Spela Payday 2 gratis resten av månaden

Robot
Spela Payday 2 gratis resten av månaden

Och köp Payday-material för kraftigt reducerat pris.

#payday-2, #overkill, #payday-the-heist


Medlem
Spela Payday 2 gratis resten av månaden

Fattade aldrig det roliga. Provade spela solo och antingen var uppdraget buggat eller bara fullständigt obegripligt. Gick i alla fall inte att klara. Efter tre timmars frustration med klumpig spelmekanik, asful grafik (även om det inte är huvudsaken) och brister som bara inte är acceptabla 2016 (frustrationen att inte kunna klättra upp på taket osv) konstaterade jag att jag vill gilla spelet och "betalmodellen" och att det säkert kan vara kul som Co-op (om jag älskar över allt annat), men att det inte var värt en sekunds besvär till. Känns som om jag hellre en dag provar GTAV Heists, eller möjligtvis ett framtida Payday 3.

Men det varade ändå myyyycket längre än nystarten av Thief!

Medlem

Upplevde communityn som oerhört oförlåtande och oinbjudande. Var man ny och låg level som robber så blev man kickad....gång på gång.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Spelar aldrig Payday 2 igen sen deras jävla attityd och svek mot sin playerbase.

Medlem

Ett freemium spel kostar inte pengar upfront - i en hel månad?! Galet generöst.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Ett freemium spel kostar inte pengar upfront - i en hel månad?! Galet generöst.

Inte en hel månad...månaden ut


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Preed:

Ett freemium spel kostar inte pengar upfront - i en hel månad?! Galet generöst.

Inte en hel månad...månaden ut

I stand corrected.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag har lirat det sen beta ... och ibland blir man sugen. Finns lite cheaters men det skit samma. Co op ändå. Musiken kan vara skön. Grafik är lite föråldrad men okej. Är roligt att lira om man teamet vet vad man ska göra. Frustrerande när nya sätter igång ett larm, men förståeligt. Alla är vi nya. Ai är väl inte bästa, Deathwish innebär bara att de är fler och tar mer skada än beter sig mer clever. Något jag väntar på sen release är att du skulle kunna inreda ditt safehouse med stålarna du snor. Men har inte skett än.

1
Skriv svar