Skulle du vilja lira Bioshock på next-gen?
Det klassiska första spelet kan vara på väg till PS4 och Xbox One.
Perfekt för dem som har missat ut, men har man redan egna exemplarer så kan man stå över.
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Så när ska man börja kalla dom current-gen och inte next-gen?
De är ju denna generations konsoler och inte framtiden dags att släppa det uttrycket
Håller helt med!
Är lite sugen på ett PS4 men hårdvaran sviker ju en del.
Vad sägs om att börja använda termen "New-gen" istället? Ligger ganska bra i munnen, bättre än current gen.
Konstigt nog är det personer som inte har råd med en PS4 som inte vill att äldre spel ska släppas till den.
Nej! Konsoller är egentligen inte skapade för till exempel FPS!
Är du seriös? Bioshock är allt annat än en twitch shooter och skulle funka att spela på en guitar hero gitarr för den som känner för det.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Konstigt nog är det personer som inte har råd med en PS4 som inte vill att äldre spel ska släppas till den.
Nej! Konsoller är egentligen inte skapade för till exempel FPS!
Är du seriös? Bioshock är allt annat än en twitch shooter och skulle funka att spela på en guitar hero gitarr för den som känner för det.
Såklart jag är seriös och jag har redan sagt varför så otroligt många gånger, så jag blånekar att förklara igen.
Yeah! Mer rehash! Åt helvette med nya ideer! ,´D
...fan minns hur Bioshock sågs ner av vissa för att det ansågs vara en reskinnad klon av System Shock 2... nu får vi ju inte ens det =/.
System Shock 2 till PS4 vore inte helt fel. Bara att ta den nedlagda dreamcast-versionen och fortsätta därifrån
Om det kommer en next-gen så nej jag uppdaterar min pc så den alltid kommer vara / är next gen .
vill inte ha en konsoll som är för klen för spelen & nuvarande så kallade next gen motsvarar ju bara en väldigt klen pc för nån tusenlapp så ser ej vitsen med dom förutom för barn möjligtvis.
Ett bra spel som vore omöjligt att spela med handkontroll som alla fps om dom inte fixar om så man får gratis sikte mot fiender hjälp på traven med styrning men varför spela när allt går på bana.
Så när ska man börja kalla dom current-gen och inte next-gen?
De är ju denna generations konsoler och inte framtiden dags att släppa det uttrycket
Eller så skriver man PS4:a och Xbox One, enklare.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Instant buy! Älskar remake/HD enhancer. Har mgs HD collection på både ps3 och Vita, last of us till ps3 och ps4, Uncharted Trilogin som kommer snart samt Darksiders 2. Räcker för mig att jag gillar spelet så blir det ett HD köp. Varför nöja sig med att "man spelat det tidigare" Borderlands 1 har jag till Xbox360/ps3 och pc, Borderlands 2 till ps3 samt handsome collection till ps4.
Hade velat se en nyversion till PC som körs lite stabilare samt har stöd för VR med direkten. Släng det till konsoler samtidigt så blir det perfekt.
Samma här. Bioshock är en av mina favoriter, men har tyvärr inte åldrats jättebra - framförallt inte på PC där många vanliga funktioner så som ordentligt stöd för bredbildsskärmar helt enkelt glömts bort.
Bioshock på Unreal Engine 4, ja tack! 2K, om ni lyssnar, jag betalar 499kr på direkten om ni trollar fram detta.