Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Se Call of Duty 3 på valfri plattform

Robot
Medlem
Se Call of Duty 3 på valfri plattform

Hur i h****** kan Wii-versionen se så bedrövlig ut? Jag menar, det är inte så att Wii har dålig hårdvara, den klarar liksom Unreal3 engine. Antar att Ps3- samt Xbox360 versionerna kommer i första hand.

Medlem

Har det någon betydelse när dom som kört alla 3 versioner säger att Wii är lugnt roligast?

Medlem

Alltid lika avtändande med multiplattform... u3-engine är inte ngt som wii kommer köra(Läste jag i intervju med Cliffy B lr ngn liknande snubbe från epic i anslutning till hur de ser på next-gen konsoller)... dock u2-engine som bl a Red Steel bygger på.

Medlem

o helvete vad fult det var på wii.. surt att det inte kommer till PC så man kan få lite riktig grafik samt en riktig platform.. fy för konsoler..

Inaktiv

Jag är faktiskt glad att 3'an inte kommer till PC, med tanke på hur dom förstörde tvåan.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Katana:

o helvete vad fult det var på wii.. surt att det inte kommer till PC så man kan få lite riktig grafik samt en riktig platform.. fy för konsoler..

Skulle inte skaffa en Wii för att spela wannabe pc-spel på ändå så det gör xbox360 så bra så...

Medlem

Härligt! Detta ser jag fram emot, speciellt med tanke på hur underhållande Call of Duty 2 är.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Har det någon betydelse när dom som kört alla 3 versioner säger att Wii är lugnt roligast?

Gott att höra^^. Wii är ett givet köp såklart :).

Medlem

Lite lustigt att dom har exakt samma bild på både PS3 och Xbox360 versionen..

PS3: http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=30721
Xbox360: http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=30765

Hur lika kan två bilder från två olika versioner vara?

Medlem

Tycker att all glans är jäääävligt fult.. Samma som i 2an.. Vem tänder på det? :/

Medlem

PS3 vinner i snyggaste bilderna!

Medlem

Grafiken på Wii ser ut som day of defeat 1


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem
Skrivet av Hellpower:

PS3 vinner i snyggaste bilderna!

jajo för texturerna på denna bild till ps3an är ju inte under all kritik.

bild

Inaktiv
Skrivet av Hellpower:

PS3 vinner i snyggaste bilderna!

men vet du att ps3 versionen har bara 30fps och 360 versionen har 60fps och det här har jag inte hittat på Activision sa ju det själva

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Hellpower:

PS3 vinner i snyggaste bilderna!

jajo för texturerna på denna bild till ps3an är ju inte under all kritik.

bild

På den bilden ser grafiken ut som på dod1


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Inaktiv
Skrivet av Famest:

Hur i h****** kan Wii-versionen se så bedrövlig ut? Jag menar, det är inte så att Wii har dålig hårdvara, den klarar liksom Unreal3 engine. Antar att Ps3- samt Xbox360 versionerna kommer i första hand.

jo.....wee klarar unreal3 motorn på lägsta grafik och knappt det...medans xbox360 klarar den på max och lite till
haha..det var kul att se en så stor skillnad på wee och 360

Skrivet av Hellpower:

PS3 vinner i snyggaste bilderna!

jag tyckte ps3 bilderna hadde suddiga texturer....inte lika skarpa som på 360...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Jag har sett film på när dom spelar COD3 på Wii och det ser betydligt bättre ut mot dom bilderna.. Sedan är det självklart roligast på Wii, skjuta headshots är som gjutet med wiimoten! Riktigt underbar styrning.

Medlem

wii bilderna ser som sagt förjävliga ut, Medal of honor: Frontline till GC ser tom bättre ut än det där. Dåligt jobbat, wii kan bättre.

Skrivet av radiuz:

Jag har sett film på när dom spelar COD3 på Wii och det ser betydligt bättre ut mot dom bilderna.. Sedan är det självklart roligast på Wii, skjuta headshots är som gjutet med wiimoten! Riktigt underbar styrning.

Kan du länka till de filmerna, tack.

Edit: stavfel


signatur

<3

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Jag är faktiskt glad att 3'an inte kommer till PC, med tanke på hur dom förstörde tvåan.

second that!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

assso först och främst så tycker jag att alla bilder är grymt fula.
sen för alla som säger att 360 bilderna är snyggare, så är det inte och ps3 kommer endå va bättre prestanda mäsigt.

fast jag hatar konsoler endå, fast wii verka coolt att sikta själv

men orka konsol det suger...

