Watch Dogs 2 har fått betyg – och de är höga

Robot
Watch Dogs 2 har fått betyg – och de är höga
Medlem
Watch Dogs 2 har fått betyg – och de är höga

Efter spelat ettan hur kan man ens se fram till detta skräpspel?

Medlem
Skrivet av Xarn:

Efter spelat ettan hur kan man ens se fram till detta skräpspel?

För att de kan göra om allt som blev dåligt i ettan och fixa till det till tvåan? Vilket av betygen att döma är gjort?

Jag kommer i alla fall avvakta tills det kommer lite mer recensioner från vanliga spelare på det, inte bara speljournalister.

EDIT: Och med tanke på att det är ett Ubisoftspel så lär det även behövas några GB av patchar också innan det är värt att spela det

Medlem

Huh, man kan ju hålla tummarna iaf

Inaktiv
Skrivet av Xarn:

Efter spelat ettan hur kan man ens se fram till detta skräpspel?

Vad är det som är så dåligt med Watch Dogs 2? Har du spelat det ens?

Medlem
Skrivet av Xarn:

Efter spelat ettan hur kan man ens se fram till detta skräpspel?

Kanske för att det inte är ettan de släpper? Ubisoft lär vara fullt medvetna om vilka punkter de fuckade upp på med ettan, och därför så lär tvåan vara långt ifrån samma spel som ettan.

Jag personligen kommer att avvakta ett tag, men jag vet många som gillade ettan som har förbokat tvåan, och gillade man ettan ser jag ingen anledning att avvakta med tvåan. Jag tyckte att ettan var okej, men inte tillräckligt bra för att vilja ha tvåan redan första dagen.

Avstängd

IGN - 7.8/10 - too much Mr. Robot?

Är inte speljournalister/spelsajter lite mer jäviga åt det positiva hållet för spel jämfört med folk på YouTube eftersom annars tappar dem lyxet att få förhandstitta på diverse kommande spel?

Flakmonkey

Att döma av recensionerna så tycks ju Ubisoft har gjort en Assasins Creed dvs gjort en uppföljare som lever upp till det som föregångaren "lovade".

Medlem

Känns väl som att Ubi generallt får skyhöga betyg på alla spel, speciellt AC-serien som välkänt är totalt skräp. Har blivit bränd av AC-betyg flertalet gånger. Samma här?

Medlem

Jim sterling gillade det och han brukar inte vara direkt förtjust i vad Ubisoft spottar ur sig. Så kommer nog bli ett köp när det hamnar på rea sen, som med första Watch Dogs.

Medlem
Skrivet av Xarn:

Efter spelat ettan hur kan man ens se fram till detta skräpspel?

Jag köpte ettan långt efter release och hade ljumma förväntningar med tanke på skriverierna. Det blev lite av en omvänd hype, för jag tyckte faktiskt att första Watch Dogs var bra. Så jag ser helt klart fram mot att spela Watch Dogs 2.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Megadelux

Alla vet väl att 2an är lite bättre.

Redaktör
Skrivet av AplAy:

IGN - 7.8/10 - too much Mr. Robot?

Är inte speljournalister/spelsajter lite mer jäviga åt det positiva hållet för spel jämfört med folk på YouTube eftersom annars tappar dem lyxet att få förhandstitta på diverse kommande spel?

Om man hyllar spel oförtjänt upprepade gånger tappar man i trovärdighet - folk ser igenom sånt - och då är man förr eller senare körd, skulle jag säga.


signatur
Medlem
Skrivet av AplAy:

IGN - 7.8/10 - too much Mr. Robot?

Är inte speljournalister/spelsajter lite mer jäviga åt det positiva hållet för spel jämfört med folk på YouTube eftersom annars tappar dem lyxet att få förhandstitta på diverse kommande spel?

Bry sig om vad IGN skriver om spel i 2016?

Testpilot

Asså , skrämmas så där!

