Rykte: Då släpps Star Wars: Battlefront

Robot
Rykte: Då släpps Star Wars: Battlefront

Italienare kan ha läckt släppdatumet.

#nyhetstips


Rykte: Då släpps Star Wars: Battlefront

Hur långe har DICE utvecklingstid varit, två eller tre år?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Låter som ett rimligt datum, släng på 1 år i buggfix innan spelet verkligen är klart också

Medlem

De får gärna göra så att man kan köpa in sig till alpha testing för en billig peng

Medlem

Kan ju lika gärna vara en anställd som har lagt datumet som en tillfällig placeholder och sedan glömt bort det. Jag skulle inte skruva upp mina förhoppningar över en så långsökt källa som en spelbutik i Italien.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Hur har tidigare battlefront jämfört sig med battlefield? Tänkte mest på likheter som tex battlefield 3/4 och hardline? Jag hoppas det här blir ett helt "nytt" spel, dvs att de inte snott minimap, flaggor och andra battlefield-typiska objekt och haxxat in dem rakt av i battlefront. Jag ser gärna ett arv från DICE men inte så gärna ett arv av battlefield.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

De får gärna göra så att man kan köpa in sig till alpha testing för en billig peng

Det är ju det man kommer få göra den 10e december! Dock blir pengen inte så billig

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Hur långe har DICE utvecklingstid varit, två eller tre år?

Typ 2 år, i december. Tror avtalet mellan Disney och EA skrevs på i slutet av 2013.

Skrivet av Norrin:
Skrivet av walter_iego:

Hur långe har DICE utvecklingstid varit, två eller tre år?

Typ 2 år, i december. Tror avtalet mellan Disney och EA skrevs på i slutet av 2013.

Då blir det en buggfest. Inget dag 1 köp för mig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Norrin:
Skrivet av walter_iego:

Hur långe har DICE utvecklingstid varit, två eller tre år?

Typ 2 år, i december. Tror avtalet mellan Disney och EA skrevs på i slutet av 2013.

Då blir det en buggfest. Inget dag 1 köp för mig.

Jupp. Antagligen.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Jeehao:

De får gärna göra så att man kan köpa in sig till alpha testing för en billig peng

Det är ju det man kommer få göra den 10e december! Dock blir pengen inte så billig

Haha


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Bugg fest.. Men man kommer ju köpa ändå...
Bara att erkänna...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Kan ju lika gärna vara en anställd som har lagt datumet som en tillfällig placeholder och sedan glömt bort det. Jag skulle inte skruva upp mina förhoppningar över en så långsökt källa som en spelbutik i Italien.

Vänd bakofram på orsak och verkan och du får en helt ny förståelse för hur EA och DICE lägger upp sin tidsplan.

Medlem
Skrivet av Norrin:
Skrivet av walter_iego:

Hur långe har DICE utvecklingstid varit, två eller tre år?

Typ 2 år, i december. Tror avtalet mellan Disney och EA skrevs på i slutet av 2013.

http://www.reddit.com/r/StarWarsBattlefront/comments/31jai5/h...


signatur

Ostfarfar von Honorngreven

Medlem
Skrivet av chopper:

Bugg fest.. Men man kommer ju köpa ändå...
Bara att erkänna...

Nu när det gäller Star Wars så kan jag inte annat än hålla med dig

1
Skriv svar