QRT
Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Jag är faktiskt glad att 3'an inte kommer till PC, med tanke på hur dom förstörde tvåan.

Så 3an skulle förstöra ännu mer? Ser inget positivt med att 3an INTE ska släppas till PC. Inget tvingar en till att köpa/spela det.

Medlem
Skrivet av urken:

wii bilderna ser som sagt förjävliga ut, Medal of honor: Frontline till GC ser tom bättre ut än det där. Dåligt jobbat, wii kan bättre.

Skrivet av radiuz:

Jag har sett film på när dom spelar COD3 på Wii och det ser betydligt bättre ut mot dom bilderna.. Sedan är det självklart roligast på Wii, skjuta headshots är som gjutet med wiimoten! Riktigt underbar styrning.

Kan du länka till de filmerna, tack.

Edit: stavfel

Ska se om jag kan hitta igen.. Var på nån blogg jag såg filmen! Såg verkligen ballt ut iaf när man får styra själv. Riktigt fräckt! Bilder gör inte det rättvist, i rörelse ser det så mycket bättre ut.

Medlem

Hitta en film själv, inte den bästa kvaliten på filmen men visst ser spelet bättre ut i rörelse.

Call of Duty 3: Wii


signatur

<3

QRT
Medlem
Skrivet av urken:

Hitta en film själv, inte den bästa kvaliten på filmen men visst ser spelet bättre ut i rörelse.

Call of Duty 3: Wii

Särskilt snyggt var det inte, men fan va grymt att spela med de där kontrollerna

Fast grymast vore det med zapper

Medlem

Har det inte blivit lite fel där? Bilderna ser väldigt lika ut.

PS3
http://www.fz.se/bildarkiv/images/Call_Of_Duty_3__PS3_/928655...

X360
http://www.fz.se/bildarkiv/images/Call_Of_Duty_3__Xbox_360_/9...

Våga nu inte påstå att någon av dessa konsoler har snyggare grafik... Det är ju samma bilder

edit: (Ojsan, du har visst redan uppmärksammat detta AgamemnoN. )

Wii har dock ett övertag när det gäller mjuka övergångar mellan texturer. Se bara på marken:
http://www.fz.se/bildarkiv/images/Call_of_Duty_3__Wii_/Wii_-_...

Inaktiv

Hallå alla, rykande färsk på forumet, men har dock varit inne och läst en hel del...

Skrivet av AgamemnoN:

Lite lustigt att dom har exakt samma bild på både PS3 och Xbox360 versionen..

PS3: http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=30721
Xbox360: http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=30765

Hur lika kan två bilder från två olika versioner vara?

Jag reggade mig i princip bara för att påpeka det, men du hann före AgamemnoN.

Hur som helst, det är helt sjukt, allt är identiskt, inte en ända pixel är skiljer bilderna åt... kan inte vara från två olika versioner... caesar säger om det nu är så att bilderna faktiskt är från två olika plattformer så är hela diskutionen om huruvida X360 eller PS3 har bäst grafik helt totalt meningslös... kanske bara är så att bilderna lagts fel... je ne sais pas...

kram :heart:

Det suger att det inte kommer till PC, Jag menar har de blivit rubbade i skallen eller, ett FPS ska spelas på dator. Dessutom var/är ju COD 2 gött att spela med multiplayer!

Nej jag är rejält förbannad på Activision över detta.


signatur
Medlem
Skrivet av xarl:

assso först och främst så tycker jag att alla bilder är grymt fula.
sen för alla som säger att 360 bilderna är snyggare, så är det inte och ps3 kommer endå va bättre prestanda mäsigt.

Your opinion = truth

just det, postar denna bild igen så du får nåt att kolla på xarl, kolla på dom imba texturerna på marken! bild

p.s bilden är från ps3 versionen

Medlem

Min första tanke är, är dem dumma i huvudet? okej, vissa tycker att det är bra men andra gör det inte. jag talar såklart om varför det inte kommer till PC som borde vara ett självklart val. själv hade jag gärna sett att det kom ut till PC! någon förklaring varför det inte blir så?

12
Skriv svar