Game of Thrones: Episode 4 – Sons of Winter

Robot
Game of Thrones: Episode 4 – Sons of Winter

Telltales berättelse kliver ur skuggan och blir äntligen sin egen.


dmn
Medlem
Game of Thrones: Episode 4 – Sons of Winter

Väntan är inte bra för flytet i TV-serien heller, men inte fan blir serien sämre bara för man måste vänta på varje nytt avsnitt.

Man måste inte se serien eller spela det här spelet förrän alla avsnitt finns tillgänliga.

Medlem

Jag väntade med alla episoder till Walking Dead säsong 2. Och fy fasikken vad bra det var.

Men detta är jag inte alls intresserad av. Gillar tv-serien som fan.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Redaktör
Ponny
Skrivet av dmn:

Väntan är inte bra för flytet i TV-serien heller, men inte fan blir serien sämre bara för man måste vänta på varje nytt avsnitt.

Man måste inte se serien eller spela det här spelet förrän alla avsnitt finns tillgänliga.

Jo, faktiskt. Om man jobbar med att recensera dem.

Men visst har du en poäng. Hur man nu skaffar sig sådan självdisciplin är en annan sak...


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag väntade med alla episoder till Walking Dead säsong 2. Och fy fasikken vad bra det var.

Men detta är jag inte alls intresserad av. Gillar tv-serien som fan.

Om du älskar GoT och Telltales TWD varför är du då inte alls intresserad av detta?

Medlem

Är nog böjd att hålla med, bästa episoden hittills.


signatur

I drank what?

Medlem

Håller med om att det är det bästa avsnittet och om Gared.
I början kändes det som att hans story skulle vara den som var en utav de intressantaste men i förra och detta avsnittet var hans del en av de tråkigaste.

Miras och Ashers/Beshkas delar är klart bäst.

Medlem

Håller verkligen med - ett fyrverkeri av drama! Jag hade inte en enda död minut.

Bäst episod hittills och Telltales formkurva i GoT pekar stabilt uppåt.

Medlem

*Uninstalling FZ.se* Själv tyckte jag senaste epsioden var helt klart den sämsta i spelserien (hittills). Spelade det imorse och kan seriöst inte nämna något spektakulärt som hände, de tidigare episoderna var mäktiga!

Medlem
Skrivet av janssonn:

*Uninstalling FZ.se* Själv tyckte jag senaste epsioden var helt klart den sämsta i spelserien (hittills). Spelade det imorse och kan seriöst inte nämna något spektakulärt som hände, de tidigare episoderna var mäktiga!

Testa att spela det när du inte är yrvaken...

Inaktiv

får hålla med Janssonn eller hur han stavar det. inget speciellt med detta avsnitt, minst två har varit bättre imho.

kan kanske valen vi gjort vara,
en bidragande orsak till att inte riktigt samma (storslagna?)saker inträffade?

Medlem

Spelets största brist som gör det hästlängder sämre än The walking dead, är att man tar sig rollen som så många olika personer. Det är helt omöjligt att bli känslomässigt involverad i personer som man får spela 10 minuter varje episod.

Jag hade tex helt glömt bort VARFÖR jag ville prata med **** , där episoden började. Likaså så har jag inte alls någon känsla för vilken relation jag borde ha till vissa andra.
I Walking dead så började man ju från noll och byggde upp sin relation med alla karaktärer. I GOT slängs man därremot fram och tillbaka mellan Kings landing och Mereen helt besinningslöst.

Medlem

Håller med Baboopa, giller verkligen inte att man hoppar mellan massa olika karaktärer.

1
Skriv svar