Tjuvtitta på 10 läckta Star Wars: Battlefront-minuter

Robot
Tjuvtitta på 10 läckta Star Wars: Battlefront-minuter

Kanske ger svaret på om du ska spela betan.

#dice, #ea, #star-wars-battlefront


Medlem
Tjuvtitta på 10 läckta Star Wars: Battlefront-minuter

Första gången jag är lite exalterad över ett DICEspel sen BF3, som gjorde mig besviken


signatur

- PiDuT

Medlem

Markstriderna ser faktisk helt ok ut! Ungefär så som jag minns original spelen vara. Blir kul att prova betan.

Medlem

Jag älskar Star Wars och jag tyckte väldigt mycket om BF3 och BF4. Jag kan inte sätta fingret på vad som saknas i det där spelet, men det ser jättetråkigt och ser ut att sakna all slags känsla.

Medlem

Ingen serverbrowser. max 40 spelare. 10vs10 rymdstrider?

Vad kommer härnäst?

Luktar som ett riktigt konsolspel som egentligen inte borde komma till PC?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Ingen serverbrowser. max 40 spelare. 10vs10 rymdstrider?

Vad kommer härnäst?

Luktar som ett riktigt konsolspel som egentligen inte borde komma till PC?

Jo, lite den känslan man får. Gameplay ser roligt ut, men allt under huven får mig att rygga tillbaka i förfäran.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Hur var det nu, kommer det season pass och DLCs till detta?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Remus:

Ingen serverbrowser. max 40 spelare. 10vs10 rymdstrider?

Vad kommer härnäst?

Luktar som ett riktigt konsolspel som egentligen inte borde komma till PC?

Fast titta på Battlefield 4 med sina 64 spelarservrar.

-Det är vanligt med lagg och rubberbanding
-Man spawnar ofta framför/bakom fiender tack vare spawnsystemet
-Ojämn FPS

Reducera antalet spelare, och anpassa banorna därefter så löser sig dessa tre punkter. Allting hänger egentligen bara på att banorna är av rätt storlek så kommer du inte märka någon skillnad på antalet spelare.

Sedan förstår jag inte varför man klagar på att det inte finns serverbrowser. När Battlelog släpptes var ju alla i eld och lågor på grund av serverbrowser. Dessutom har PC-spel alltid varit utan serverbrowser, så varför är det helt plötsligt en "konsolvarning" när man går tillbaka till det vanliga?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Fy fan va detta ser trist ut. Definitivt inget köp på detta, tyvärr.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Dessutom har PC-spel alltid varit utan serverbrowser, så varför är det helt plötsligt en "konsolvarning" när man går tillbaka till det vanliga?

wat?

Är förövrigt väldigt osugen på detta spel och jag älskar Star Wars..

Medlem
Skrivet av Tomten:
Skrivet av Puscifer:

Dessutom har PC-spel alltid varit utan serverbrowser, så varför är det helt plötsligt en "konsolvarning" när man går tillbaka till det vanliga?

wat?

Är förövrigt väldigt osugen på detta spel och jag älskar Star Wars..

Inser nu att jag läste det ursprungliga inlägget fel. Jag uppfattade som att han menade på att det inte går att hitta servers via webbrowsern.

..Fast serverbrowser i sin vanliga mening återkommer väl med Battlefront eftersom man har sagt att den inte kommer att stödja Battlelog?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Snygg granat attack han fick in i slutet av videon
Jag älskar också Star Wars, Men automat laservapen känns inte SW för mej.

Inaktiv
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Tomten:
Skrivet av Puscifer:

Dessutom har PC-spel alltid varit utan serverbrowser, så varför är det helt plötsligt en "konsolvarning" när man går tillbaka till det vanliga?

wat?

Är förövrigt väldigt osugen på detta spel och jag älskar Star Wars..

Inser nu att jag läste det ursprungliga inlägget fel. Jag uppfattade som att han menade på att det inte går att hitta servers via webbrowsern.

..Fast serverbrowser i sin vanliga mening återkommer väl med Battlefront eftersom man har sagt att den inte kommer att stödja Battlelog?

Av det jag har hört kommer man endast kunna klicka på typ join a game så autojoinar den ett spel.

Medlem

hade inte haft emot en server lista så man får bra ping.. browser eller tredje part skit samma men bara där finns en.. tacka gamla goda tiden med the all seeing eye mer sånt!

Medlem
Medlem

Det dödar swbf känslan lite när alla har jetpacks för att det nu blir för segt att gå utan en

Inaktiv

Det var då de tråkigaste 10 spelminuterna jag har varit med om sedan... jag vet inte när.

Spelet var alldeles för likt Battlefield i främst ljudet, men även i stilen, och när de sköt, så kunde vapnet riktas åt sidorna och skotten hamnade ändå i en rak linje. Sen var allt bara repetitivt och bara allmänt tråkigt.

Vi har sett det här många gånger tidigare. När kommer de göra något nytt?!

Medlem

Har missat hur man får tag i betan... Är det gratis för alla att tanka hem på Origin?

Medlem

Jag var rätt taggad på det här spelet.. Men "bulletdrop" på laser?

Fail och nej tack.

Jag blev trött av att bara kolla på videon. Ska man hålla på sig där i timmar? Hoppa omkring och strejfa? Blir man inte less?


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem
Skrivet av neohasse:

Jag var rätt taggad på det här spelet.. Men "bulletdrop" på laser?

Fail och nej tack.

Jag såg ingen bullet drop på lasern, bara bullet travel i och med att det tar tid för lasern att flyga genom luften, men dem ser ut att flyga rakt.

Medlem
Skrivet av Xrick6:
Skrivet av neohasse:

Jag var rätt taggad på det här spelet.. Men "bulletdrop" på laser?

Fail och nej tack.

...i och med att det tar tid för lasern att flyga genom luften, men dem ser ut att flyga rakt.

Haha ja det är SW men ändå kul när någon skriver det så.

Medlem
Skrivet av Xrick6:
Skrivet av neohasse:

Jag var rätt taggad på det här spelet.. Men "bulletdrop" på laser?

Fail och nej tack.

Jag såg ingen bullet drop på lasern, bara bullet travel i och med att det tar tid för lasern att flyga genom luften, men dem ser ut att flyga rakt.

Nu är videon inte tillgänglig längre så jag kan inte säga vart man såg det, men det var efter hans första eller andra spawn då han sköt en massa då man såg att det droppades.

Medlem

Såg faktiskt ganska tråkigt ut dessvärre :/
Det som gör BF spelen så roliga är just variationen vilket detta verkar sakna. Får hoppas hela spelet har mer att erbjuda.
Jag som såg fram emot detta spel då BF4 är lagom sönderspelat vid det här laget. Funderar på att gå tillbaks till nått av dom äldre BF spelen.

Medlem

Videon borta, där fick jag för jag jobbade på jobb.


signatur

I drank what?

Medlem

Asså, varför är det ingen annan än Planetside 2 som lyckas med gigantiska strider (som faktiskt Lyckas!). En juevla massa människor, moppar, jeepar, flygplan, bombare, en drös infantrier. Allt på en å samma gång som härjar mot varandra.
Hade varit så najs om man kunde fått allt det i t.ex. Starwars anda, alternativt WW2.

1
Skriv svar