Vi har ett datum för onlinespelet och ögonfesten Black Desert

Robot
Vi har ett datum för onlinespelet och ögonfesten Black Desert
Releasehästryttare
Vi har ett datum för onlinespelet och ögonfesten Black Desert

Hoppas de patchat bort den fruktansvärda popinen som va så brutalt fult innan ..

Medlem

Koreanska Blade and Soul har kommit som en storm här nu, tamefan alla kör det och det är superkul! Jag och några polare dingade precis maxlevel. Tror det blir svårt för ytterligare ett korea-mmo att slå igenom nu.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Releasehästryttare
Skrivet av b0ne:

Koreanska Blade and Soul har kommit som en storm här nu, tamefan alla kör det och det är superkul! Jag och några polare dingade precis maxlevel. Tror det blir svårt för ytterligare ett korea-mmo att slå igenom nu.

Black desert har ingen max lvl .. om de nu inte ändrat systemet till release.

Medlem

Men keuk, Black Desert och The Division nästan samtidigt. Hur ska det här gå? Jag har ju tentor...

Blåste iväg 500 spänn på en Explorer's Package, är ju trots allt ingen månadsavgift så vad fan....


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Kalla mig vad ni vill men... Tror inte jag lägger mer tid någonsin på ett spel gjort i Korea, eller med koreansk utgivare. NCSoft har avskräckt mig för lång tid framöver. Utgivarna och utvecklarna verkar sällan förstå den europeiska eller amerikanska marknaden, eller för den delen bry sig om den. Inget fel på det, så länge man inte är en spelare på just de marknaderna.

Medlem

Det ser ju nice ut, men ett mmo utan pve end game är inget jag personligen lägger tid på

Medlem

Varför vill så många texter nuförtiden berätta för oss hur vi känner?

Hursomhelst, spelet ser onekligen bra ut men jag skulle bli exceptionellt överraskad om lika mycket krut har lagts på andra features. Hoppas jag har fel.

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Kalla mig vad ni vill men... Tror inte jag lägger mer tid någonsin på ett spel gjort i Korea, eller med koreansk utgivare. NCSoft har avskräckt mig för lång tid framöver. Utgivarna och utvecklarna verkar sällan förstå den europeiska eller amerikanska marknaden, eller för den delen bry sig om den. Inget fel på det, så länge man inte är en spelare på just de marknaderna.

NCsoft ger ju ut Guild Wars 1/2 dock. Har du inte testat dem så rekommenderas de starkt.

Medlem
Medlem

Har dom skippat heterogodkännandet på hela spelet nu, eller gäller det bara klasserna?

Inaktiv

Alltså VARFÖR gör dom detta mot mig?
Som andra säger. Hur ska jag ha tid med både detta och The Division. : D

Medlem
Skrivet av SogeUnleashed:

Alltså VARFÖR gör dom detta mot mig?
Som andra säger. Hur ska jag ha tid med både detta och The Division. : D

Tur jag inte har detta bekymmer, black desert känns inte alls tilltalande för mig och the division kommer jag sitta efter det säpps och se hur det blir innan jag avgör om jag tycker mina pengar är värda att spendera på det, betan gav mig inte så mycket så

Så jag tänker sitta och vänta på nya doom och tills jag köpt mig nya tomb raider

Medlem

Spelet ser bättre ut än trailern.. Har själv spelat FREE to Play modellen i ryssland... Och där finns massor att göra. Något för alla.. sims element / trading är stort och crafting invecklat så många utmaningar väntar. Samt att strids systemet är underbart det bästa jag mött på något mmo (so far). samt world PVP efter lvl 40/50. sen är det ur snyggt och flyter på i Ultra settings 2560*1600 med ett 290x i 45-60fps...

det är ett grinding mmo men för första gången är grinding kul.

Gen
Medlem

FZ, inte första gången jag frågar detta men kan ni inte fiska fram några betanycklar som vi kan få?

Medlem

Jag tycker Blade and Soul är lite småkul. Men att gå tillbaks till tab-targeting, som Black Desert är, känns inte som ett alternativ för mig. Även om spelet ser skitsnyggt ut!

Medlem
Skrivet av telison:

Jag tycker Blade and Soul är lite småkul. Men att gå tillbaks till tab-targeting, som Black Desert är, känns inte som ett alternativ för mig. Även om spelet ser skitsnyggt ut!

Black Desert har ju inte tab target.. Är som TERA fast med softlock, så måste själv sikta in dig på targets.

Medlem
Skrivet av telison:

Jag tycker Blade and Soul är lite småkul. Men att gå tillbaks till tab-targeting, som Black Desert är, känns inte som ett alternativ för mig. Även om spelet ser skitsnyggt ut!

Läs på innan...

Medlem

Ögonfest? Grafiken ser ju ut som om det vore från 2010 eller nått... Texturerna har ju alldeles för låg upplösning.

Medlem
Skrivet av Davikar:

Ögonfest? Grafiken ser ju ut som om det vore från 2010 eller nått... Texturerna har ju alldeles för låg upplösning.

Det är ju snyggaste MMOt än så länge iallafall, sen ser ju denna trailer skit ur jämfört med ingame.

Medlem
Skrivet av Vomk:
Skrivet av Davikar:

Ögonfest? Grafiken ser ju ut som om det vore från 2010 eller nått... Texturerna har ju alldeles för låg upplösning.

Det är ju snyggaste MMOt än så länge iallafall, sen ser ju denna trailer skit ur jämfört med ingame.

Klår det ESO?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar