Då öppnar Imperial City i The Elder Scrolls Online

Robot
Då öppnar Imperial City i The Elder Scrolls Online
Medlem
Då öppnar Imperial City i The Elder Scrolls Online

Hyyype

Medlem

Sweet, ett skönt lir rakt igenom, bra PvP och avslappnande singleplayer PvE, kört några dungeons och de var väldigt stimulerande även det.

Lätt värt att köpa om ni har pengar över och gillar PVP framförallt, tunga och episka strider på en kolossal karta.

Förhoppningsvis ska de ta bort vad många ser som ett irritationsmoment, VETERAN RANKS, har själv inte uppnått 50 ännu och blir nog inte det på ett tag utan kör på min 49 i NON VETERAN oRvR

Medlem

Synd att de behåller vr-lvls. Annars ser det givande ut.

Medlem
Skrivet av employed:

Synd att de behåller vr-lvls. Annars ser det givande ut.

I nuläget ja, men dom kommer göra dom mindre seglevlade i nästa patch iaf men det blir intressant att se vilket system som erkätter när dom väl försvinner

Medlem

Kommer bli riktigt nice hoppas jag!
Köttar veteran ranks själv just nu via xp pots och grinding. Tråkigt men en level varje 1,5h timme iaf.

Tänkte köra quests senare istället
Bara adda @azeriath om nån vill tjöta lite skit eller köra dungeons eller nått

Har en massa low lvl dungeons jag inte gjort ännu

Medlem
Skrivet av Ergo:
Skrivet av employed:

Synd att de behåller vr-lvls. Annars ser det givande ut.

I nuläget ja, men dom kommer göra dom mindre seglevlade i nästa patch iaf men det blir intressant att se vilket system som erkätter när dom väl försvinner

Har de sagt att vr-lvls ska försvinna? Verkar lite skumt när de lägger till två i den här patchen. Tycker själv att de är otroligt sega, så jag gnäller inte om de tar bort dem, men ser inte några signaler på att så är fallet


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Ergo:
Skrivet av employed:

Synd att de behåller vr-lvls. Annars ser det givande ut.

I nuläget ja, men dom kommer göra dom mindre seglevlade i nästa patch iaf men det blir intressant att se vilket system som erkätter när dom väl försvinner

Har de sagt att vr-lvls ska försvinna? Verkar lite skumt när de lägger till två i den här patchen. Tycker själv att de är otroligt sega, så jag gnäller inte om de tar bort dem, men ser inte några signaler på att så är fallet

I ögonblicket zos utannonserade v16 sa dom direkt att planen fortfarande är att helt slopa vr ranks och satsa på champion systemet istället. Dock behövdes höjningen för att "underlätta övergången". Kan tolkas hur man vill men den officiella hållningen från zos är att planen fortfarande är att ta bort vr ranks och ha ett annat system för endgame.

Medlem
Skrivet av Ergo:
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Ergo:
Skrivet av employed:

Synd att de behåller vr-lvls. Annars ser det givande ut.

I nuläget ja, men dom kommer göra dom mindre seglevlade i nästa patch iaf men det blir intressant att se vilket system som erkätter när dom väl försvinner

Har de sagt att vr-lvls ska försvinna? Verkar lite skumt när de lägger till två i den här patchen. Tycker själv att de är otroligt sega, så jag gnäller inte om de tar bort dem, men ser inte några signaler på att så är fallet

I ögonblicket zos utannonserade v16 sa dom direkt att planen fortfarande är att helt slopa vr ranks och satsa på champion systemet istället. Dock behövdes höjningen för att "underlätta övergången". Kan tolkas hur man vill men den officiella hållningen från zos är att planen fortfarande är att ta bort vr ranks och ha ett annat system för endgame.

Härligt, tack för infon!


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar