Varsågoda: Star Wars Battlefront med Real Life Mod och 4K 60FPS

Medlem

TIllåter EA/DICE detta utan banhammer?

Medlem

Förstår inte "hatet" mot detta spel. Spelet är väldigt intressant i min värld, även om det är "casual". Spelets Star Wars känsla är helt underbar, och det var det jag var ute efter. Verkar som att folk förväntade sig ett Battlefield i Star Wars kläder. Spela den spel serien istället om det var det ni var ute efter. Det finns absolut nackdelar med spelet, avsaknad av fler kartor är det ända problemet jag finner (Battle of Jakku var inte mycket att hänga i granen). Starcards kan omjusteras lite helt klart, i slutändan finns det bara en "cookie-cutter setup". Spelet har fortfarande barnsjukdomar men ge det tid så kommer allt lösa sig.

Har för tillfället spenderat 65+ timmar, och mycket mer kommer det bli. K/D på 3.1+ och spelar 90% Walker Assault.

ELF
Medlem

Körde en del under betan och hade rätt så kul med det. Gillade dock aldrig powerup systemet för fordon. Men funderar på att köpa det längre fram när det släppts mer material och blivit billigare.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Avstängd
Skrivet av Mr.O:

Förstår inte "hatet" mot detta spel. Spelet är väldigt intressant i min värld, även om det är "casual". Spelets Star Wars känsla är helt underbar, och det var det jag var ute efter. Verkar som att folk förväntade sig ett Battlefield i Star Wars kläder. Spela den spel serien istället om det var det ni var ute efter. Det finns absolut nackdelar med spelet, avsaknad av fler kartor är det ända problemet jag finner (Battle of Jakku var inte mycket att hänga i granen). Starcards kan omjusteras lite helt klart, i slutändan finns det bara en "cookie-cutter setup". Spelet har fortfarande barnsjukdomar men ge det tid så kommer allt lösa sig.

Har för tillfället spenderat 65+ timmar, och mycket mer kommer det bli. K/D på 3.1+ och spelar 90% Walker Assault.

Om du har spelat Star Wars Battlefront 2 så förstår du nog vad folk var ute efter.

Medlem
Skrivet av Mr.O:

Förstår inte "hatet" mot detta spel. Spelet är väldigt intressant i min värld, även om det är "casual".

Det är poppis att hata spelet. En enda stor circle jerk som är att vänta sig bland kommentarerna till varje battlefront-nyhet. Ville man ha ett Starwars-spel mer likt BF så.. skulle man väl inte ha köpt Battlefront helt enkelt? De har väl aldrig sagt att det ska vara något Battlefield med Starwars-skins (som folk förövrigt hade klagat på om spelet var för likt battlefield).

Fler banor och lite mer djup i vapnen är vad jag saknar. Har spelat betydligt sunkigare spel än Battlefront, en sak som är säker.

Medlem

Årets roligaste spel.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Kaeghos:

Så vackert så. Tyvärr tillhör jag jag skaran som hade velat ha en kampanj och trevlig story att köra igenom. Men som sagt, det är väldigt vackert att kolla på en stund!

Tänk om dom kunde släppa ett modverktyg som det finns till Gta och Bethesda spelen. Va mycket alla fanns skulle kunna göra :). Spelen skulle bli lite mer långlivade då.. Nu är det ju ett nytt spel varje år..

Inaktiv

Vackert som fan.
Känns verkligen som att upplösningen är flaskhalsen just nu när det kommer till grafik, 1080p börjar verkligen kännas föråldrat. Det kan inte bli så mkt snyggare i 1080p.
När jag testade Unreal Engine 4 demos var det min kassa upplösning på 1080p som hindrade mig från att bli imponerad. Kändes som att man såg för lite.
Blir häftigt när man kan köra spel i 4k på en "normal" speldator.

Medlem
Skrivet av Dain:
Skrivet av Ztreek:

Har aldrig lyckats kolla på youtube videos i 4k av någon anledning, har en lina på 100/100 och under videouppspelning använda 20% av min CPU, knappt 30% av mina 16gb ram och endast 2% av GPU'n

Några idéer?

Byt browser. Har för mej att det inte funkar med Firefox.

Kör Firefox, funkar utan problem.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Har aldrig lyckats kolla på youtube videos i 4k av någon anledning. Några idéer?

Med 16 GB RAM vill du ha något som fixar minneshanteringen! Kör Firefox Nightly; riktigt program som är 64-bits: både Firefox och Flash-plugin!
Stäng också ner alla bakgrundsprogram/tjänster i Windows som inte behövs.
https://nightly.mozilla.org/

12
Skriv svar