Pc-demo av Crysis 2 på väg
Jag köper det ändå, behöver inte testa.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
macke0 har verkligen 0 koll.. Ps3 är bra mycket bättre än 360 på alla plan
DET kan diskuteras ^^
Men inte här! Ta det på youtube där det hör hemma.
Ser fram emot det här, då avsaknaden av texturer i betan skapade fler frågetecken än jag önskade få besvarade.
Ni med Ps3 får efterskrapet efter att vi alla har testat. Detta bara för ni är så dåliga. <3
Ingen konsol är objektivt bättre än den andra. Punkt slut.
macke0 har verkligen 0 koll.. Ps3 är bra mycket bättre än 360 på alla plan Hehe.
Har lirat MP-betan på 360, den var medioker. Men SP kampanjen på dator, vilket var bra mycket bättre! Ser verkligen fram emot den här demon!
Tyvärr så krossar 360 Ps3 på alla plan, speciellt när det gäller multiformatsspelk, se bara i Homefront där 360 inte fick cockpit vy i fordon bara för att PS3 inte kunde hantera det och de ville göra konsolversioerna lika.
Dock är det inget problem för mig, så länge spelen är bra så är jag nöjd
Å andra sidan känns det rätt meninglöst att bråka om så små skillnader, så länge spelet flyter på bra (ej som CoD) så spelar plattform mindre roll. Kan hålla med om att betan på 360 var ytterst medioker, får hoppas på PC betan istället, eller Homefront som iaf ger oss dedikerade servrar på PC och konsol
Det verkar inte ligga så mycket fokus på PS3 versionen
Självklart inte, Crysis kan inte konkurrera med Killzone, att satsa på Ps3 vore ekonomiskt självmord för Crytek. PC är svältfödda på bra FPS tyvärr, bortsett från Crysis 2 och Homefront och förhoppningsvis Battlefield 3 så är det tomt. 360 har inget exklusivt förrän Gears of War 3, där finns en klar lucka för Crysis.
Men på PS3 har du ju Killzone 3 som erbjuder bättre grafik, bättre flyt och allt annat, det kan inte Crysis konkurrera med...
Intressant att se om konsollerna försämrat PC-versionen.
Körde leaken(redan pre-orderat limited så whina inte) och optimeringen är underbar. Det ser asbra ut på medium och jag får samma/bättre frames än 1an/warhead(90% av tiden 30+). Interfacet var i leak versionen konsolskadat(antagligen fixas det till release) men optimeringen går inte att klaga på med tanke på att min rigg är snart 4 år. Enda klagomålet med kampanjen(förutom buggarna då) var att den var aslätt även på supersoldier(delta) utan några nano catalysts.
Aslätt?
Fy vilken usel spelare jag måste vara som inte kom långt på lättaste innan jag gav upp denna korridor-skjutare. Körde på m8800 GTS med laptoppen och fick ställa ner grafiken på leaken från 1920 till 1280 och grafiken blev mycket lidande. Blir nog bättre när den riktiga kommer ut men kommer köra den på speldatorn istället som har mer muskler.
Det var detta...
Aslätt?
Fy vilken usel spelare jag måste vara som inte kom långt på lättaste innan jag gav upp denna korridor-skjutare. Körde på m8800 GTS med laptoppen och fick ställa ner grafiken på leaken från 1920 till 1280 och grafiken blev mycket lidande. Blir nog bättre när den riktiga kommer ut men kommer köra den på speldatorn istället som har mer muskler.
Är du helt tappad säg någon bärbar dator som man kan max spel med som inte kostar 20k -.-
Aslätt?
Skulle knappast kalla det för en korridor skjutare. Linjärare än första men fortfarande en del frihet. Upplevelsen är jävligt mycket skönare än första tycker jag. Kampanjen är inte jätte lång dock, 10-12 timmar fast tempot är jävligt högt med många setpieces.
Finns att tanka på: http://static.cdn.ea.com/crytek/u/f/crysis2/Crysis_2_Multipla...