FZ.se blir systersajt till SweClockers.com

Medlem
Skrivet av Kane:

Kommer medlemsskapet här också fungera på SC? Om man saknar konto där, kommer man kunna börja posta i forumet där?

Du kan ju alltid skapa ett konto på Swec.
Som Gunde sa: Iiiingenting e o-möjligt!

Skrivet av magiul:

Härligt. Dags att lämna 2000-talsdesignen på båda sajterna och skapa en skalbar och betydligt mer överblickbar modern sajt. Jag ser inga konstigheter med att FZ och Sweclockers kan dela samma webbsajtsplattform.

Då blir du säkert glad att höra att Swec nyligen gjorde en rejäl uppdatering på sin sida.
För någon som bara besöker lite sporadiskt så kanske den ser likadan ut, men de har en hel del nya funktioner under huven som säkert skulle kunna komma till gagn även för FZ.

Själva designen kanske är en smakfråga, men jag tycker i alla fall att den fungerar bra ihop med sidans övriga upplägg, skulle gärna se samma upplägg på FZ för egen del


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Kul, kan bara bli bättre, både sweclockers & fz är de sajter man besöker ofta.

Medlem
Skrivet av dmn:

Hur kom man fram till könet på fz.se, förresten?

Lyfter på kjolen och jonglerar med bollarna?

Medlem

Intressant med ett helt nytt förlag enbart för nörderier. Det här blir bra.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Hoppas det blir bra, annars lämnar det utrymme för andra aktörer.. Kommer vi slippa dålig reklam nu, LeoVegas eller blir det mer som Swec, att reklamen är ändamålsanpassad, spelsajt : spelreklam, hårdvara : hårdvara?
Ändrar ni era tankar kring Adblocker?


signatur

Macintosh, grunden till PC gaming!

Frilansare
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av dmn:

Säkert positivt detta. FZ kan ju knappast bli sämre iaf.

Tack! Vi älskar dig också.

Känns det hårt för dig Jocke att lämna PC Gamer helt och hållet? Började själv läsa PCG typ 97-98 så har hunnit följa din journalistiska karriär där ett bra tag (saknar de sura kåserierna för övrigt)

Jag lämnade ju PCG redan förra året, i praktiken. Men det blir trist att inte hänga med Skäggo, även om han är svår, långrandig, cynisk och trulig emellanåt.
Krönikorna har inte skrivits sedan Hedenhös, så du kan med gott samvete släppa dem och vidare nu.

Medlem

Dogs and cats living together, mass hysteria!

Medlem

Diggar loggan Geeks Publishing har.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Diggar loggan Geeks Publishing har.

Ja den var snygg, antagligen GP eller kanske två händer som greppar nördarna fast mest troligt är ju quake loggan

onT: lycka till!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hipshot:

Blir man avbannad på swec då nu eller kan man logga in på swec med detta kontot?

Du kommer att bli dubbelbannad. Samt portad från krogen, Apoteket samt Gröna Lund.

Går inte att beskriva hur mycket jag ogillar dig och dina kommentarer.. Nu har jag fått det ur mig.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av clappen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hipshot:

Blir man avbannad på swec då nu eller kan man logga in på swec med detta kontot?

Du kommer att bli dubbelbannad. Samt portad från krogen, Apoteket samt Gröna Lund.

Går inte att beskriva hur mycket jag ogillar dig och dina kommentarer.. Nu har jag fått det ur mig.

Styrkekram?


signatur
Medlem

Nu blir Dreijer glad.

Medlem

Får hoppas att det kanske ökar aktiviteten i forumen här på FZ, tycker det är dåligt drag.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

k3m
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av k3m:

Mycket vinklad artikel med lovord och annat säljsnack. Jag tror det här leder till Fz'as förfall! Hoppas jah har fel.

Haha, det är ju ett pressmeddelande. Och vi skrev inte "synergieeffekter" en enda gång.

Du får ju se vad du vill.

k3m
Medlem
Skrivet av walter_iego:

När kommer den här "fusionen" träda i kraft?

Blir det inte fission?

Skriv svar