Resident Evil 7-demo på väg till pc och Xbox One

Robot
Resident Evil 7-demo på väg till pc och Xbox One
Medlem
Resident Evil 7-demo på väg till pc och Xbox One

Nice verkligen

Medlem
Medlem

Usch, har inte vågat prova VR-versionen än. Letar efter någon som kan stryka mitt hår och säga att allt kommer bli okej under tiden jag spelar.

Medlem

Just vr läget är för ps4 vr. Men kan svära på att en mod kommer till PC så vi kan köra htc vive eller oculus med RE7. Men håller med "SkogsTrollet" vem ska stryka ens hår när man spelar detta i vr. Sjukt läskigt

Medlem

Mjaaa... Skall väl prova detta Outlast 2. Jag menar "Resident Evil".


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Har RE gått igenom nån form av Reboot?
nog för att jag gillade dom gamla karaktärerna men dom senare spelen var verkligen inget att ha.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Har RE gått igenom nån form av Reboot?
nog för att jag gillade dom gamla karaktärerna men dom senare spelen var verkligen inget att ha.

Nej ingen Reboot alls. Men tror RE7 kan vara det som slår igenom stort. RE5 O 6 var inga direkt höjdare

Medlem

Blir att testa med Vive


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nice. Jag kan tänka mig vänta till 19nde för det, inga problem

Skrivet av Dres81:
Skrivet av Molotov:

Har RE gått igenom nån form av Reboot?
nog för att jag gillade dom gamla karaktärerna men dom senare spelen var verkligen inget att ha.

Nej ingen Reboot alls. Men tror RE7 kan vara det som slår igenom stort. RE5 O 6 var inga direkt höjdare

Jag hoppas RE2make slår igenom hårdare

Medlem

Najs, man har alltså vapen. Trodde de hade gått över till Run, hide or Die stuket

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Nice. Jag kan tänka mig vänta till 19nde för det, inga problem

Skrivet av Dres81:
Skrivet av Molotov:

Har RE gått igenom nån form av Reboot?
nog för att jag gillade dom gamla karaktärerna men dom senare spelen var verkligen inget att ha.

Nej ingen Reboot alls. Men tror RE7 kan vara det som slår igenom stort. RE5 O 6 var inga direkt höjdare

Jag hoppas RE2make slår igenom hårdare

Ja hade varit något men tror eftersom RE7 går över till First Person mode så tror jag inlevelserna blir högre. Det jag har sett på spelet tror jag ändå kommer knäcka många andra spel. I alla fall hoppas jag verkligen det.

1
Skriv svar