Systemkraven för Mafia III släppta
Det här tror jag kommer bli en mäktig upplevelse. Ett av höstens stora favoritsläpp för egen del...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Hoppas verkligen spelet kmr bli bra.
Kommer nog bli någon form av medium inställningar för min del.
De enda små klagomålen på de som visats än så länge är att det är väldigt plottrig UI, saker över halva skärmen, man har både gps och en 3dmarker som visas som en stor pil i världen, behövs verkligen båda?
Sen ogillar jag när spel kmr med inbyggd wallhack.
Än så länge bara små klagomål som antagligen inte kmr dra ner upplevelsen allt för mkt, får väl se vad man tycker när det släpps och man får se lite mer
Gillar dock att dom har liknande healthsystem som i farcry2, mkt bättre än att ha full regen
Brukar ni busa på kontoret när någon reser utomlands? Jag vet ju själv hur det kan vara att komma tillbaka från semestern och hitta musen fastlimmad med Loctite i skrivbordet och kontorsstolen upphängd med gaffatejp i taket.
NEJ!
Det här tror jag kommer bli en mäktig upplevelse. Ett av höstens stora favoritsläpp för egen del...
Det kommer att bli bajs. Jag kommer gärna att erkänna att jag hade fel, men alla mina spindelmannensinnen tinglar.. och.. ja.. Det bådar inte gott.
Anledningen är att de kommer att ta samma vända som med Mafia 2 vilken fullständigt ignorerade allt som var strålande med Mafia. Jag har ingen anledning till att tro att de lärt sig av sina misstag.
I came here to ruin your day. God sent me.
2:an va bra .. tyvärr va expansionen helt värdelös och urtrist .. tror den hette jimmys vendetta eller ngt . Störde mig ändå lite på tom "open world" .. en hel stad dom ritat upp helt i onödan med inget att göra.
Det var ingen sand box. Det enda du kunde göra var att köra runt efter uppdragen och fuckade du upp det så fick du börja om igen. Fullständig vansinnig design.
Mafia däremot, där hade vi en pärla.
I came here to ruin your day. God sent me.