Imorgon sänder Nintendo sin första Direct utan Satoru Iwata

Robot
Imorgon sänder Nintendo sin första Direct utan Satoru Iwata
Medlem
Imorgon sänder Nintendo sin första Direct utan Satoru Iwata

Najs för Nintendo fansen! Riktigt kul att med nyheter om zelda, kanske blir ett wii u när det släpps:)

edit: gick lite snabbt i läsningen där:p skyller på dålig sömn av fallout 4, men då hoppas jag att de kommer med info om zelda och fortsätter vara glad för Nintendofansen att det får direkt igen:)

Medlem

Tvivlar på att vi kommer få se något nytt om Zelda förrän E3 då NX kommer presenteras. Men Star Fox och Xenoblade kommer definitivt att nämnas.

Medlem

i det här skedet tar jag vad som helst, ocarina of time hd remake för wiiU ? xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

i det här skedet tar jag vad som helst, ocarina of time hd remake för wiiU ? xD

Ett släpp av The Legend of Zelda: Majora's Mask till Virtual Console på Wii U skulle räcka för min del.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Någon nyhet om Smash Bros tack

Medlem

Den rimliga, rationella delen av min hjärna: Kul att de fortsätter trots Iwata död!
Resten av min hjärna: DET KOMMER INTE VARA SAMMA SAAAAAAK =(

Medlem

Alltid lika deprimerande att se ett företag, som en gång i tiden var så fantastiskt, långsamt gå mot döden...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Alltid lika deprimerande att se ett företag, som en gång i tiden var så fantastiskt, långsamt gå mot döden...

Haha, har du sett hur bra 3DS säljer? Nintendo är inte döende.

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Newklear:

Alltid lika deprimerande att se ett företag, som en gång i tiden var så fantastiskt, långsamt gå mot döden...

Haha, har du sett hur bra 3DS säljer? Nintendo är inte döende.

Nej, antalet personer jag känner som använder en 3DS kan nog räknas på en hand...

Deprimerande, som sagt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Satoru Shibata har ju nästan samma namn, men detta är väl mer av en slump gissar jag på.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av cute_ninja:

i det här skedet tar jag vad som helst, ocarina of time hd remake för wiiU ? xD

Ett släpp av The Legend of Zelda: Majora's Mask till Virtual Console på Wii U skulle räcka för min del.

Shop Channel i Wii-menyn fungerar fortfarande och jag tror du kan finna Majora's Mask där om du inte orkar vänta på att det ska komma till e-shoppen

Medlem

Om något Zelda dyker upp är det troligen "Twilight Princess HD", Zelda U är för NX vid det här laget, eller Wii U/NX så e3 tidigast för Zelda U info.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Dunder:

Alltid lika deprimerande att se ett företag, som en gång i tiden var så fantastiskt, långsamt gå mot döden...

Haha, har du sett hur bra 3DS säljer? Nintendo är inte döende.

Nej, antalet personer jag känner som använder en 3DS kan nog räknas på en hand...

Deprimerande, som sagt.

Och jag känner fler som har 3DS än PS4 eller Xbox One!

1
Skriv svar