Ny uppdatering till The Division – Dark Zone dubblas i storlek

Robot
Ny uppdatering till The Division – Dark Zone dubblas i storlek
Medlem
Ny uppdatering till The Division – Dark Zone dubblas i storlek

sweet... skall börja lira igen med en kompis

Medlem

Har inte lirat sedan första expansionen kom ut och spelet var väldigt trasigt.

Hur är det nu? någon som fortfarande lirar detta?

Medlem

Började igen för nån månad sen, har haft sjukt skoj faktiskt. Fienderna är smartare, survival är genialistisk skoj, world tier gör att det går att få bra utrustning oavsett hur du spelar.

Tror the last stand kan bli pvp fixen som behövs.

Medlem

Detta kommer bli skoj

Medlem
Skrivet av Norrin:

Började igen för nån månad sen, har haft sjukt skoj faktiskt. Fienderna är smartare, survival är genialistisk skoj, world tier gör att det går att få bra utrustning oavsett hur du spelar.

Tror the last stand kan bli pvp fixen som behövs.

Tack för svaret, kanske man ska installera detta igen då

Gen
Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Har inte lirat sedan första expansionen kom ut och spelet var väldigt trasigt.

Hur är det nu? någon som fortfarande lirar detta?

Om du menar "väldigt trasigt" som kartbuggen och den andra som dök upp vid launch så lär sådana allvarliga saker inte dyka upp mer pga PTSen. Spelet fungerar bättre än någonsin och flyter på fint med DX12 patchen.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Rydell1986:

Har inte lirat sedan första expansionen kom ut och spelet var väldigt trasigt.

Hur är det nu? någon som fortfarande lirar detta?

Om du menar "väldigt trasigt" som kartbuggen och den andra som dök upp vid launch så lär sådana allvarliga saker inte dyka upp mer pga PTSen. Spelet fungerar bättre än någonsin och flyter på fint med DX12 patchen.

Jag personligen spelar på PS4. och syftade mera på att det var massa wallhack buggar i PVP zonen, allt var allmänt väldigt obalanserat.

Medlem

Ubisoft = trasigt spel dem första 6 månaderna


signatur

"High life on low budget"

Gen
Medlem
Skrivet av Rydell1986:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Rydell1986:

Har inte lirat sedan första expansionen kom ut och spelet var väldigt trasigt.

Hur är det nu? någon som fortfarande lirar detta?

Om du menar "väldigt trasigt" som kartbuggen och den andra som dök upp vid launch så lär sådana allvarliga saker inte dyka upp mer pga PTSen. Spelet fungerar bättre än någonsin och flyter på fint med DX12 patchen.

Jag personligen spelar på PS4. och syftade mera på att det var massa wallhack buggar i PVP zonen, allt var allmänt väldigt obalanserat.

Jaha, det vet jag inget om då jag inte gillar PvP Så jag låter någon annan svara på detta.

Medlem
Skrivet av bent toe:

Ubisoft = trasigt spel dem första 6 månaderna

de*

Skrivet av Rydell1986:

Har inte lirat sedan första expansionen kom ut och spelet var väldigt trasigt.

Hur är det nu? någon som fortfarande lirar detta?

Mycket fixades när 1.4 kom (patchen efter första expansionen), time to kill, mer rewarding, fienden skalas i svårighet ju mer spelare som är i gruppen osv, vilket menas med att allt kan köras solo nu.

Dock tror jag 1.6 kommer bli grymt bra med större variation av builds och mer balanserad pvp.

Medlem

Vad folk menar med trasigt spel låter jag vara osagt då jag spelat sen betan och inte har märkt något nämnvärt.
Några småbuggar får man räkna med men de har inte stört spelet för mig.
Sen gällande fusk som vissa tycker är Ubisofts fel kan jag hålla med till viss del, dock skall ni veta att spel som Counterstrike: GO eller World of Tanks fortfarande är trasiga enligt ert resonemang.
Så det är knappast unikt för Ubisoft.
Spelet funkar bra och med DLC:s som addar mer innehåll i spelet är bara bra.
Jag är tyvärr inte så hypad över den kommande DLC:n då jag inte gillar PVP utan mest spelar PVE i co-op med polarna.
Skulle hellre vilja ha nya områden, fiender och ny gear för just det ändamålet
Men man kan inte få allt här i livet.

1
Skriv svar