Amerikansk soldat pratar Medal of Honor

Robot
Medlem
Amerikansk soldat pratar Medal of Honor

Var väl inte så mycket snack om MoH utan mest om hur man bör fungera i en grupp som elitsoldat. But still, intressant!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Single player delen i nya Moh blir klart intressant.

dNl
Medlem
Medlem

För att kriga och döda folk på riktigt är ju så jävla coolt, blir lite irriterad på glorifieringen av krig och vapen bara. Blir säkert ett grymt spel då dice gör mutiplayern!

Medlem
Skrivet av johntis:

För att kriga och döda folk på riktigt är ju så jävla coolt, blir lite irriterad på glorifieringen av krig och vapen bara. Blir säkert ett grymt spel då dice gör mutiplayern!

Det mest patetiska är väl att dem framställer spelet som autentiskt, iofs lär Single Player blir ganska semi-autentiskt men inte i närheten av tex spel som RO , Arma i realism & autenticitet.

Såna här videos hör inte direkt hemma i arkad shooters.

Medlem

Men fyfan vad lame. Pinsamt Dice.. och att på toppen kalla moh för ett realistisk spel annars är bara rent patetiskt. Kalla det en eventuell cod-kopia.. eller så som cod6 borde ha varit.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Såna här videos hör inte direkt hemma i arkad shooters.

Håller med.

De här klippen kändes bara helt fel, i det här sammanhanget.

Medlem
Skrivet av nanders:

Men fyfan vad lame. Pinsamt Dice.. och att på toppen kalla moh för ett realistisk spel annars är bara rent patetiskt. Kalla det en eventuell cod-kopia.. eller så som cod6 borde ha varit.

...då borde väl Cod 1-3 och cod:waw vara en MoH kopior?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

...då borde väl Cod 1-3 och cod:waw vara en MoH kopior?

hurru du, sitt inte där och var smart

Medlem

Klaga inte på att detta är en kopia av modern warfare 2, det är inte samma gameplay, det är liknande, men jag tycker det främst är en annan version av Bad Company 2 i de multiplayer-banor jag spelat. Och som Ankh skrev, om detta är en MW2 kopia, så måste iallafall COD 1 vara motsvarande. Eftersom det också blev populärt genom ett annat spels(Medal of Honor) populäritet.

Medlem

Krig är ett helvete som vanliga människor inte förstår sig på då de pratar om det. Tror det är bra att människor berättar om vad som betyder något för dem där ute och hur de upplever saker så att de som inte upplevt det kan komma närmare att förstå hur en soldat fungerar och vad han måste utstå. Att slåss för sitt land är BS, det är kamraterna man slåss för.

Medlem
Skrivet av johntis:

För att kriga och döda folk på riktigt är ju så jävla coolt, blir lite irriterad på glorifieringen av krig och vapen bara. Blir säkert ett grymt spel då dice gör mutiplayern!

Håller med på båda ståndpunkterna.
MP blir bra,SP skiter jag i fullständigt.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av johntis:

För att kriga och döda folk på riktigt är ju så jävla coolt, blir lite irriterad på glorifieringen av krig och vapen bara. Blir säkert ett grymt spel då dice gör mutiplayern!

Håller med på båda ståndpunkterna.
MP blir bra,SP skiter jag i fullständigt.

Snarare tvärtom, MP ser ut att bli sämst.

Medlem

multiplayerbetan var riktigt ur usel... körde i 5 min. Det kändes precis som bc2 fast utan hus att förstöra

Medlem
Skrivet av nanders:

Men fyfan vad lame. Pinsamt Dice.. och att på toppen kalla moh för ett realistisk spel annars är bara rent patetiskt. Kalla det en eventuell cod-kopia.. eller så som cod6 borde ha varit.

