Utannonserades precis ett nytt Beyond Good & Evil?

Robot
Utannonserades precis ett nytt Beyond Good & Evil?
Medlem
Utannonserades precis ett nytt Beyond Good & Evil?

Skuile göra Nintendo NX till en system seller om det kom lagom samtidigt

Medlem

Hyperventilerar, men har ingen påse i närheten. Hjälp!

Flakmonkey
Skrivet av Mabec:

Skuile göra Nintendo NX till en system seller om det kom lagom samtidigt

Skulle det verkligen det? Jag är den förste att skriva under på att originalet är fantastiskt, men är extremt tveksam till om det skulle vara en system seller på det sättet. För mig skulle det förmodligen vara det, men jag tror nog att om Nintendo vill att NX ska sälja mycket från start så är det viktigare att ha ett Zelda och/eller Mario på releasedagen

Medlem

Hoppas verkligen på en PC release om något, hållt mig till bara PC på senaste åren så skulle suga rejält för mig då jag inte har några planer på att skaffa något annat

Medlem

Tror knappast på en systemseller. Har ett svagt minne av att jag tyckte spelet var mediokert när jag lirade det till dc för en massa år sedan.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Mabec:

Skuile göra Nintendo NX till en system seller om det kom lagom samtidigt

Skulle det verkligen det? Jag är den förste att skriva under på att originalet är fantastiskt, men är extremt tveksam till om det skulle vara en system seller på det sättet. För mig skulle det förmodligen vara det, men jag tror nog att om Nintendo vill att NX ska sälja mycket från start så är det viktigare att ha ett Zelda och/eller Mario på releasedagen

För mig personligen då alltså. Medveten om hur dåligt det sålde när det kom, men det snackas om än. Lite som med Shenmue

k3m
Medlem
Skrivet av Mabec:

Skuile göra Nintendo NX till en system seller om det kom lagom samtidigt

jag tror oxå att det spelet skulle ge ge fart åt NX dock inte lika mycket som ett Zelda. men NX måste ha fler bra spel än Zelda. o dit kan vi då lägga till BGaE

Medlem

Inga kan sabba en bra spelserie som UBI Soft

OML
Medlem

Äntligen! Som jag har väntat.

Medlem
1
Skriv svar