Varsågod, betanycklar till Ghost Recon: Wildlands!

Medlem

Någon som vill bjussa på en Nyckel till PC?

Medlem

faaaaaan också, missar ju alltid dessa. Ska säga upp mig från jobbet och aldrig missa en nyckelutdelning igen.

Medlem

Var på väg hem från jobbet när denna artikel kom ut. Jag antar att alla barn och arbetslösa fick sina nycklar? Haha, ha så kul!

Medlem
Skrivet av Keza:

Var på väg hem från jobbet när denna artikel kom ut. Jag antar att alla barn och arbetslösa fick sina nycklar? Haha, ha så kul!

Näe, jag är arbetslös och utan nyckel
Man kanske ska sätta upp en rss till fz

Medlem
Skrivet av Keza:

Var på väg hem från jobbet när denna artikel kom ut. Jag antar att alla barn och arbetslösa fick sina nycklar? Haha, ha så kul!

Jag fick ett länktips på skype. Då var jag redan inne på sidan, så jag tryckte på "f5" - detta var på jobbet.

Men PMA mig så får du min key om den funkar fortfarande, för jag kom på att jag ändå inte har tid att använda den - för jag jobbar på helgen också.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag missa dessa nycklar men kolla mailen och fått en nyckel av ubi istället.

Medlem

Tycker sånt här mest är svammel.
många nycklar hamnar hos folk som inte är det minstra intresserad av att bidra till spelet.
Man testar spelet och sen sitter och säger att det och det suger och att spelet är dåligt fast det meningen att rapportera vad som suger ist.
Dvs många som får nycklar vet inte innebörden av ett beta test.

Jag är inte bitter att jag inte fått nån nyckel, sitter inte med F5 knappen på FZ när det är nyckelutdelningar jag vänta hellre på färdig version


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Om någon har en nyckel de inte vill använda så vore det ultranice att få ta del av den... :). Hatar när Fz lägger upp sånt här precis när det är jobbavslut, nycklarna hinner ju vara slut innan man kommit hem...

Medlem

Har en invite kvar om nån vill ha?

Medlem
Skrivet av Golvis:
Skrivet av Nightman76:

Alla ni som reggat er på ghostrecons hemsida får gratis Ghost recon wildlands via uplay bara trycka på förladda har jag gjort

Meeen det förutsätter att man förköpt det?

Skrivet av Golvis:
Skrivet av Nightman76:

Alla ni som reggat er på ghostrecons hemsida får gratis Ghost recon wildlands via uplay bara trycka på förladda har jag gjort

Meeen det förutsätter att man förköpt det?

Nä alla som loggar in på Uplay och anmäler sig betan får betan direkt i dag den kommer upp automatisk inga koder behövs var samma för spelet For Honor

Medlem
Skrivet av Case21:

Tycker detta är sjukt orättvist hur fan ska man veta ni ska dela ut nycklar så vi som jobbar om dagarna då ska inte ha en chans att kunna få en nyckel ??? elelr måste vi chansa o hålla oss inloggade konstant. Sjukt irriterande. Väntat på detta spel en nyckel hade varit värt mycket men hur skulle jag kunna veta ni hade det idag man jobba ju 7-16 liskom

Man kan bevaka spel här på FZ har jag för mig, så om de postar nåt om spelet du följer så får du ett mail på en gång.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Har en invite kvar om nån vill ha?

Ja tack! Vore super

Medlem

Någon som har en invite för xbox one?

Medlem

Surt att jobba kvällar. Någon vänlig själ som har en nyckel till PC över?

Medlem

Någon som har en nyckel eller invite kvar till över skulle bli riktigt super glad. pm mig i såna fall. Och gilla du kepsar så kan jag ge dig ett super bra pris på hatstore.se som tack

Medlem

Om det finns någon vänlig själ som har en beta nyckel över och tänkte kasta den så går det alldeles utmärkt att skicka den till mig ).

Skulle göra min dag.

Uplay namn: Senan_

Edit: Jag får tacka er vänliga själar för att ni vill dela med er. Jag får nu vara med och leka pang pang i helgen

Medlem
Skrivet av tonhak:

Om det finns någon vänlig själ som har en beta nyckel över och tänkte kasta den så går det alldeles utmärkt att skicka den till mig ).

Skulle göra min dag.

Uplay namn: Senan_

la till dej, måste fatta hur man skickar en key bara =P

Medlem

Någon som har en nyckel till en uttråkad (barnfri) norrlänning?

Redaktör

Vi har fått tag på fler nycklar!

Anmäl intresse innan klockan 15 i dag, fredag. Vi slumpar fram vinnarna och skickar ut nycklar under eftermiddagen. Lycka till!


signatur
Medlem

någon som har en nyckel till övers kan byta med 40% rabatt på valfri keps på hatstore.se bara posta mig pm i sånafall tack på förhand

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi har fått tag på fler nycklar!

Anmäl intresse innan klockan 15 i dag, fredag. Vi slumpar fram vinnarna och skickar ut nycklar under eftermiddagen. Lycka till!

Tar en till PC om ni har

Medlem

Så hjävla bra var det inte Dåligt Cover system samt samma samma samma hela tiden quest och söka upp kistor för skill systemet. Plan och chopper är det ända som är bäst sitta åka i en bil tar så lång tid

123
Skriv svar