Betatesta Medal of Honor

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av uberpwnage2.0:

MP delen måste vara en av dem sämre jag sött på faktiskt.

äh det är lugnt, det patchar de bort sen

klart det är beta men knappt ngn av banorna använder ens frostbite motorn till fullo. Betan i BC2 var ju faktiskt kul då man kunde spränga stuff, men inte är det så i denna?

Ingen rekyl heller. Är det okej att skylla på att det är beta för att den inte är med?

Spelet kommer säkert sälja bra men tror det dör ut rätt fort tbh.

skojade bara, jag tror inte det kommer ske några större förändringar mellan beta och release .. beta är trots allt numera mer ett sätt att få folk att förboka spelet än något annat.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Wingu:

Eh, tycker multiplayern var helt värdelös. En sämre version av BC2. Speciellt ljudet var skräp.

Och alla som klagar över att ni inte fått nyckel:
1. Förboka spelet på webhallen och invänta nyckel.
2. ???
3. Ta bort bokningen
4. Profit

Kanske för att spelet är under testning, har du ens prövat det efter de 2 senaste patcherna? Nähe? Nej juste, det är beta, det inte till för att nötas, utan buggrensning.

Jag syftar inte på buggarna, utan på själva spelmekaniken i sig. Men om de senaste två patcherna har ändrat spelmotorn något radikalt så visst, då kanske det har blivit bra.

Medlem
Skrivet av dNl:
Skrivet av Wingu:

Och alla som klagar över att ni inte fått nyckel:
1. Förboka spelet på webhallen och invänta nyckel.
2. ???
3. Ta bort bokningen
4. Profit

De har slut på nycklar sen ett bra tag tillbaka.

Woops, my mistake. Nåja, man hade ju ganska länge på sig från utannonseringen på E3 fram till den 26:e juni på sig att skaffa en betanyckel.

Medlem

Då jag spelade så var man tvungen att rejoina gamet om man av misstag tryckte på pratknappen, eftersom det inte gick att skriva.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Shysst att lägga ut kl 18:00, varför inte klcokan 08:00 på morgonen istället?

Medlem
Skrivet av MinnsMittNamn:

har haft betat i cirka 10 dagar nu och jag måste bara säga att det är en hemsk beta.

Håller med till fullo. Det räcker med att starta skiten så blir man förbannad.

Tycker beta-testning är något man gör när man inte/väldigt sällan hittar buggar själv. det här känns mer alpha-kod. Förhandsbokade via steam så mina 500 är nog rökta. hoppas verkligen dom får fason på det till oktober.

Ingen semester för grabbarna på DICE.

Medlem

ni som inte fick en key ska bara vara glada för det. Jag blev förvånad över hur ospelbar och dålig betan var. Ne usch >_<


signatur
Medlem

Ni som inte fick någon key går knappast miste om nåt. Betan är pisstråkig. Jag spelade i 10 minuter och stängde sedan av. Har inte rört spelet sedan dess.

Medlem

Har en extra nyckel om någon vill. Första som PM:ar mig får den.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Hur kan man klaga på buggar i en beta? Seriöst?

Vad är det folk har fått för sig? En beta är inte ett demo - en beta är buggtestning för den breda massan.

Jag sörjer inte att jag inte fick en nyckel. Kan testa demot istället.

Håller med om att man inte kan klaga på en betatest. Detta är för de personer som känner sig manade att få en chans att kunna påverka spelet. Om man testar ett spel i "beta" så är det för att komma med konstruktiv kritik i spelet forum.

Som jag skrev innan; om man bara vill testa spelet för att man tycker det är häftigt att testa och sen komma o klaga i FZ forum över hur kasst det är så är det en überfail i värsta klang. Se till och pränta ner dina klagomål på vad som är så j*vla dåligt och posta det i rätt forum. Typ spelets hemforum.

Jag tror knappast utvecklarna tittar in på FZ.se för att se vad de svenska fansen tycker om spelet...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Tråkigt att se folk vilja ha easy game alá cod ist för skill based game alá MOH. Autoaim vs skill. Jag väljer skill.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Helt galet att folk kan klaga på MOH. Detta är hur kul som helst och ljudet är betydligt bättre än BC2. Mer autentiskt och upp piffat. Lite irriterande att det tar någon sekunds paus när man dör annars så är känslan klockren. Älskar att man måste vara bra på att sikta för att vinna en eldstrid. Så trött på COD där spelet aimar åt dig. Spelat betan i ca en vecka och jag kan inte sluta. Hoppas EA servrar har lite stabilare uppkoppling bara när spelet släpps.

Spelet aimar åt dig?
Pröva lira lite fler spel på PC...vad förväntar du dig utav konsoller egentligen.

Skrivet av redmac:

Tråkigt att se folk vilja ha easy game alá cod ist för skill based game alá MOH. Autoaim vs skill. Jag väljer skill.

Cod är knappast easy-mode om du lirar på PC, pröva cod1 , cod2 det är otroligt krävande reaktion-wise och aimmässigt, eller kör Cod4 med mods som tex Promod där allt är borttaget för tävlings aspekter, endast skill blir kvar och avgör.

För att få ut skill av spel krävas ofta klan lirande. Lirar man public i cod,moh är det knappast skill med dagens bling bling och kids-customization.

Cs, Quake är väl de enda "arcade-ish" spelen som verkligen är krävande även i pub-matcher annars är det simulatorer och dylikt som nedan som gäller.

Vill du ha äkta realism och autenticitet då äre RO eller ARMA som gäller, Moh kan som bäst jämföras med Cod , det är knappast mer realistiskt.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Spelet aimar åt dig?
Pröva lira lite fler spel på PC...vad förväntar du dig utav konsoller egentligen.

Jag snackar om konsol varianten. Det är därför Medal Of Honor, Bad company 2, Killzone 2 för att nämna några är så mycket bättre än COD till konsol. Där har du ingen auto aim utan du måste vara duktig. Läs vad jag skriver tack.
FPS till konsol är hur kul som helst, lär dig bara kontrollen. Piece of cake.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

hummm... fick nyckel av EA idag, men summerar man intrycken härifrån så funderar man på om det är värt att installera...

123
Skriv svar