Besök kusligt nöjesfält i Funcoms skräckspel The Park

Robot
Medlem
Besök kusligt nöjesfält i Funcoms skräckspel The Park

Secret World var riktigt kul och levla igenom, detta kan bli bra

Releasehästryttare

Jim Sterling: Yay another first person horror game on steam! "sarcasm"

Medlem

Atlantic Park storyn är en av de bättre i TSW, ser fram mot det här för att få mer bakgrund till den. Hoppas bara dom inte återanvänder några pussel.

Medlem

Håller tummarna för att det blir precis som TSW, men med sin egen vinkel. Bra skräckhöst so far!

Medlem

One to two hours long - ser ut att ha en reduktionistisk design... I dunno, tror jag hellre ser en film...

Medlem
Medlem

HAH! NEJ! Här sitter jag och hoppas att Funcom faller i diket! Speciellt efter vad dom har gjort med AO och BLC.

Teo
Medlem
Skrivet av melos555:

HAH! NEJ! Här sitter jag och hoppas att Funcom faller i diket! Speciellt efter vad dom har gjort med AO och BLC.

Vilken patetisk människa du är som sitter och hoppas på att FC går i graven bara för du inte fick som du ville :).

Medlem
Skrivet av Teo:
Skrivet av melos555:

HAH! NEJ! Här sitter jag och hoppas att Funcom faller i diket! Speciellt efter vad dom har gjort med AO och BLC.

Vilken patetisk människa du är som sitter och hoppas på att FC går i graven bara för du inte fick som du ville :).

Ungefär lika patetiskt som n-..

Nej, tänker inte göra detta. Gonatt på dig.

Teo
Medlem
Skrivet av melos555:
Skrivet av Teo:
Skrivet av melos555:

HAH! NEJ! Här sitter jag och hoppas att Funcom faller i diket! Speciellt efter vad dom har gjort med AO och BLC.

Vilken patetisk människa du är som sitter och hoppas på att FC går i graven bara för du inte fick som du ville :).

Ungefär lika patetiskt som n-..

Nej, tänker inte göra detta. Gonatt på dig.

Bra. Tänk över ditt själviska beteende över natten istället.

1
Skriv svar