Det har äntligen hänt – någon har lyckats fånga alla Pokémon i Pokémon Go

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Räknas det som om jag fångat alla om jag har 6st?

Ja, typ


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Och som jag har väntat.


signatur

subterranean homesick alien

jbx
Medlem
Skrivet av Smoo87:

Alltså... den rubriken var inte bara missvisande, den var ren och skär lögn. Fz skärp er

Hållet med. Rubriken säger att någon har fångat alla. Men vi vet att det finns 151 st och allt under det är INTE alla. Matematiskt inkorrekt är bara förnamnet.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

1944 6 juni. Män landsteg under full beskjutning, man bodde i skogen och gick bakom sina hästar och plogade, livet var full av allvar och Det roliga var när man träffades vid dansen.
Idag jagar vuxna män pokemon. Fy fan. Dra åt helv.... Man skäms över den moderna åldern. Tramsålder. Ut och gör utlandstjänst med er.

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

1944 6 juni. Män landsteg under full beskjutning, man bodde i skogen och gick bakom sina hästar och plogade, livet var full av allvar och Det roliga var när man träffades vid dansen.
Idag jagar vuxna män pokemon. Fy fan. Dra åt helv.... Man skäms över den moderna åldern. Tramsålder. Ut och gör utlandstjänst med er.

Tillbaks under bron din styggelse!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Nej jag är inget troll. Bara ... trött på vart allt är på väg

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Nej jag är inget troll. Bara ... trött på vart allt är på väg

Okej, din kommentar var så oseriös att jag inte kan ta den på allvar för jag förutsätter att du inte tycker det verkar varit bättre under andra världskriget jämfört med nu?

Att allt var skit förr betyder inte att vi behöver leva i skit nu.
Och för övrigt vet jag inte varför du väljer Pokemon Go som måltavla då det faktiskt aktiverar folk utomhus och i många fall socialt, till skillnad från sågott som alla andra spel oavsett plattform.

Eller är du emot dator/tvspel helt och hållet?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det ÄR bara en tidsfråga.


signatur

autograph

Inaktiv
Skrivet av Ricomaniac:

1944 6 juni. Män landsteg under full beskjutning, man bodde i skogen och gick bakom sina hästar och plogade, livet var full av allvar och Det roliga var när man träffades vid dansen.
Idag jagar vuxna män pokemon. Fy fan. Dra åt helv.... Man skäms över den moderna åldern. Tramsålder. Ut och gör utlandstjänst med er.

Ja åka på utlandstjänst och skjuta ihjäl människor, jippi det låter kul...

Medlem
Skrivet av anon_306295:
Skrivet av Ricomaniac:

1944 6 juni. Män landsteg under full beskjutning, man bodde i skogen och gick bakom sina hästar och plogade, livet var full av allvar och Det roliga var när man träffades vid dansen.
Idag jagar vuxna män pokemon. Fy fan. Dra åt helv.... Man skäms över den moderna åldern. Tramsålder. Ut och gör utlandstjänst med er.

Ja åka på utlandstjänst och skjuta ihjäl människor, jippi det låter kul...

Användaren är raderad så antar att allt fjolleri här på FZ blev för mycket för en sådan manlig karlakarl


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag har också fångat alla pokémon förutom de som jag har haft svårt att hitta. Trots det verkar media inte alls intresserade av min story...

Medlem
Skrivet av anon_306295:
Skrivet av MRZnr1:

Min kusin har fångat alla och han har inte ens kvar spelet. Fanns det något pris till vinnaren eller vadå? Han gjorde ingen större grej av det utan bara la ner de.

Han måste ju ha fuskat eftersom en pokemon bara kan fångas i USA, en bara i Asien och en bara i Australien.

Du kan även få dessa via ägg, även fast chansen inte är stor.

Medlem

Spela roll, folk fuskar ju redan, har en kollega på jobbet som Sitter hemma framför datorn och klickar på ett gps program som låter honom plocka pokemons lite överallt, sen har han ett annat program på mobilen som visar honom exakt vilka pokemons som finns och på vilken adress, så han samlar massor av dessa digitala fånerier och konkurerar ut alla barnen i området utan att han rör sin feta röv en enda meter,

Tycker det är pissigt, dels för att allt fusk alltid är dåligt, samt att barnen får ju iaf komma ut och röra på sig och det ska man väll uppmuntra? men om det kommer ut att det är effektivare att sitta hemma och fuska lär de väll sluta med det? oh snap..,

Men ni vuxna som inte gör detta för eller med era barn, va fan? Mumintroll, My Little Ponny eller Pokemons? vad är skillnaden? Känner ni er inte fåniga?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

...Men ni vuxna som inte gör detta för eller med era barn, va fan? Mumintroll, My Little Ponny eller Pokemons? vad är skillnaden? Känner ni er inte fåniga?

Inte ett dugg, det är ju ett roligt sätt att vara ute och röra på sig...kombinera motion med spel är ju win-win. Att vissa spel skulle vara för barnsligt att hålla på med för att man är vuxen är bara ett påhitt av tråkiga människor.

jbx
Medlem
Skrivet av dawen:

Jag har också fångat alla pokémon förutom de som jag har haft svårt att hitta. Trots det verkar media inte alls intresserade av min story...

Men då är det inte alla!
Exempel. Jag har ätit alla pizzor fast inte dom med oliver. Har jag då ätit alla pizzor?


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av jbx:

....allmän förrvirring....

Här har jag en bra länk till dig...
https://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi

Det var ett hån mot artikeln... jag precis som han i artikeln har fångat "alla" ( förutom de som vi inte har hittat typ...)

Medlem
Skrivet av jbx:
Skrivet av dawen:

Jag har också fångat alla pokémon förutom de som jag har haft svårt att hitta. Trots det verkar media inte alls intresserade av min story...

Men då är det inte alla!
Exempel. Jag har ätit alla pizzor fast inte dom med oliver. Har jag då ätit alla pizzor?

Uhm... ja och personen artikeln handla om har fångat alla..... utom 9. Stämmer då rubriken överens med sanningen?

jbx
Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av jbx:
Skrivet av dawen:

Jag har också fångat alla pokémon förutom de som jag har haft svårt att hitta. Trots det verkar media inte alls intresserade av min story...

Men då är det inte alla!
Exempel. Jag har ätit alla pizzor fast inte dom med oliver. Har jag då ätit alla pizzor?

Uhm... ja och personen artikeln handla om har fångat alla..... utom 9. Stämmer då rubriken överens med sanningen?

Nej! Det fattas 9.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av jbx:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av jbx:
Skrivet av dawen:

Jag har också fångat alla pokémon förutom de som jag har haft svårt att hitta. Trots det verkar media inte alls intresserade av min story...

Men då är det inte alla!
Exempel. Jag har ätit alla pizzor fast inte dom med oliver. Har jag då ätit alla pizzor?

Uhm... ja och personen artikeln handla om har fångat alla..... utom 9. Stämmer då rubriken överens med sanningen?

Nej! Det fattas 9.

Måste ha läst galet fel när jag kommenterade dig. Sorry

12
Skriv svar