Snart får du chansen att testa Nintendo Switch

Robot
Snart får du chansen att testa Nintendo Switch
Medlem
Snart får du chansen att testa Nintendo Switch

Sällan har Göteborg känns så lockande!

Medlem
Skrivet av johan.berkman:

Sällan har Göteborg känns så lockande!

Kungsbacka för att vara helt ärlig.

Medlem

Switch va e det, portabel WiiU?

Medlem

signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Switch va e det, portabel WiiU?

Inte direkt. Switch är Switch. Wii U har en del funktioner (som att spela ett spel och se två perspektiv, ett på den lilla skärmen och ett på tv:n, till exempel) som Switch saknar och Switch har nog en del funktioner som Wii U inte har. Switch blir högst troligt mer kraftfull än Wii U också. Det har snackats om 1 teraflops tror jag? Som jämförelse tror jag X1 ligger på 1,3 tflops och ps4 på 1,8 tflops.

Amiibo är bekräftat för Switch. De syns under en tv i den frösta trailern. Så de följer med från Wii U.

Medlem

Har de bytt ut Mario mot.. nyare Mario?
Har åkt förbi en-två gånger om året i snart 30 år och åker förbi nu i februari igen men vill minnas att det stått en betydligt äldre version av super mario på en pelare som ej var ett rör (då).

Super Mario Bros var det första spelet jag ägde så har ett näst intill romantiskt förhållande med det feta spagetti-mockaren om jag skall vara ärlig :'(

Medlem

Blir trött på när folk skriver att Wii U var misslyckad! Den var ett stort lyft från Wii på sin tid. Kolla kundnöjdheten med Wii U bland användarna.

Det är min bästa konsol någonsin. Det vara bara marknadsföringen som gick åt pipan!

Medlem
Skrivet av ifeelnothing:

Har de bytt ut Mario mot.. nyare Mario?
Har åkt förbi en-två gånger om året i snart 30 år och åker förbi nu i februari igen men vill minnas att det stått en betydligt äldre version av super mario på en pelare som ej var ett rör (då).

Super Mario Bros var det första spelet jag ägde så har ett näst intill romantiskt förhållande med det feta spagetti-mockaren om jag skall vara ärlig :'(

Jo de verkar så förra Mario stod på en betongpelare typ

Medlem
Skrivet av Bergsby:
Skrivet av johan.berkman:

Sällan har Göteborg känns så lockande!

Kungsbacka för att vara helt ärlig.

Ett stenkast ifrån mig Funderar på att dra dit, kul att se Bergsalas lokaler dessutom inte bara utifrån.

Medlem
Skrivet av ifeelnothing:

Har de bytt ut Mario mot.. nyare Mario?
Har åkt förbi en-två gånger om året i snart 30 år och åker förbi nu i februari igen men vill minnas att det stått en betydligt äldre version av super mario på en pelare som ej var ett rör (då).

Super Mario Bros var det första spelet jag ägde så har ett näst intill romantiskt förhållande med det feta spagetti-mockaren om jag skall vara ärlig :'(

De hade nere honom för renovering för ett par månader sen.

Skägg.
10 Chambers

Hörrni, funderade på om man skulle träffas och kanske ta en dryck av valfri sort på fredagen. Hur ser intresset ut?


signatur
Gen
Medlem
Skrivet av johan.berkman:

Sällan har Göteborg känns så lockande!

Bästkusten helt enkelt!

Skribent

Jag lär pallra mig dit, om inget oförutsett händer.

Skribent

"Barring any unforeseen events", som det heter i Seinfeld.

Medlem
Skrivet av delli:
Skrivet av ifeelnothing:

Har de bytt ut Mario mot.. nyare Mario?
Har åkt förbi en-två gånger om året i snart 30 år och åker förbi nu i februari igen men vill minnas att det stått en betydligt äldre version av super mario på en pelare som ej var ett rör (då).

Jo de verkar så förra Mario stod på en betongpelare typ

Skrivet av ClockWise:

De hade nere honom för renovering för ett par månader sen.

Ok, lite synd tycker jag då jag kommer sakna den gamla vyn man fick när man åkte förbi.
Förstår kanske att det var oundvikligt med "nya" Mario :/

1
Skriv svar