Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Nästa Medal of Honor visas upp i mars

Robot
Nästa Medal of Honor visas upp i mars

Ett pressevenemang går av stapeln om mindre än en månad, där årets EA-pangare kommer presenteras.

#medal-of-honor, #ea, #dice, #battlefield-3, #danger-close-games


Medlem
Nästa Medal of Honor visas upp i mars

Kommer ihåg när jag spelade Medal of Honor: Allied Assault och man kom till landstigningen vid Normandie. Lyckan var total som ung grabb.

Medlem

Hoppas MoH blir lika bra som serien en gång var, MoH 2010 var nog en av de värsta spelen jag har spelat denna generation.


signatur

ID software, FPS gudarna!

MoH var kul en första genomspelning, och jag tyckte den hjärndöda MP-delen var underhållande. Grafiken var faktiskt snygg, men det där med kontrollerna och allt det linjära var riktigt dåligt. Hoppas på ett mycket bättre spel den här gången. Jag vet de kan fixa det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Snälla, låt det vara baserat under WW2-eran. Jag hade faktiskt roligare när jag spelade Frontline HD som följde med MOH 2010 till Ps3 än vad jag hade med det nya...

Medlem

Senaste MoH var ruggigt dåligt i multiplayer, synd att DICE smutsade ner sitt varumärke med det.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

MoH ska vara WW2 och inget annat, man får väl hoppas att dom kan göra ett lika bra som MoH: Allied Assault


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ointressantaste storbudgetliret i mannaminne kommer det vara.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

"Årets förstapersonspangare från EA blir inget mindre än ett nytt Medal of Honor"....
Inget mindre alltså???.... suck...

Medlem

Hur kunde ni ens tycka om MOH 2010? Världens kortaste kampanj och en multiplayer så hjärndöd och COD skadad att inte ens en dubbel facepalm räckte för att beskriva eländet.

Medlem

Floppspel som det förra.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Tja, om det blir ett spel värdigt de tidigare i serien och inte en poänglös CoD klon med lätta Battlefail-inslag, så vore det både imponerande och intressant. Tyvärr är jag tveksam, EA ska mjölka sina serier och ett nytt MoH/BF vart annat år är lagom för dem, kvalitén blir därefter...

Medlem

Fan va ni snorungar gnäller och gnäller hela tiden, fan vad ni är bortskämda med allt. MOH 2010 var ju grymt bra spel, och dom som säger annat är helt iq befriade. Iförsig inte något som förvånar mig här på FZ, men ändå? MOH var skit kul och snyggt, och bra gjort (pratar bara om MP delen), SP var värdelöst, har inte ens spelat det klart själv. Så MOH MP är riktigt kul, BF BC2 är ännu bättre fast på ett annat sätt. Och BF3 är bästa krigspelet någonsing gjorts. Alla nördar som spelar COD fattar inte vad bra spel är, COD4 var bra, inte ett enda spel sen den har varit bra. Så skrota COD, DICE är bästa på krig, andra ska kopiera så mycket som bara möjligt från DICE, för det kan bara bli bättre.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Fan va ni snorungar gnäller och gnäller hela tiden, fan vad ni är bortskämda med allt. MOH 2010 var ju grymt bra spel, och dom som säger annat är helt iq befriade. Iförsig inte något som förvånar mig här på FZ, men ändå? MOH var skit kul och snyggt, och bra gjort (pratar bara om MP delen), SP var värdelöst, har inte ens spelat det klart själv. Så MOH MP är riktigt kul, BF BC2 är ännu bättre fast på ett annat sätt. Och BF3 är bästa krigspelet någonsing gjorts. Alla nördar som spelar COD fattar inte vad bra spel är, COD4 var bra, inte ett enda spel sen den har varit bra. Så skrota COD, DICE är bästa på krig, andra ska kopiera så mycket som bara möjligt från DICE, för det kan bara bli bättre.

Det är din åsikt, alla har en egen!

Medlem

Klev precis ur ett maskhål från framtiden och kan tala om att spelet suger så pass mycket att det skapade ett svart hål. Måste återställa space time continuum... Activate Ion Cannon... Target EA Headquarters...
http://www.youtube.com/watch?v=LVu53CSbCtw

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Fan va ni snorungar gnäller och gnäller hela tiden, fan vad ni är bortskämda med allt. MOH 2010 var ju grymt bra spel, och dom som säger annat är helt iq befriade. Iförsig inte något som förvånar mig här på FZ, men ändå? MOH var skit kul och snyggt, och bra gjort (pratar bara om MP delen), SP var värdelöst, har inte ens spelat det klart själv. Så MOH MP är riktigt kul, BF BC2 är ännu bättre fast på ett annat sätt. Och BF3 är bästa krigspelet någonsing gjorts. Alla nördar som spelar COD fattar inte vad bra spel är, COD4 var bra, inte ett enda spel sen den har varit bra. Så skrota COD, DICE är bästa på krig, andra ska kopiera så mycket som bara möjligt från DICE, för det kan bara bli bättre.

