed II - Discovery är från AC-serien och är minnsann i 2d!

Nej, det påstår jag inte. Både Altaïr's Chronicles och Discovery är mestadels tvådimensionella (och rätt hopplösa, ärligt talat):

"...sitt första tvådimensionella Assassin's Creed sedan de tafatta försöken i seriens gryning."

Right! Var lite för snabb med att läsa där, så det blev fel haha.
Men håller med att varken Altaïr's Chronicles eller varken Discovery är några höjdare inom serien, men klarat ut dem har jag minsann. Så kommer nog även att prova China faktiskt.

Medlem

Fan. Det ser så vackert ut. Men till skillnad från andra saker i livet, får man inte ut mycket nöje av ett vackert men dåligt spel.


signatur

K9
:.:

Gammal tråd.men jag hade rätt om vikingarna


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar