The Witcher 3 – vi listar betyg och omdömen
Det där är skitsnack. När PC versionen kommer så ser vi om de strippat WWH på ögongodis. Om så är fallet, så ser det fortfarande otroligt snyggt ut. Även om skönhet sitter i betraktarens ögon, så tror jag du borde kolla synen när du tycker det ser fult ut som fan.
Snyggt? Skärp dig, ser ut som ett spel från 2014!
Totalt värdelöst skit! De lovade oss mycket finare grafik och vi fick bara det här! Sämst!
Det där är skitsnack. När PC versionen kommer så ser vi om de strippat WWH på ögongodis. Om så är fallet, så ser det fortfarande otroligt snyggt ut. Även om skönhet sitter i betraktarens ögon, så tror jag du borde kolla synen när du tycker det ser fult ut som fan.
Snyggt? Skärp dig, ser ut som ett spel från 2014!
Totalt värdelöst skit! De lovade oss mycket finare grafik och vi fick bara det här! Sämst!
Vad fan gör du här och gnäller då. Dra och spela ditt skit då. Köp det inte, jag bryr mig inte. Jag håller inte med dig. Jag ska köpa flera exemplar utav WWH
Jag gillar att en CDPR-utvecklare hjälper pirater med hur de ska få igång spelet när det väl släpps.
CDPR gör allt rätt. Ändå finns det folk som knu**ar de i röven. Tråkigt, tråkigt!
Jag vet. Det är helt fantastiskt vilken inställning vissa har.
Man vill ha en produkt men vill inte betala för den. Indirekt kan man säga att dessa personer är för slaveri.
Nej, det kan man inte. Det är absurt att jämföra pirater med folk som är pro-slaveri.
Annars så är det skönt att se att CDPR fortsätter göra allting rätt. Det är ännu skönare att veta att det faktiskt fungerar. Deras inställning till piratkopiering hade till witcher 2 den lustiga effekten att det faktiskt minskade piratkopieringen märkbart, och det som hände till slut var att piraterna spydde galla över andra pirater för att de inte betalade för spelet. Helt unheard of vanligtvis.
Jo det kan man. Inställningen är densamma. Man vill att grupp personer skall tillverka en produkt man vill ha men tänker inte betala dessa personer för arbetet.
Då kan man indirekt säga att du tycker att alla som har snattat en snickers är pro-slaveri. Jag kan direkt säga att du tänker annorlunda än majoriteten av människor ^^
Då kan man indirekt säga att du tycker att alla som har snattat en snickers är pro-slaveri. Jag kan direkt säga att du tänker annorlunda än majoriteten av människor ^^[/quote]
Ja. Du har en poäng om man filosoferar lite. Omedvetet kan man vara pro-slaveri om tar sig rätten att ta saker andra tillverkat utan att betala för sig, om man drar det till sin spets och ponerar att alla slutar att betala för produkten. Långsökt? Ja, så inåt helvete. Men det är kul att filosofera lite.
Jag förstår precis både din och Xepheros reaktion och kan hålla med er från erat synsätt. Min är rent filosofisk.
Kommentaren är extrem jag vet, och ärligt talat var den mest i syfte att trolla fram folk som försvarar sitt piratande med ädla syften hit och dit, då jag tycker det är underhållande att läsa
Men istället hamnade jag i diskussion med er.
Slutligen, att någon anser att jag tänker annorlunda än majoriteten av människor, tar jag som en komplimang.