Robot
Puzzle Quest 2

Några av de bästa sakerna i livet är udda blandningar. Ben & Jerry's Half Baked, filmen Baseketball och fiskpinnar med ketchup. Och Puzzle Quest 2?

#infinite-interactive, #puzzle-quest, #puzzle-quest-2


MFC
Medlem
Puzzle Quest 2

Draconic Bastard Sword...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Bra recension, jag undrar dock om grafiken är det enda som drar ner spelet, hur skulle du isåfall betygsätta Xbox Live Arcade-versionen som har ett övertag i den aspekten?
Vad jag läst så skiljer sig inte versionerna så mycket utöver grafiken samt att Xbox Live Arcade-versionen har ett onlineläge.

Inaktiv
Skrivet av Tolla:

Bra recension, jag undrar dock om grafiken är det enda som drar ner spelet, hur skulle du isåfall betygsätta Xbox Live Arcade-versionen som har ett övertag i den aspekten?
Vad jag läst så skiljer sig inte versionerna så mycket utöver grafiken samt att Xbox Live Arcade-versionen har ett onlineläge.

i ett sånt här simpelt spel så är det inte grafiken som betyder nåt, utan innehållet.

För övrigt gillade man det första mer.

Inaktiv

i ett sånt här simpelt spel så är det inte grafiken som betyder nåt, utan innehållet. ghd[/url]

För övrigt gillade man det första mer. ghd straighteners[/url]

Medlem

Jag tyckte det första spelet var snyggare än tvåan.

Problemet med båda spelen är att det blir snabbt för lätt, även på hard.

Medlem

Är det detta som kommer till Steam den 12 augusti?
Verkar nice, har inte spelat 1:an. Är det något man borde göra?

EDIT: Köpte Puzzle Quest på Steam. Se om det är
roligt så blir det ett köp av 2:an också.

Inaktiv

Kan man äta fiskpinnar UTAN ketchup?

Medlem
Skrivet av Panga666:

Kan man äta fiskpinnar UTAN ketchup?

Öh, ja, det kan man.
Har iaf börjat spela 1:an, och gillar det skarpt.

1
Skriv svar