Lara Croft är inte alltid en mördarmaskin – se när hon smyger fram i Rise of the Tomb Raider

Robot
Lara Croft är inte alltid en mördarmaskin – se när hon smyger fram i Rise of the Tomb Raider
Medlem
Lara Croft är inte alltid en mördarmaskin – se när hon smyger fram i Rise of the Tomb Raider

Längtar till släpp, första spelet var riktigt roligt. Men som ps4 ägare får man ju vänta lite längre.

Medlem
Skrivet av Richter:

Längtar till släpp, första spelet var riktigt roligt. Men som ps4 ägare får man ju vänta lite längre.

Vi får vänta 1 år men jag har en känsla att vi får ett bättre fungerande spel då, kanske vi får med dlc i nån "special edition" eller liknande också...

Medlem

Vad har de gjort med hennes ögon?


signatur

autograph

Medlem

När är släppdatum på X1?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av Richter:

Längtar till släpp, första spelet var riktigt roligt. Men som ps4 ägare får man ju vänta lite längre.

Det är ju lite pinsamt att vara PS4-ägare, nästan som att ha köpt en populär TV-shop-produkt.

Medlem

Mnh, möjligheten uppskattas, men det känns mest som situationer man kan "testa", utan att veta ifall det kommer fungera förrän man gjort det, typ: jag kastar en ölburk här och ser ifall en vakt kommer in i huset utifrån, vid full storm och med en helikopter flygandes i närheten för att titta på den så jag kan smyga förbi honom.
Något som störde mig var de fina regelbundet rektangulära häckarna man ljudlöst kunde smyga in i, eller de ljudlösa hoppen upp på tak via dörrar man tydligen kunde göra.
Aja, vill inte vara negativ, har inte druckit mitt morgonkaffe än...

Medlem

Känns sådär lagom kul att vänta till Julen 2016 för detta spel...

Medlem

Jag blir nog mer irriterad än imponerad över det som visas i filmen.

Gen
Medlem

Blir snyggt på PC sen som tur var.

Medlem

väldigt stealthy när hon glider ner för repet å stönar till när hon hoppar av rakt ovanför vakten xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Det ser taskigt daligt och billigt ut.
Jag haller med vissa kommentarer har inne om hur dumt det ser ut med att "testa" sig fram med burkkastandet och att buskarna och rasslar. Sen tycker jag grafiken inte ar speciellt tilltalande heller. Regndropparna ser mer ut som dalig animation av regn an just regndroppar.

Medlem

Första spelet var ju ofattbart sorgligt eftersom det var så ofattbart bra! Eller kunde varit, om dom hade fokuserat på allt det som dom sa och som de första 10 min lovade - överlevnad, ensamhet, utsatthet osv, å tagit bort 97% strider...

Potentialen var enorm! Slakten, och hela spelmekaniken kring det (vilken var ganska bra i sig men helt irrelevant), var det som nästan förstörde spelet....

Men det blir ju inte bättre om de lägger in omotiverade "banor" med vakter, alltså samma sak, fast man nu kan smyga förbi! Herregud! Hur dum får man va!?!?!?!

Berätta historien om Lara och utforskandet istället för en massa annan trams som inte har där å göra - jag trodde dom hade tagit till sig av kritiken - nu blev jag jätteledsen...

1
Skriv svar