World of Warcraft: Legion utannonserat – burning legion återvänder i nya expansionen!

Robot
World of Warcraft: Legion utannonserat – burning legion återvänder i nya expansionen!
Medlem
World of Warcraft: Legion utannonserat – burning legion återvänder i nya expansionen!

Ärligt talat, "Legion"?

Spelbar Demon Hunter verkar riktigt tufft, hur som helst

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=hmHY6hERT3s en bättre trailer, ifrån wow's youtube konto också.

Skribent
Skrivet av MarKy:

https://www.youtube.com/watch?v=hmHY6hERT3s en bättre trailer, ifrån wow's youtube konto också.

Tack, lägger in den istället.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Legion. Kortaste namnet på en WoW expansion? Iofs Cataclysm är ju också bara ett ord.

Hade hellre sett "The Burning Legion". Bara Legion?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Blev riktigt sugen på att lira igen!

Medlem
Skrivet av Remus:

Legion. Kortaste namnet på en WoW expansion? Iofs Cataclysm är ju också bara ett ord.

Hade hellre sett "The Burning Legion". Bara Legion?

Det är för likt "the Burning Crusade". Amerikanarna skulle åka så där fetto-skoter till affären och köpa fel expansion och sedan stämma blizzard på miljonbelopp.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Mer av samma? Snälla döda wow nu och börja om med Warcraft 4

Medlem
Medlem

Ser ju fint ut, men för min del så är WoW avslutat. MMOs generellt är inte längre/just nu(?) min grej, det finns så mycket annat spännande som slukar tid.

Medlem

baby baby one more time;)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

well i'm sold, take my money once again blizzard xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Nej tack inte denna gång. Dreanor var uselt. Senaste expansionerna har introducerat mindre och mindre men kostar mer.

Just nu ser dom bara hur mycket dom kan mjölka spelet medans de minimerar kostnaden för det hela.

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Nej tack inte denna gång. Dreanor var uselt. Senaste expansionerna har introducerat mindre och mindre men kostar mer.

Just nu ser dom bara hur mycket dom kan mjölka spelet medans de minimerar kostnaden för det hela.

tyckte det var en hyffsad expansion, typ allt det jag hhade velat att pandaria skulle vara xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Kommer köpa lira 1-2 månader sen sluta vart så sen MoP Men måste ändå säga att det ser väldigt intressant ut!

Medlem
Skrivet av marcus8958:

fetto-skoter

HAHAHA


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Kommer bli grymmt!


signatur

Nerd? I prefer the term intelectual badass!

Medlem

Känner mig lika hypad som när WOD visades upp..hmm?!

Medlem

Bu


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tja, vad säger man...lätt köp
Kommer tveklöst vara hur bra som helst tills man fått valuta för expansionen ett par gånger om iaf.

Medlem

Känner mig lika hypad som när min jycke åkte på magsjuka och sket ner hela hallen..

Avstängd

Nja..Vad innebär Class Order Halls?

Medlem
Medlem
Skrivet av atnek:

Känner mig lika hypad som när min jycke åkte på magsjuka och sket ner hela hallen..

Oooh, du måste varit grymt upprymd där ett tag!

Medlem
Skrivet av Calez:

Nja..Vad innebär Class Order Halls?

En mer unik upplevelse specifik för din klass. Låter grymt!

Medlem

Sista expansionen tro? Om Sergeras är med som slut boss i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Remus:

Legion. Kortaste namnet på en WoW expansion? Iofs Cataclysm är ju också bara ett ord.

Hade hellre sett "The Burning Legion". Bara Legion?

Det är för likt "the Burning Crusade". Amerikanarna skulle åka så där fetto-skoter till affären och köpa fel expansion och sedan stämma blizzard på miljonbelopp.

Tack, du gjorde mig munter

Medlem

Fortfarande ingen crafting längre? Alltså va fan

Medlem
Skrivet av Seraium:

Sista expansionen tro? Om Sergeras är med som slut boss i alla fall.

De skulle aldrig döda något som genererar 500+ mille i månaden i intäkter. Det vore rent korkat faktiskt.

Medlem
Skrivet av Lukan:

Mer av samma? Snälla döda wow nu och börja om med Warcraft 4

På vilket sätt stör det dig om folk som investerat tid och pengar i WoW får fortsatt nytt material till spelet? Låter som en ganska fjantig sak att gräma sig över.

123
Skriv svar