Skulle kalla MoH för en ren BC2 kopia Dice gör som många före dem och många kommer göra efter dem Ta ett vinnande koncept och försöka utveckla det mer.. Infinity ward gjorde det med cod1,Cod:uo och cod2 och lyckades hyfsat med cod4 men cod:waw (gjordes iof av Tryarch men med många inslag från tex. cod2) och MW2 var snetramp :S

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av nanders:

Men fyfan vad lame. Pinsamt Dice.. och att på toppen kalla moh för ett realistisk spel annars är bara rent patetiskt. Kalla det en eventuell cod-kopia.. eller så som cod6 borde ha varit.

Skulle kalla MoH för en ren BC2 kopia Dice gör som många före dem och många kommer göra efter dem Ta ett vinnande koncept och försöka utveckla det mer.. Infinity ward gjorde det med cod1,Cod:uo och cod2 och lyckades hyfsat med cod4 men cod:waw (gjordes iof av Tryarch men med många inslag från tex. cod2) och MW2 var snetramp :S

Ren BC2 kopia är det ju inte , dock används alldeles för mycket "assets" i form av modeller och tidigare kod. Spelet är inte byggt från en neutral Frostbite grund utan byggt från BC2 och omgjort , därav BC känslan.

Infinity Ward lyckades bäst med Cod1 , Cod2, 4ran var OK, och World at War var ingenting likt Cod1 och Cod2 , för i sådana fall hade "vi" i cod communityn jublat. Istället var det precis som 4ran anpassat till konsoler.

Var länge sedan ett vettigt PC / Klan spel dök upp.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av johntis:

För att kriga och döda folk på riktigt är ju så jävla coolt, blir lite irriterad på glorifieringen av krig och vapen bara. Blir säkert ett grymt spel då dice gör mutiplayern!

Håller med på båda ståndpunkterna.
MP blir bra,SP skiter jag i fullständigt.

Snarare tvärtom, MP ser ut att bli sämst.

Håller helt med

[egen åsikt]
Oavsett om det spelas på PC eller konsol så ser MP klart fattigare ut

Medlem
Skrivet av nanders:

Men fyfan vad lame. Pinsamt Dice.. och att på toppen kalla moh för ett realistisk spel annars är bara rent patetiskt. Kalla det en eventuell cod-kopia.. eller så som cod6 borde ha varit.

Dice har ingenting med detta att göra i princip. De gör endast MP-delen och detta kommer från EA LA.

Inaktiv

Asså fy fan vilken skit. Det här är ännu ett bevis på hur urspårat och kasst MoH serien har blivit. Visst har den alltid varit patriotisk och krigs glorifierande men fan det här tar ju priset!

Jag har sett den ena killen på Glamour...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Ser fram mot ett bra singleplayer men någon slags helt autentisk simulator lär det ju inte bli. Det är ju fortfarande en railshooter i arkadstil med horder av fiender och inte ett operation flashpoint (nej inte dragon rising).

Multiplayer kommer jag nog strunta i. Besviken på frostbite efter BC2.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Klaga inte på att detta är en kopia av modern warfare 2, det är inte samma gameplay, det är liknande, men jag tycker det främst är en annan version av Bad Company 2 i de multiplayer-banor jag spelat. Och som Ankh skrev, om detta är en MW2 kopia, så måste iallafall COD 1 vara motsvarande. Eftersom det också blev populärt genom ett annat spels(Medal of Honor) populäritet.

Cod 1 teamet bestod ju av f.d MoH veteraner ju


signatur

Game long and prosper

Medlem

Medal of Honor Rising sun tyckte jag var jävligt kul på PS2, det var en av dem få spelen man kunde spela co-op. Enligt trailers tycker jag att MoH verkar roligare än dem nya COD spelen. Dem senare COD spelen är lite överskattade.

Moderator | Testpilot

MP delen är så dålig att jag vill kräkas.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hahahah patetiskt är vad det är

skulle detta vara soldater, mm säkert

EA och Dice kommer ta i er stolgången återigen, vilken i raden vet jag dock inte, men har man lirat BF2, BC1-2 och alla BF2 tillägg samt Moh + tillägg, så borde man ha svårt att gå vid det här laget.

Moh buttfuck, alla Coddare kommer att garva gôtt åt detta


signatur

Denon / Pioneer

1
Skriv svar