Watch Dogs 2 släpps inte på PC förren den 29e

Det borde ni nämna nånstans. Och uppdatera recensionen efteråt.

Redaktör
Skrivet av Harakiri:

Asså , skrämmas så där!

Watch Dogs 2 släpps inte på PC förren den 29e

Det borde ni nämna nånstans. Och uppdatera recensionen efteråt.

Det står, se nedan. Vi uppdaterar med info om pc-versionen om det finns något intressant att berätta där.

Citat:

Samtliga recensioner ser ut att gälla PS4-versionen av spelet. Pc-utgåvan släpps först om två veckor, så där finns defintivt inga omdömen än.


signatur
Testpilot
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Harakiri:

Asså , skrämmas så där!

Watch Dogs 2 släpps inte på PC förren den 29e

Det borde ni nämna nånstans. Och uppdatera recensionen efteråt.

Det står, se nedan. Vi uppdaterar med info om pc-versionen om det finns något intressant att berätta där.

Citat:

Samtliga recensioner ser ut att gälla PS4-versionen av spelet. Pc-utgåvan släpps först om två veckor, så där finns defintivt inga omdömen än.

Fick nästan panik att ha 3 AAA spel att spela samtidigt

Medlem

Ser verkligen fram emot Watch Dogs 2 och kommer shoppa mitt på Steam den 29 november. Tyvärr verkar det inte som UBI Soft fixat till bilfysiken, vilket är helt bedrövligt då man använder fordon så pass mycket i sandlådetitlar för att ta sig runt. De borde skämmas...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Gen
Medlem

Många som fick ett brunt kuvert innehållande ett knippe dollarsedlar?

Medlem

Låter lovande :). Ser riktigt bra ut.

Medlem
Skrivet av Anwest:
Skrivet av Xarn:

Efter spelat ettan hur kan man ens se fram till detta skräpspel?

Jag köpte ettan långt efter release och hade ljumma förväntningar med tanke på skriverierna. Det blev lite av en omvänd hype, för jag tyckte faktiskt att första Watch Dogs var bra. Så jag ser helt klart fram mot att spela Watch Dogs 2.

samma här. Fick en kod till spelet när jag köpte ett grafikkort har jag för mig o läste om spelet att det skulle vara dåligt så hade inga förväntningar direkt men tyckte spelet var bra. Bra grafik, kunde sitta o bara titta på den ibland, kunde ge härliga scenarion i Chicago. Och det var kul att spela, fattar inte vad alla gnäller på riktigt.

Medlem

För hipster för mig.

Ambassadör
Xbox

Nej usch. Töntfaktorn är alldeles för hög.


signatur

Jump in.

Medlem

Har lite svårt för det där "bra grafik". Det såg ju ut att vara asgammalt, men det var ändå inte problemet. Det var den enormt sunkiga styrningen. Att köra bil var ju bedrövligt rent ut sagt, men även i övrigt kändes det som om dom hade behövt jobba rejält med kontrollerna. Detsamma gällde ju gamla AC också och även med förbättringarna som gjorts tycker jag alltid den serien är lite "drunken master".

Att UBI dessutom - rent personligen - har den mest direkt oförskämda och arroganta, skitstövligaste supporten jag någonsin stött på i alla sammanhang i hela mitt liv gör att jag rent principiellt aldrig någonsin i resten av mitt liv kommer att köpa ett UBI PC-spel. Det har blivit några AC till på PS3/4 till väldigt rabatterade priser, men jag har mycket svårt för att komma över den "franska" behandlingen jag fick. (EA, Valva med flera är rena drömsupporten i jämförelse, seriously)

Medlem
Skrivet av Sviskon:

För hipster för mig.

Det är ju självironiskt. Allt är extremt over the top. Därför fungerar det, då det blir humor av det.. Snubben med emote-glasögonen och nitjackan är underbar.

Första spelet hade en super-allvarlig antihjälte och det fungerade inte alls.

1
Skriv svar