Gran Turismo 5 hade 3D-stöd för två år sedan

Robot
Gran Turismo 5 hade 3D-stöd för två år sedan
Medlem
Gran Turismo 5 hade 3D-stöd för två år sedan

"Nästan färdig för två år sedan" säger ju otroligt lite, Gran Turismo 5 var väl 90% klart då..

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

"Nästan färdig för två år sedan" säger ju otroligt lite, Gran Turismo 5 var väl 90% klart då..

Visst, men 3D är många skeptiska över (inklusive mig själv) så är väll bra att dom var färdiga med det så tidigt och har kunnat fin slipa det sen dess

Medlem

Bryr mig inte så mycke om hur länge GT5 har haft 3D-stöd, den största frågan är, när kommer jag att ha 3D-stöd på min TV?

Medlem

my left testicle att dom hade det klart.

Medlem

Aja, det ska man tro på. Dem bah, "aah om två år kmr 3D vara hur stort som helst, så vi har ju ett försprång med vår 3D funktion vi inte skapat än. Så säger vi om två år att det var nästan klart iallafall."

Medlem
Skrivet av Mahone:

Bryr mig inte så mycke om hur länge GT5 har haft 3D-stöd, den största frågan är, när kommer jag att ha 3D-stöd på min TV?

Ja och frågan är ju hur pass mycket man ska behöva hosta upp för att kunna utnyttja 3d?

Medlem

Kommer köpa en 3D tv efter nyår. Förhoppningsvis har de fixat flimret.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Mahone:

Bryr mig inte så mycke om hur länge GT5 har haft 3D-stöd, den största frågan är, när kommer jag att ha 3D-stöd på min TV?

Ja och frågan är ju hur pass mycket man ska behöva hosta upp för att kunna utnyttja 3d?

För tillfället säljes den bästa 3DTVn (Panasonic Vieras VT20) för 25k, men då får du dessutom en av de bästa 2D bilderna som kan köpas för pengar idag och 50" dessutom.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Kommer köpa en 3D tv efter nyår. Förhoppningsvis har de fixat flimret.

Mm du ja. Nu har alla LCD 42 tummare hemma. Inte många som har en 42 LED TV som kostar 20.000 kronor hemma. "3D".

3D är överskattat och är så old.

Medlem

synd att man inte kan säga samma om spelet.. lär väll bli försenat ca 15 ggr till...

Inaktiv

Men släpp skiten nu bara, så sjukt trött på att vänta. Lovar att det inte kommer i November heller.

Medlem
Skrivet av Wortex:
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Mahone:

Bryr mig inte så mycke om hur länge GT5 har haft 3D-stöd, den största frågan är, när kommer jag att ha 3D-stöd på min TV?

Ja och frågan är ju hur pass mycket man ska behöva hosta upp för att kunna utnyttja 3d?

För tillfället säljes den bästa 3DTVn (Panasonic Vieras VT20) för 25k, men då får du dessutom en av de bästa 2D bilderna som kan köpas för pengar idag och 50" dessutom.

Oj oj, det är inte lite pengar det inte. Men jag nöjer mig med en tv mellan 32-42 tum och så ska den vara prisvärd. Blir nog ny tv till hösten... ifall man lyckas hitta något bra alternativ i djungeln som finns. Och lägger ju ogärna mer än 10k på en tv. :s

1
Skriv svar