Och hur länge överlevde MOH MP då? En vecka?

Medlem

jag som bara hopaps på ett ww:2 lirr:)?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Fan va ni snorungar gnäller och gnäller hela tiden, fan vad ni är bortskämda med allt. MOH 2010 var ju grymt bra spel, och dom som säger annat är helt iq befriade. Iförsig inte något som förvånar mig här på FZ, men ändå? MOH var skit kul och snyggt, och bra gjort (pratar bara om MP delen), SP var värdelöst, har inte ens spelat det klart själv. Så MOH MP är riktigt kul, BF BC2 är ännu bättre fast på ett annat sätt. Och BF3 är bästa krigspelet någonsing gjorts. Alla nördar som spelar COD fattar inte vad bra spel är, COD4 var bra, inte ett enda spel sen den har varit bra. Så skrota COD, DICE är bästa på krig, andra ska kopiera så mycket som bara möjligt från DICE, för det kan bara bli bättre.

Synd att EA ska förstöra en bra serie som MoH då. BF3 är verkligen långt ifrån det bästa, då har man inte spelat mycket..

Medal of Honor: Allied Assault multiplayer "back in the day" var betydligt roligare.

Medlem

Ett nytt MoH... Det förra gick ju åt skogen. Hade någorlunda rolig mp men så lite innehåll att man tröttnade efter 1h. Singleplayer ska de inte satsas på överhuvudtaget. Det var en plåga att spela klart MoH sp, mer scriptat blir det inte (med undantag för bf3)

Ett välgjort MP lir skulle inte vara fel.

så uppenbart att "haze303" trollar denna tråd btw, så ni kan sluta citera hans inlägg och mod kan banna.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Fan va ni snorungar gnäller och gnäller hela tiden, fan vad ni är bortskämda med allt. MOH 2010 var ju grymt bra spel, och dom som säger annat är helt iq befriade. Iförsig inte något som förvånar mig här på FZ, men ändå? MOH var skit kul och snyggt, och bra gjort (pratar bara om MP delen), SP var värdelöst, har inte ens spelat det klart själv. Så MOH MP är riktigt kul, BF BC2 är ännu bättre fast på ett annat sätt. Och BF3 är bästa krigspelet någonsing gjorts. Alla nördar som spelar COD fattar inte vad bra spel är, COD4 var bra, inte ett enda spel sen den har varit bra. Så skrota COD, DICE är bästa på krig, andra ska kopiera så mycket som bara möjligt från DICE, för det kan bara bli bättre.

Det är så mycket som är fel med det du skriver att det inte ens är värt att svara på...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Håller med de som säger att spelen som släpps idag är bara skitspel. Allied Assault var en av de bästa spelen på sin tid när det kom ut. Har inte haft så roligt när jag spelade det spelet multiplayer


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Inaktiv

låt ett dagcenter göra nästa sp till moh så blir det iaf 10 gånger bättre än idioterna som gjorde det sist..
och lär inte köpa det här förrän jag fått pengarna tillbaks från moh2010

Inaktiv

Nå jag gillade MOH, så ser fram emot nästa MOH

Inaktiv
Skrivet av Friberg:

Kommer ihåg när jag spelade Medal of Honor: Allied Assault och man kom till landstigningen vid Normandie. Lyckan var total som ung grabb.

mmm minns med det, var så coolt och ljudeffekterna var "som på riktigt"

Kanske så dagens kids ser på COD och nya MOH, bara vi som minns som retards? Om 10-20 år sitter dagens kids o whinar om hur bra "nya" COD var och att det minsann kom ett nytt spel varje år..till skillnad från framtidens megastreamingtjänster som möjliggör ett spel i månaden

Medlem

MoH 2010 bra.... ??

En sämre kampanj i ett SP fokuserat spel får man fan leta efter, och redan nu har jag hittat ett spel: Call of Duty Black Ops.
Exakt samma kampanj att man inte får göra ett skit utan allt är scriptat och lika så MP läge som är adhd skadat,

MoH ska vara WW2, EA vill bara ha en CoD clon för att alla p12:or ska gå över till dom.
Inget som original MoH var eller ville vara...

Vågar man säga att det kommer använda Frostbite 2? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Medlem

Moh 2010 var en större flopp än Airborne in my opinion.
Allied Assault, Spearhead var guld , bland de första liren jag körde seriöst och med clan. Man kände sig rebellisk på den tiden då de flesta lirade CS när man själv lirade MOH.

Medlem

Tillbaka till WWII och jag köper det


signatur

Meep!

Jag gillade att man steg iväg lite från det enormt överdrivna cod och gjorde spelet snäppet mer realistiskt(med hur dem pratade osv)

Medlem

Hur kan man inte gilla MoH när man ser detta!?!
http://www.youtube.com/watch?v=yBLTSPbPDBY

Medlem

Snälla inget mer modern skräp.. Back to WW2 där medal of honor hör hemma!

12
Skriv svar