Robot
Unravel

Alla som har ett hjärta i kroppen har redan charmats av Yarnie. Men hur är det Umeå-utvecklade spelet? Vi har testat.

#unravel, #electronic-arts, #worms


k3m
Medlem
Unravel

Unravel håller på att nå stjärnstatus Känns riktigt bra med alla de här spelen som kommer från Europa, som verkligen knäpper amerikanerna på fingrarna

Medlem

det ser ju riktigt mysigt ut faktiskt hoppas det inte kommer att vara fullpris på detta spel. Runt 200 eller så är väll en bra prissättning för detta eller?

Skribent
Skrivet av Oneone:

det ser ju riktigt mysigt ut faktiskt hoppas det inte kommer att vara fullpris på detta spel. Runt 200 eller så är väll en bra prissättning för detta eller?

Svårt att tänka mig att det blir fullpris.

Medlem

Ooh det ser kul ut! Aldrig sett nåt liknande förr, måste testas.

Medlem

400 hade jag betalat med lätthet.

Medlem
Skrivet av herrkilman:
Skrivet av Oneone:

det ser ju riktigt mysigt ut faktiskt hoppas det inte kommer att vara fullpris på detta spel. Runt 200 eller så är väll en bra prissättning för detta eller?

Svårt att tänka mig att det blir fullpris.

Som plattformare till tv-spel är det väl lika mycket fullpris som alla andra fullprisplattformare. Vad menar du gör att det skulle säljas till billigare pris än andra fullprisade tv-spel?

Att PC-spelare inte skulle köa i större mängder för att hosta upp fullpris ser jag som rätt självklart men tv-spelarna är som Apples användare...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Satan vilket sjysst spel! Kul att det utspelar sig i Sverige.
Blir lätt ett köp.

Har länge tyckt att Dice borde göra ett par svenska mp banor i Battlefield, Kanske Gotland eller Öland eller varför inte Malmö och Öresundsbron...

Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Ooh det ser kul ut! Aldrig sett nåt liknande förr, måste testas.

Då har du missat The Cave, Limbo och Little big planet då bla. flera andra.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Givet köp på detta.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Ooh det ser kul ut! Aldrig sett nåt liknande förr, måste testas.

Då har du missat The Cave, Limbo och Little big planet då bla. flera andra.


signatur

"High life on low budget"

Skribent
Skrivet av Kane:
Skrivet av herrkilman:
Skrivet av Oneone:

det ser ju riktigt mysigt ut faktiskt hoppas det inte kommer att vara fullpris på detta spel. Runt 200 eller så är väll en bra prissättning för detta eller?

Svårt att tänka mig att det blir fullpris.

Som plattformare till tv-spel är det väl lika mycket fullpris som alla andra fullprisplattformare. Vad menar du gör att det skulle säljas till billigare pris än andra fullprisade tv-spel?

Att PC-spelare inte skulle köa i större mängder för att hosta upp fullpris ser jag som rätt självklart men tv-spelarna är som Apples användare...

Det är bara vad jag tror. Jag har inte hört något om prissättning alls så vi får väl se. Men den här sortens "mindre" plattformare brukar inte säljas för mer än högst runt 200-300 spänn. Om det inte är Nintendo som släpper dem förstås.

Medlem

Ser riktigt fint ut. Givet köp för mig!


signatur

Burn in the light.

Medlem

Inte ett spel för mig. Men visst såg det stämningsfullt ut.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Otroligt snyggt på alla sätt och vis. Detta vill man stödja.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blev sugen på att köpa detta faktiskt.

Skrivet av bent toe:

Har länge tyckt att Dice borde göra ett par svenska mp banor i Battlefield, Kanske Gotland eller Öland eller varför inte Malmö. ..

Granatspam på Metro påminner iofs om Malmö.

Medlem
Skrivet av Frux:

Blev sugen på att köpa detta faktiskt.

Skrivet av bent toe:

Har länge tyckt att Dice borde göra ett par svenska mp banor i Battlefield, Kanske Gotland eller Öland eller varför inte Malmö. ..

Granatspam på Metro påminner iofs om Malmö.

Förutom att idioterna som kastar inte bär uniform.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av herrkilman:
Skrivet av Kane:
Skrivet av herrkilman:
Skrivet av Oneone:

det ser ju riktigt mysigt ut faktiskt hoppas det inte kommer att vara fullpris på detta spel. Runt 200 eller så är väll en bra prissättning för detta eller?

Svårt att tänka mig att det blir fullpris.

Som plattformare till tv-spel är det väl lika mycket fullpris som alla andra fullprisplattformare. Vad menar du gör att det skulle säljas till billigare pris än andra fullprisade tv-spel?

Att PC-spelare inte skulle köa i större mängder för att hosta upp fullpris ser jag som rätt självklart men tv-spelarna är som Apples användare...

Det är bara vad jag tror. Jag har inte hört något om prissättning alls så vi får väl se. Men den här sortens "mindre" plattformare brukar inte säljas för mer än högst runt 200-300 spänn. Om det inte är Nintendo som släpper dem förstås.

Spelet kan förbokas för 200 bagis på Origin. Släppdatum ska vara innan Mars 2016!


signatur

Burn in the light.

Medlem

Verkar bli supermysigt En spel som man ska dricka te till en regnig höstdag


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av bent toe:
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Ooh det ser kul ut! Aldrig sett nåt liknande förr, måste testas.

Då har du missat The Cave, Limbo och Little big planet då bla. flera andra.

Dina tre exempel är ganska lika varandra och det här spelet hör definitivt till samma genre men jag tycker att Yarnie sticker ut en hel del med sitt fokus på garnets många funktioner.

Medlem
Skrivet av bent toe:
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Ooh det ser kul ut! Aldrig sett nåt liknande förr, måste testas.

Då har du missat The Cave, Limbo och Little big planet då bla. flera andra.

Jao många plattformare finns det, det har jag sett

Medlem

Svenska Spelundret! <3

Medlem

Ett givet köp! Ser urmysigt ut. Påminner väldigt mycket om Little big Planet, men charmigare och mysigare.

Skribent
Skrivet av redruM:
Skrivet av herrkilman:
Skrivet av Kane:
Skrivet av herrkilman:
Skrivet av Oneone:

det ser ju riktigt mysigt ut faktiskt hoppas det inte kommer att vara fullpris på detta spel. Runt 200 eller så är väll en bra prissättning för detta eller?

Svårt att tänka mig att det blir fullpris.

Som plattformare till tv-spel är det väl lika mycket fullpris som alla andra fullprisplattformare. Vad menar du gör att det skulle säljas till billigare pris än andra fullprisade tv-spel?

Att PC-spelare inte skulle köa i större mängder för att hosta upp fullpris ser jag som rätt självklart men tv-spelarna är som Apples användare...

Det är bara vad jag tror. Jag har inte hört något om prissättning alls så vi får väl se. Men den här sortens "mindre" plattformare brukar inte säljas för mer än högst runt 200-300 spänn. Om det inte är Nintendo som släpper dem förstås.

Spelet kan förbokas för 200 bagis på Origin. Släppdatum ska vara innan Mars 2016!

Där ser man. Tack för info.

Medlem

Jag fick för mig att detta spel bara var för pc och ps4?

1
Skriv svar